-

THE LAST DAY

Kategori: vardag

Hej mina vänner och ovänner! Hade tänkt sova länge idag men icke, vaknade kl nio och typ halvsov tills pappa kom och väckte mig igen...
Har städat undan lite kläder så nu ser man golvet, och jag upptäckte även att jag har en massa jävla kläder. Kanske ska ta och sluta lägga så jävla mycket pengar på kläder hehehehh ;)
Ska fortsätta på min sammanfattning av året, hoppa in i duschen och tagga lite tills ikväll!!
HOPPPAS ATT NI FÅR EN KANON KVÄLL/NATT, FÖR DET HADE JAG TÄNKT HA, IALLAFALL FÖRSÖKA :)

17.55

Kategori: vardag

Somande alldeles för sent igår, blev segt att gå upp imorse. Tog bussen in till stan, trött som ett as! Var inte direkt pepp på att gå i affärer...men fick med mig en skjorta hem och nagellack.
Sitter just nu och kollar på Titanic och har precis tryckt i mig lite tacos. Ikväll blir det hockey x2 med bra sällskap :)
Men nu ska jag sätta punkt här. Ska skriva en sammanfattning av året som ni ska få läääsa sen, kanske.

I NEVER PLANNED THAT ONE DAY I'D LOSING YOU

Kategori: pictures

Sara och Pellan sov över här inatt. Och jag har tillbringat heela dagen med dom, och på kvällningen kom Vickis också :)
Ska strax ta och sova. Inte speciellt trött...men ska upp tidigt imorn för att åka in till stan med Sara och kolla vad affärerna har att erbjuda. 
Är förövrigt jävligt otaggad på nyår...och sen har jag jävligt ont i mitt öga, känns som nån har gett mig en blåtira..
Nej men här får ni en läcker bild på mig och Maya som vi tog för nån månad sen :) Kommer nog komma en heldel mobilbilder framöver. Är inte så aktiv med min kära systemkamera.

UTAN DIG ÄR INGET LIKT

Kategori: vardag

Glömmer bort att skriva i denna blogg, inte okej! Fick med mig linne och jeans från Kista. Asbra! Kom hem sent. Men Sara och Pellan kom och gjorde mig sällskap. Idag har jag endast myst till The Hills med Pellan, mer har jag gjort men orkar inte berätta. Jobbigt att skriva på mobilen. Nu ska jag fortsätta kolla på JVM, och sen väntar sängen för mig och Pilllis :)

22.16

Kategori: vardag

Här var det dött, mjaa.
Hade iallafall en jätte bra julafton här nere i Stockholm. Igår var vi på bio, Tintin 3D så jävla bra hehehe, sen käkade vi restaurang. Idag har vi sprungit runt på stan och knuffats med alla andra som vart på mellandagsrea. Hittade endast tre tröjor och ett par byxor. Men imorn kommer pappa och hämtar mig och vi åker till Kista :)
Men nu ska jag ta och bänka mig framför tvn och vänta en lång tid tills JVM börjar.

ALL THIS WAY

Kategori: vardag

Vandrade som sagt över till Saris tidigare idag och glodde på film :)
Vid sex så blev vårat hus livligare än vanligt. Har myst med fina släkten hela kvällen. Öppnat fina julklappar och busat med dom minsta :) Ur söta skulle jag vilja säga!
Imorn vid nio(!!) skjutsar pappa mig till Stockholm och jag spenderar några dagar där. MYS.
Men nu ska jag packa väskan, och sen dra mig mot sängen, skönt.

WHEN YOU CALL MY NAME

Kategori: vardag

Gillar inte när pappa väcker mig tidigt...då vill jag bara slå han, men jag är snäll så gör inte det :)
Gjorde precis min mobil oerhört tråkig..flyttade över alla bilder till datorn. Ska göra den ännu tråkigare nu och samla mig och radera alla sms. Kommer förmodligen inte att göra det för jag hatar det haha.
Men nu ska jag springa upp och käka frukost, sen tror jag att jag vandrar över till grannen lite längre bort :)

FRÅN OCH MED DU

Kategori: vardag

Mös med Vickan igår framför The Hills. Bra program, bra sällskap ♥
Pappa kom in och väckte mig kl åtta imorse, gissa om jag ville slå han hårt då? Har iallafall köpt klart alla julklappar. Skönt.
Men nu ska jag kolla på julkalendern och virra in mig i filt och täckte, så jäcla kallt!
Imorn firar vi även julafton här hemma, så ska få öppna massa julklappar :DDD

JULLOV

Kategori: vardag

Skapligt skönt med jullov!! Tre veckor utan skola, hur underbart lixom?
Satt och dreglade efter Charlie imorse, fick lite fika och våra betyg. Oerhört onödigt om ni frågar mig.
Kom hem, fastande framför tvn och sov ett tag. Just nu sitter jag hemma hos Sara och ska strax gå hemåt.
Imorn far jag in till stan med pappa för att köpa de sista julklapparna. Bra start på lovet kommer jag få!

IN ANOTHER LIFE, I WOULD BE YOUR GIRL

Kategori: vardag

Känns som hjärnan redan har tagit lov. Tur är väl det, för denna skoldag var väldigt chill! Har fått mig mycket skratt denna dag, tur jag har mina vänner ♥
Somnade som vanligt en timme när jag kom hem, dumtdumtdumt. Ska iallafall strax resa mig upp ur sängen och gå upp och äta. Sen väntar en rejäl städning, ska städa sista gången detta år, fast vet redan nu att jag inte kommer lyckas hålla det rent så länge..Väldigt synd.
Nej men nu ska jag äta, min mage börjar kurra extremt..

22.19

Kategori: vardag

Stack på träning, ångrade mig inte! Hade as kul, dock kändes det som jag enbart låg på marken och skapade brännmärken, men äsch ;)
Har precis duschat och ska göra SO-boken lite sällskap. Men somnar nog inom kort.
Imorn hoppas jag på en kul ovh slapp skoldag!! Och inge snö innanför kläder och i ansiktet...

DANCE 4 ME

Kategori: vardag

Sitter här med min klänning. Äntligen har den kommit säger jag bara!! Men vet inte om jag ska behålla den...Så himla typiskt!! Men tror jag bär den på nyår iallafall. Ska försöka se det positiva i det negativa först, om det går?
Ska ta tag i SO'n. Fast tror jag sjukter upp det lite..Måste bestämma mig först om jag ska träna eller stanna hemma och kolla på hockey hehee.
Nej men nu ska jag avsluta detta på ett snyggt sätt, med en punkt.

I WHAT IT THAT WAY

Kategori: pictures

ETT STORT JÄVLA PLUS TILLL ALL SNÖ SOM HAR LAGT SIG I VÅR KÄRA LILLA BY!!

Kom hem kring halv två. Gjorde inte ett pisss. Gick in i duschen och bara tog det lungt sen, skönt!
Skulle ha pluggat nu ikväll eftersom jag inte kommer hinna det imorn kväll och jag har både ett prov att göra och en biologiuppsats som jag ligger skapligt efter i...
Men Saris kom på besök så snacka skit och tönta mig med henne.
Just nu är jag för trött för att plugga. Så säger godnatttt :)

BARA PÅ EN MINUT KAN MAN BLI SÅ SJUKT OTAGGAD

Kategori: pictures



Våra snygga skolmyskläder vi fick igår, as sköna!

Myste med mina vänner här hemma igår kväll. Helt okej fredag :)
Idag sov jag länge, så skönt! Gick ner på träning, drog till med en lite slappare träning. Sen har jag inte gjort så mycket mera då.
Ska ta och klä på mig och så, sen så tar jag bussen härifåååån :)

VAD HÄNDE EGENTLIGEN PÅ VÄGEN?

Kategori: vardag

Har inte ett skit att skriva. Men för att jag är en snäll vän, och gör detta enbart för att min klasskompis inte ska behöva plugga utan att hon ska kunna göra nått annat, tex läsa min blogg!!
På tal om läsa min blogg..undra egentligen vilka som läser min blogg skulle ju faktiskt vara lite kul att veta :D Så ni får gärna slänga in ett namn och tala om vilka ni er, hahahehe
Förresten, ni ska bara vveta hur goda mina kolakakor blev!! Helt gudomliga. Nästan så jag ska köpa dom själv. Men kom på att jag har massa där uppe så det behövs nog inte :D
Nej men egentligen har jag inget mer att säga, eller hade inget från början heller men som sagt, snäll kompis. Går på helg imorn. Fint! Får även mina skolkläder och även min klänning!! Och jag har bestämt att jag ska få en mystoppen helg :)))
Nej men innan detta blir ännu mera spårat. Godnatt med er, och en stor puss till dig A! Imorn ska du få en superduper kram!!

JUST A DREAM

Kategori: pictures



Fina vän! Trotts kan du gå mig på nerverna ibland hiiih :*

Känns som att man inte gör speciellt mycket på lektionerna, skulle lätt kunna vara hemma istället denhär sista veckan. Men inte då.
Slutade halv två. Kom hem och bakade och nu sitter jag med matteläxan..Borde egentligen inte blogga, för har inte tid. Men jag tänker på er :)
Nu ringde klockan, måste kolla så jag inte bränner kakorna....skulle vara förjävligt!!

21.53

Kategori: vardag

Hej mina läsare! Hade en helt okej dag idag. Fixade högsta betyg i sydlöjd, pappa är glad jag är glad, alla är glada :D Och fick massa fika på mentorsträffen.
Åkte in till stan efter skolan. Fortfarande hälften av julklapparna kvar, och jag vet inte när jag har tid att köpa dom. Måste lära mig planera lite bättre. Har två "prov" och en läxa tills på fredag, har ej börjat plugga. Älskar att jag börjar plugga så tidigt, ironi. Nu ska jag plugga :))
Hoppas min klänning kommer imorn, då blir jag överlycklig :)))

22.28

Kategori: vardag

Klickade precis hem klänningen. Hoppas den kommer innan fredag, och hoppas att den är bra så jag slipper skicka tillbaka och hålla på..
Nu ska jag sova. Imorn är det halv kortdag. Åker till skolan efter skolan i hopp om att köpa alla julklappar.
Godnight.

I FEEL SO CLOSE TO YOU RIGHT NOW

Kategori: pictures

Kan ju inte direkt klaga på denna dag. Gick tre luciatåg = inga lektioner = fick sluta halv två.
Somnade när jag kom hem, kommer aldrig kunna somna inatt, så jävla dumt gjort av mig!
Jaja, nu ska jag plugga och sen invänta pappa. Beställllllla klänning!! :D


Fin vän. Fin tärna. Puss på dig!

18.50

Kategori: vardag

Äntligen har jag bestämt vilken klänning som kommer sitta på mig på nyår. Hoppas den inte hinner bli slutsåld när jag ska beställa den bara...
Har endast sovit och pratat i telefon med Sara idag typ.
Nu ska jag plocka undan mina kläder som ligger och täcker golvet, sen senare ikväll väntar träning!

EGENTLIGEN ÄR DU PRECIS LIKADAN

Kategori: nytt in

Igår var jag alldeles för trött för att blogga. Kändes som jag inte fått en blund på hela helgen.
Just nu ligger jag i sängen. Njuter av att slippa gå i skolan (bussen kom inte imorse). Hörde dock att min kära klass hade 3timmars hål nu på morgonen, men fortfrande skönare att ligga hemma!!
Ska kolla på julkalendern nu, sen sova nån timme. Skönt!


Stort. Iallafall, min älskade tröja pappa gav mig när vi var uppe och kollade på hockey.

BORDE GÅ MEN STANNAR KVAR

Kategori: vardag

Matteprovet var galet enkelt tyckte jag, och teatern var helt okej :)
Spenderade min kväll ute hos Frida, hade en fin kväll med mina favoriter, ni ska bara veta hur mycket jag älskar er ♥
Sov kvar i Våla och kom hem vid halv två, lyckades missa denna lördagsträning också, men det är helt okerj för mig hehehe.
Nu ska jag springa in i duschen, packa väskan och sen åker jag och Pellan ut till G och tillbringar natten där, massor utav mys!

SNYGGGGGA!!!

Kategori: pictures



UTAN DIG SÅ SKULLE JAG INTE STÅ HÄR JUST NU

Kategori: vardag

Kollade på när Sverige åkte på torsk och även Leksand. Sjukt tråkigt!! Har även städat typ hela kvällen, ännu tråkigare. Men blev super glad när jag letade fram lite Wii-saker, hittade min HSM3 skiva!!! Har letat efter den typ hur länge som helst :D
Men nu ska jag fortsätta prata med Vickis och sen försöka ta och somna. Chill dag imorn. Endast ett matteprov so ska göras sen in till stan och kolla på teater.

TROUBLEMAKER

Kategori: vardag

SKA VARA EN BILD HÄR, MEN JAG INTE ATT LADDA UPP!!!

Mina två prov idag gick helt okej faktiskt. Skönt.
Imorn är det äntligen bästa helg! Startar den mycket bra med lite mys i grannbyn :)
Nu ska jag skriva klart min önskelisa, sen parkerar jag mig framför tvn heela kvällen och njuter av att inte behöva röra en skolbok!!

VI KOMMER ALDRIG ATT GÅ HAND I HAND

Kategori: vardag


Snön bara fortsätter att falla och jag satte precis upp min julstjärna i fönstret, seg som jag är.
Ska ta och plugga inför mina två prov imorn. Snart helg, längtar!!

19.09

Kategori: pictures

Har inte alls tid med detta egentligen. Har massa jag ska göra. Och först står, plugga till musikprovet om jag ska ha nån chans att nå G :) Men det var inte så mycket så ska nog inte bli några problem.
Har inget mer att säga.
Måste ju skriva grattis här till gullet som fyllde heeela 15år idag! Plutten är inte så liten längre hiihih :)


Så här kul har vi på våra lektioner!
Födelsedagsbarnet är med på alla tre bilder. Bara han och Sebbe som inte har nått emot att hamna på bild typ :)

PLUTTEN

Kategori: pictures




Hon är väl för söt denna unge!! Imorn ska ni inte få en enda cambild, bra va? :)

JAG MÅSTE TESTA FÖR ATT MISSLYCKAS ELLER LYCKAS

Kategori: pictures

Less jag var på allt imorse. Men fick mig en massa skratt under dagen så denna skoldag blev bra tillslut :)
Har busat och myst med Ella & Ida sen jag kom hem från skolan. Men nu sitter jag här för mig själv med mina pluggpapper och kollar på handboll.
Senare väntar träning, inte för jag har så stor lust. Men det kommer väl..



Dåliga cambilderrrrr. Tänkte bara visa vad Micha gjorde med min höger hand i dag.

WE FOUND LOVE

Kategori: pictures

Har haft en toppen helg. Bästa dagen hade jag igår iallafall!!
Idag körde jag på en klassisk slapp-söndag! Sjukt skönt.
Ska strax gå och borsta mina tänder och ladda om för en ny skolvecka. Orkar inte. Har två prov som ska göras.
Nej men orkaaaa....hatar att blogga hhaha!
Här får ni två bilder sen förut :)


17.22

Kategori: give me


Det bara kliar i fingrarna!! Vill verkligen haaa..

VICKAN DROG EN GÄSTBLOGGNING

Kategori: vardag

Vickans skulle dra en gästbloggning igår, men den publicerades inte, så jag gör det nuu :)

Hallå alla trevliga människor!

Hänt en hel del denna dag/kväll. En del bra saker och en del dåliga saker. Men vi överlever!!
Sverige spöa Argentina i handbolls VM idag oxå. FETT BRA! Inte för att Argentina är så bra men ändå.
Annars så går det väl hyfsat bra med fotbollen och jag har fina vänner!! En av dom är ju som sagt JENNIFER.
Därför jag drog till med en gästbloggning här. Eller hon gjorde det på min blogg så kände mig tvungen att göra det på hennes oxå, heheh. Ni kan ju titta in på http://pvandersson.blogg.se/ om ni vill! /Viktoria


01.13

Kategori: vardag

HELG SÅ JÄVLA UNDERBART!
Spenderade kvällen ute hos Amanda med vännerna. Just nu ligger jag och kollar på Sara när hon är så söt, gumman min :)
Nu ska jag fortsätta tagga inför morgondagen! Så sjukt vad jag längtar. Detta är det bästa jag vet, sitta och kolla när Leksand spelar på plats! Stämningen, trycket jaaa allt :D Hahah..känner mig som en tre-åring på julafton!

JAG STANNAR KVAR OCH VÄNTAR

Kategori: vardag

ORKAR INTE!!! JÄVLA INTERNET SOM ÄR HELT CP, OCH GÖR SÅ JAG MÅSTE SKRIVA OM HELA TIDEN!! ARG!!

Jobbade iprincip inte ett skit i skolan idag. Sjukt skönt. Borde vara fler såna dagar :)
Nu ska jag gå och tjata på pappa om min haribokalender!! Hoppas inte han har hunnit åkt iväg och jobba igen....