-

VI VILL KÄNNA DEN KÄNSLAN IGEN

Kategori: vardag

Stöld och smuggling bestod dagens två rättegångar av. As tråkiga!
Kom hem tjugo i sex och nu är jag trött, eller det är jag jämt...somnar efter fem minuter på bussen typ.
Endast en dag återstår på denna vecka och denna paro. Sista dagen i mars, det går snabbt. Två veckor kvar till påsklovet. 
Men nu ska jag gå härifrån och glömma att jag satt vid denna dator och kollade på mina betyg.......

SANNING OCH TID AVSLÖJAR ALLT

Kategori: vardag

Aldrig mer godis...jag spyr jag bara tänker på det!
Sådär sa jag i måndags också efter vi käkat på donken, ändå hamnade vi där idag igen.
Blev en rättegång idag med...kul att vi stannade kvar efter pausen bara för att få veta vad det skulle bli för dom. Men den skulle komma nästa vecka, värt...

Nu ska jag fortsätta med min städning och om lite mer än en timme väntar träning!

UR ARKIVET

Kategori: vardag

Fick hämta ut mitt kära paket själv, men det gjorde inte mig något. Fick hem jackan och byxorna jag beställde förra veckan, även 6 stycken nagellack rikare blev jag :) Visar bild imorn kanskee. Vet inte riktigt hur jag ska göra med jackan än...
Men nu ska jag gå och borsta mina tänder sen sätta mig framför tvn tills elva! 

DET FINNS INGEN SOM KAN FÅ MIG ATT ÄNDRA MITT BESLUT

Kategori: nytt in

Blev visst bara en rättegång idag med, alltså slutade vi kl tio! Men imorn är det bestämt att vi ska gå på två så.
Till lunch käkade vi lite sallad och efter det blev det en liten sväng på stan. Fick med mig hem en kavaj :) Kommer att bli pank denna vecka.....
Men nu ska jag ta och ringa till pappa. Han ska få hämta ut ett paket till mig på affären :D 


Orkar verkligen inte knäppa med kameran....

I WANT A FAIRYTALE WORLD

Kategori: nytt in

Denna vecka kommer bli så bra!
Började kl nio och slutade kl tio, det e rätt skönt :) Men imorn kanske det blir annorlunda, vet vet?
Mitt livs första rättegång. Den bestod av att en man hade dödshotat sin hustru, men han ångrade sig och han älskade henne jääätte mycket och blabla. Allt kändes så fejkat.
Efter vårat lilla "arbetspass" traskade vi runt en liten sväng på stan och ett par solglasögon fick jag med mig hem.



Nu ska jag äta. 


Nu är jag här igen med lite mat i magen.
Iallafall efter lite käk på donken tog vi bussen hem och vandrade hem till Jenny och tog det lungt :)
Och nu är jag hemma sen 2,5 h tillbaka, tror jag? Är inte så bra på varken matte eller klockan...

20.04

Kategori: vardag

Blev en mysig kväll med flickorna, riktigt mysig!

Amanda sleepade kvar här över natten, och kl tio stod vi i församlingshemmet.
Gjorde massvis med våfflor och åt massvis också.
Halv tre var vi klara där och då traskade jag hem.
Vid fem ungefär befann jag mig i Heby och kollade när halva vårat lag spelade match mot Heby, och fixade en vinst! Mycket bra!
Men nu ska jag springa in i duschen, och sen ska jag bara ta det lungt och vänta tills dagens Big Brother :)
Imorn blir det ingen skola, utan jag och Jenny ska massa rättegångar i veckan, det ni!

12.50

Kategori: nytt in

Kladdade ner lite siffror och skit på ett matteprov igår i skolan.
Efter skolan åkte jag in till stan med Vickis & Sara :)
Fick inte med mig ett skit hem! Besviken på mig själv....eller jo en tröja och ansiktsmask fick jag med mig hem, det var mycket.
Nåja, Vickis följde med mig hem och Jim kom även och gjorde oss sällskap :)
Halv ett stod jag själv i hallen.

Men nu ska jag gå och klä på mig, om 40minutas ska jag traska till bussen och åka och kolla på lite fotboll i Heby med tvillingarna :)
Bra helg!


Äntligen min! 

21.28

Kategori: vardag

Då var första utomhusträningen avklarad! Det var ovant kan jag tala om.
Nu ska jag ta och borsta tänder och sånt där, sen ska jag bänka mig framför tv'n, lite plugg och ett avsnitt Big Brother väntar.
Imorn far jag in till staden med Vickis efter skolan, myselimys! Vi säger så dårå, tjaaao!

DET KOM SOM EN BLIXT FRÅN KLARBLÅ HIMMEL

Kategori: vardag

Tror jag pluggar sönder! Jag ska fan ha G på detta matteprov! Satt med diagnosen i en timme idag och kom halvvägs och fattade noll, det är bra med prov imorn ahrå.
Nej men det har fastnat litelite iallafall.
Nu ska jag springa upp och stoppa nått i magen, om ungefär sådär en timme och tio minuter är det årets första ute träning, grus. Inte för att jag gillar att spela på grus...men nu spelar det ingen roll, vill bara ut!

VI NJUTER AV LIVET

Kategori: vardag

Hallå där ute kära läsare!
Sitter här med en söt liten sjuåring och njuter av livet :)
Och det hade vi tänkt fortsätta med. Resten av kvällen ska vi kolla på nån rolig barnfilm :)
Inga träningar idag, lika bra det med min näsa.
Men nu ska jag beställa min vårjacka + ett par byxor, och se där. Då var de hemklickat! :)

19.26

Kategori: vardag

Ibland vet jag inte vart jag ska ta vägen med min ilska. Tur att jag har bloggen, burkar kunna skriva av mig rätt lätt.
Denna dag bjöd inte på ett skit, och det lär inte denna kväll heller göra. Nu ska jag fortsätta sura vidare tills jag har kommit på nån smart lösning på mitt problem jag har just nu!!

16.38

Kategori: vardag

Stängde precis ner en konsverstion (?) med G :( Oj så jag saknar kvinnan, och det har bara gått 4 dagar, alltså 10 kvar..

Ett G stod som resultat på mitt fysikprov......en poäng från VG. Vet inte hur många gånger jag har råkat ut för det nu...
Iallafall, skolan suger extremt som vanligt. Så har inget att säga, tack och hej.

19.50

Kategori: vardag

Blev lite klädesinlägg här under ett tag. Ett är dock borttaget nu, har bestämt mig vilken jacka jag ska köööpa :)
Men nu ska jag bädda klart sängen, sen ska jag springa upp och bänka mig framför tvn i en halvtimme ungefär, ännu senare väntar Big Brotheeeeer! 


VILL HA...:(

Kategori: give me



Update : VILL INTE HA...

13.45

Kategori: vardag

Kvällen igår bjöd på en heldel skratt, dock var det inte så kul när man fick tillbaka sin egen mobil, menmen.
För tillfälligt så lyser solen på rätt bra ute, och det är ett stort plus! Synd bara att jag måste städa mitt rum och plugga lite inför morgondagen. Men det kan jag ju alltid skippa :) 


16.34

Kategori: vardag

Här var det då kass uppdatering. 
Fick hem mig några ynka saker till mitt rum i torsdags. Fotbollen i Heby var kall...fyfan, mina tår mådde inte så bra. 
Igår kladdade jag ner några svar på ett fysikprov, mycket lättare än jag trodde. Sen mot kvällningen så svullade Amanda & Sara i sig en kladdkaka, självklart med hjälp från min sida ;) 

Idag har jag hunnit med lite träning, en dusch och lite tvtittande. Nu ska jag städa mitt rum som ser ut som en soptipp...ikväll kommer några godingar hit, mums!

19.08

Kategori: vardag

Borde egentligen plugga nu, men som vanligt gör jag allt annat...tryck, kraft, tyndpunkt ah jag fattar inte så himla mycket av allt.
Men ska snart ta tag i det, snart. Annars sitter jag här med fem naglar målade, en käka som smärtar, blir så när man får en armbåge rakt på käken :( och en massa jävla papper.
Imorn blir det förmodligen noll bloggning, en skoldag ska jag gå, sen direkt in till stan med pappa och kanske Peeellan sen drar jag direkt till Heby för att kolla på fotboll, och kommer hem sent mot kvällningen, ah sent och sent. Men är nog inte så pigg, men vi får se!

DET VAR SALT SAGT FRÅN EN SÖT MUN

Kategori: vardag

Efter en mattelektion, en svenskalektion, två timmar på brandstationen och 20minuters mentorsträff och pizzakäk efter skolan sitter jag nu här och gör ingenting. 
Gaanska slapp dag idag alltså. Tror nästan jag samlade på mig en magruta idag när vi käkade pizza. Trodde att jag skulle dö av garv, sköna kompisar man har! 
Nu ska jag och mitt kära SO-papper gå upp och göra Ida sällskap framför tvn. Måste plugga..prov imorn, tio frågor, svårt. Tror jag kör det klassiska, hoppas bara Elin är där imorn! Fast nu kom jag på, det gick ju inte..vi fick bestämDa platser idag.

17.19

Kategori: vardag

Älskar dom två första timmarna i skolan på måndagar. Träslöjd. Nåja, tur att jag jobbar tillsammans med Sebbe för då kan jag kolla av han, så slipper jag fråga så mycket ;)
Annars suger skolan som vanligt inget nytt med det..Elin och Frida kan komma imorn till skolan tycker jag! Och så tycker jag att man borde få håltimme när lärarna är sjuka.
Men nu ska jag fortsätta kolla kläder, pappa har lovat mig att åka in till stan i helgen! Vilket han kommer skjuta upp, som vanligt..

22.14

Kategori: vardag

Vilken söndag..
Imorn väntar en ny skolvecka, fyfan.
Nu ska jag fortsätta kolla på Big Brother sen ska jag sova.

19.21

Kategori: vardag

Har precis smällt i mig lite tårta och lite kakor, mumsigt. 
Philip & Isabell fyllde nämligen 19år igår, så vi fira dom idag. Ifall ni vill veta.
Iallafall har jag inte gjort mycket annat idag, suttit bänkad framför tv ungefär hela dagen. Och fysikboken gjorde mig lite sällskap, läste ungefär två rader. Duktigt av mig. 
Men nu ska jag fortsätta klia på min kind. Det gör as ont!


BIIIG.

00.21

Kategori: vardag

Sitter hÄr uppe i vÅran fotÖlj och kollar pÅ nÄr Sara ligger i soffan och sover. Fast egentligen lyssnar jag, fÖr jag kollar pÅ Spider-Man, as bra ju!
Åh killen sa vÄrsta fina meningen...snyftis, det var sÖtt.
Iallafall sÅ blev det lite melodifestivalen med tvÅ fina flickor. Och rÄtt lÅt vann ocksÅ, hihihihi. Hoppade lite smÅtt av glÄdje nÄr han vann, eheh. Han Är ju gaaaaaaanska snygg!!! Vi ska gifta oss, fast han vet inte det Än......nej nu ska jag sluta vara sÅ muppig.
Nu ska jag fortsÄtta kolla pÅ den braiga filmen, fast jag vill egentligen sova. Alla intresseklubbar antecnkar hoppas jag!

17.28

Kategori: vardag


Söt liten filur ♥

Sitter här med en ond hals och en kurrande mage. Men jag är inte så värst hungrig egentligen, så jag vet inte vad som är felet? 
Har hunnit med lite träning, en dusch, lite tv-tittande och en tupplur i fotöljen sköönt! 
Men nu ska jag återgå till det jag höll på med.

00.06

Kategori: vardag

DÅ var det helg igen och jag Älskar mobilbloggning....fast nej.
Skolan e sÄmst som vanligt och alla lektioner e trÅkiga. Men ÄndÅ fÅr jag skratta i mÄngder!
Somnade nÄr jag kom hem, och vis sex tog jag bussen till VÅla men G och Jim och traskade hem till Martin :) Även dÄr fick jag mig en heldel skratt! Men nu e jag hemma efter en trevlig kvÄll och ska sova fÖr jag Är Äckligt trÖtt...godnattens!

VI LEVER I NUET

Kategori: vardag

Min vill ha-lista har utökat sig, och bara med en massa kläder.
Vill ha sommar nu! Kläänningar och bikini åh, sooommar. Haha men nej, först ska ju våren passera......

Skrapade ihop ett VG typ på engelskan, vilket jag inte alls är så nöjd över fast jodå.
Ja, inget händer i skolan.
När jag kom hem var tre söta varelser här :) Och tänka sig så bad Ida frivilligt att ställa sig framför kameran och leka berömd och även dom andra två. Dock var Ella lite svår att fånga på bild, men ah ifall ni ville veta alltså....



Suddiga bilder står vi ute meeed....

19.45

Kategori: vardag


Fyra år sen typ, haha söt! 

Var iväg och bada med skolan, helt okej. 
Även ett läxförhör i svenskan gjordes och en massa annat skit.
Nu, om ett tag ska jag byta om, sen väntar lite träning! Känns som att det behövs.

-

Kategori: vardag

Orkar inte.....

JAG...

Kategori: vardag

...är grymt sugen på att spela på gräs nu!
...vill ha sommar, bort med all snö.
...känner på mig att denna sommar kommer bli grym!
...borde ligga i sängen nu eller iallafall plugga.
...nöter Rebecca & Fiona, så snart blir låtarna dåliga fast det tvekar jag på!
...blev jätte nervös nu ikväll när det blev straffar mellan Västerås - Leksand.
...hoppas verkligen att vi åker och kollar på hockey på fredag.
...ska nog sluta med dethär nu, för nu väntar sängen!
...gör sista meningen nu, godnatt :*

JAG PASSAR INTE IN I ERAN VÄRLD

Kategori: vardag

Träslöjd är det tråkigaste ämnet på schemat efter matte, fysik, kemi och biologi typ. As tråkigt.
Läsförståelse på spanskan och jag fattade noll, kul att det tydligen var en del i provet. Imorn väntar resten av provet...
Fick kolla på film på svenskan och engelskan idag, lite små slappt sådär. 
Nu ska jag plu...nej där tänkte jag dra till med en lögn, jag ska måla mina naglar nu :) 

18.04

Kategori: vardag



Idag har jag vart duktig! Tänkte bara säga det.
Nu ska jag fortsätta kolla på hockey, vänta på mat och bara njuta av dom sista timmarna innan måndag, det vill säga skola.....

LAGDAG

Kategori: vardag

Kom hem från nån timme sen. Lekar, grillning, pulkaåkning och skratt, oerhört trevligt! 
Ska klä på mig och så om ett tag, sen ska jag till affärn en sväng och sen vidare till folkan för lite tacos och annat skoj :) 




01.19

Kategori: vardag

Ännu en bild :) 

Sitter och kollar på Sara, hon e så söt! Ligger på min jacka som underlag, och har sin jacka som täcke, tror någon är lite trött. Ska väcka henne nu hade jag tänkt så jag kan gå och sova lite.
Imorn väntar en fullspäckad dag! Lagdag hela dagen, kommer nog bli riktigt trevligt :) 
Men nu måste jag sluta!

FREEEEEDAG = HELG!

Kategori: vardag

Sitter hÄr i min ensamhet och kollar pÅ Hannah Montana och skrattar lite fÖr mig sjÄlv, ehehe.
NÅja, helg Är det och skÖnt Är det. Engelskaprovet fixade jag ganska bra trorja, fÅr se resultat nÄsta vecka. Hoppas det gick lika bra som pÅ kemiprovet, dÄr jag fixade ett MVG! RÄtt glad jag blev, hihii.
Men nu ka jag fortsÄtta kolla pÅ tv, Phineas och Ferb tror jag byter kanal fÖr det suger!!! Senare drar jag till Mandi med nÅgra trevligt personer :) titta texten blev tjock..,krÅnligt det ska vara att skriva pÅ mobilen!

GRATTIS KÅMPIS :)

Kategori: vardag


Oj, vad stor han blev? Aja, orkar inte göra om bilden. Han blev svartvit också, coolt.
Han får bara vara med på bild för att han fyller byxmyndig idag. Så får väll säga grattis då, fast nej tar tillbaka det, jag har redan sagt grattis så många gånger till han idag ;)
Fortfarande är jag liiite äldre än han, och kommer alltid vara. Lite äldre, lite bättre, lite smartare.

Det var typ det. Ska kolla igenom engelskan en sista gång, kan det mesta nu. Hoppas jag inte får en black out imorn..............aja, godnaattens!

INGET ÄR GRATIS HÄR I LIVET

Kategori: vardag

Trött, trött, trött och trött. Det är precis vad jag är nu.
Vill sova, vill inte att denna slask ska finnas, våren kan väl typ komma på en gång....fötterna blir så blöta! Sen vill jag inte ha prov imooorn.
Men har inget att säga egentligen, som vanligt då ska springa iväg och fråga pappa om vi kan åka och kolla på lite hockey i Västerås eller Uppsala den kommande veckan!
Sen ska jag plugga, plugga, plugga duktig jag äääär.

VÅRKÄNSLA

Kategori: vardag



Vårkänsla idag eller vadå? Hoppas verkligen snön försvinner snabbt nu!
SO'n gick rätt bra iallafall, skönt det. Nu väntar bara engelskaprovet denhär veckan, och det kan jag ju näääästan. Fast där ljög jag lite, nu slut pratat om detdär.
Konfa efter skolan, och var nära på att somna. Ändå hade vi det grymt roligt!
Nu ska jag springa upp och äta, ikväll väntar träning igen och minns jag rätt så blir det bara spel, skönt :D

DANIELLA BERG

Kategori: vardag



Kort från idag när vi var ut en sväng :) 

Nu ska jag sätta upp håret, sen ska jag ut och springa! Sen måste jag verkligen plugga, annars står det nog IG på mitt prov imorn....det vill inte jag, och om då skulle inte pappa bli glad, och då blir inte jag glad....och vi vill ju ha glada miner. Så det är bäst jag pluggar!

FÖRSTA MARS

Kategori: music

Sitter här med mina kära skolböcker som jag har släpat hem dom här två dagarna, och jag orkar verkligen inte plugga, men jag måste verkligen......typ SO.

Mina spanskaböcker är lite små smutsiga för jag är så grym och tappade dom idag när vi gick till bussen men också dels för att två pojkar på vår kära skolade hade ner mig på backen två gånger........
Annars då? Min dataskärm, eller vår dataskärm på tekniken börjar ta sig, synd att den är ganska ful :( men skit samma! 
Men nu ska jag gå härifrån och göra nått som är extremt mycket vettigare, men först. Två låtar från Melodifestivalen, dom bästa enligt mig, synd bara att dom är så enormt tjatiga? Kommer tröttna ganska snart.



Eric Saade - Popular


Sara Lumholdt - Enemy