-

17 september 2012

Kategori: vardag

Hatar dessa måndagar, behöva sitta i skolan aaaslänge och vänta på att vi ska få börja, bara för att UL's busstider suger.
Hur som helst. I fredags käkade jag mängdvis med godsaker. Firade Kim direkt när jag kom hem, och direkt när jag kom hem därifrån så åkte jag ut till G. Firade henne och fikade med alla tjejerna, åt, skratta, åt och prata.
I lördags va det match som gällde, vinst med 3-0. Äckligt jävla skönt var det att få vinna!! Kollade sen på alaget. Spenderade kvällen först med att åka bil med Dennis och Pontus. Blev avsläppta i Våla, och jag och G hälsade på när Vålatjejerna jobbade.
Mot senheten åkte vi hem till Linn och mös lite. Fick skjuts hem och hamnade i säng ett tag efter tre.
Gårdagen blev fotbolls- och filmdag. Och nu är jag tillbaka för ännu en vecka i skolan...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: