-

SÖNDAGKVÄLL

Kategori: vardag

Har tjockat i mig en massa godsaker idag, inte bra..men väldigt gott! Åkte hem till Camilla och senare än vad jag hade väntat, men gjorde inget för jag hann ta en tupplur också :)
Har nå sjukt ont i halsen att jag nästan inte kan svälja för det gör så ont, och tidigare idag hade jag huvudvärk. Hoppas att allt försvinner.
Nu ska jag springa upp och ta en macka och sen plugga spanska. Blev inget sånt som jag förut, och det måste nästan göras ikväll. För imorn har jag träning tror jag, sen på tisdag har vi match!

Föresten så har jag fixat nu header, igen. Blev väl inte så jätte nöjd, håller redan på med en ny. Så antar att det kommer upp en ny snart, och även designen är ny :)

Kommentarer

  • ANGELICA -www.improvme.blogg.se ♥ säger:

    ah det har det här med! :D <3

    2010-05-23 | 21:32:27
    Bloggadress: http://improvme.blogg.se/
  • carolinakarlsson säger:

    okej vi spelar våran tredje ikväll :) hur har det gått för er? :)

    2010-05-24 | 15:01:48
    Bloggadress: http://carolinakaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: