-

21.29

Kategori: vardag

SLUTAR TOLV IMORN!!! SJUKT SKÖNT :D Nu ska jag försöka ta och sova, måste bara fortsätta sukta efter språkresan till Malta, och samla lite mod till att åka själv utan att känna nån, nog där det enda problemet är...läsa på engelskagloserna, fast det skiter jag nog i, hoppas sdet är muntligt... Nej men åh, detta sög ju.

21.13

Kategori: vardag

Har biologiprov om en vecka...känns sådär! Annars så rullar skolan på rätt bra, pratar bort tiden med Alexandra ungefär (gillar att skriva som henne), gillar faktiskt våra bestämda platser, skulle lätt kunna sitta så ett bra tag till hehehe :) Nåja...just nu sitter jag här nyduschad. Hat haft lite träääning och innan det va jag och kikade in laget som jag och tvillingarna ska börja träna! Sjukt söta, kan bli riktigt kul faktiskt :) Redan på söndag ska vi på vår första match med dom, dock kl åtta på morgonen...men vafan! Somnar tidigt på kvällen förhoppningsvis! Nej men nu ska jag sätta en liten punkt och sakna min dator lite mera...:(

19.28

Kategori: vardag

Sprängande huvudvärk...håller på och dör! Idag ska jag berätta om min skoldag som har vart helt okej. Fysiken var helt okej, ganska slapp med andra ord. På kemin knäpptes det kort, och jag fattade noll av Barrlings snack. Tekniken var också helt okej, skrattade massa och läste gamla brev sen 2009. Spanskan var en marddröm, lektionerna går sjukt sakta! Hatar spanska, i åttan tyckte jag nästan om spanska lite? Engelskan var jobbig. På SO'n svarade jag på en fråga, sen spelade jag spel, facebooka och lyssnade på musik. Nu ska jag försöka ta tag i biologin...puss!

14.38

Kategori: vardag

Idag har jag och Pontus rensat våra tankar tillsammans i regnet i skogen. För en gångs skull var det helt okej att gå i skogen! Ska kolla klart på tv nu, sem väntar städning och plugg all day....orkar inte.

21.07

Kategori: vardag

Först ska jag säga gratttis till min fina vän Alexandra som blir 15år!
Tycker om dig min fina vän, trots att du slåss hårt....♥
Igår tillbringade jag kvällen med Sara x2! Bakade smaskigheter, kastade ägg på varandra (kan ha vart det roligaste på hela kvällen :D, dock inte lika kul att städa upp efteråt...), pratade massa och halv sov lite.
Klev upp tidigt imorse och så drog vi ner och lämnade våra bakverk. Sen har jag spenderat hela dagen på IP ungefär. Tifen förlorade...men vi drog till med en vinst på 2-1!!! Så jävla skönt :D Spenderar kvällen med mina fina vänner! Dom får mig att må sjukt bra ♥

16.47

Kategori: vardag

DAAAAAGENS OUTFIT!!!!


Tröja Stadium | Linne Ginatricot | Jeans Bikbok

Gillar onsdagar lite grann, men hinner nog ändra mig. Förresten gjorde jag och Alex (Frida med, tills hon övergav oss...) värsta goda pannkakor + sylt på hemkunskapen. Vi gjorde dom lila, lite coolare än alla andras :D 
Nu ska jag.....fortsätta kolla på Made, skriva klart min engelska och ringa ett saaamtal!

16.24

Kategori: vardag

Idag ska jag träna för första gången på ettttt tag!!
Alla dagar e tråkiga, inget speciellt som händer. Denna dag var jobbig. Det är alla dagar. Sen lunch, det är inte bra för mig ehehhe....
Nu ska jag städa, äta, byta om och hinna plugga liiite. PUSS.

20.00

Kategori: give me


HAahahahee, fan va grym jag eeee! Nerå, paint på denna dator suger, det skyller jag på och att det inte är ett nytt program för bilderna så jag kunde inte klippa om. Och det är minidata, och då blir allt ännu svårare. 
Men iallafall, när detta ligger i min garerob/byrå, då är jag redo för hösteeeeen!

17.57

Kategori: vardag

Sitter äntligen en dator, och jag saknar min varenda dag....vill lägga upp lite bilder så denna blogg blir litelite roligare!

Denna måndag rulla på helt okej. Lite segt med kemi första timmen bara...menmen.
Nu ska jag fortsätta kolla på Audrina, sen ska jag ta itu med läxorna som jag har...och sen tvätta mina skor, känner att dom behöver bli lite renare!

01.28

Kategori: vardag

Jag lever och har det braaaaa!
Filmen var helt okej, lite seg. Fick med mig hem en mobilväska och ett par svarta höga jeans! Äntligen säger jag bara!!
Idag har jag gjort inget. Var till Uppsala fram-och-tillbaka med Philip för att hämta pappa. Sen har jag umgåts med Sara hela kvällen, och nu ligger hon i fotöljen och sover och jag kollar på julprogram....tycker det är dåliga program såhär på senheten......

22.24

Kategori: vardag

Jobbat på bra i min mattebok. Kom 10minuter försent till engelskan. Babblade bort hela svenskan med Alexandra. Längatde efter rast på spanskan. Ägde på att hitta instrument på musiken med Alexandra & Linn.
Mina lektioner idag, tror jag? Längtar tills dom torsdagarna då jag får åka hem med 12.05 bussen!! Skapligt skönt :D
Blev ingen träning för mig idag, och troligtvis ingen match i helgen....Har inte tränat eller spelat fotboll överhuvudtaget på två veckor nu, och nu längtar jag efter att få springa efter en boll!! Hoppas halsen blir bra snart.
Imorn väntar en skoldag, helg och bio (premiär Jag saknar dig) med mina underbara vänner ♥
Det var allt för ikväll, tack och hej.

16.32

Kategori: vardag

Fyra timmars sömn fick jag ihop inatt, somnade två och vaknade tjugo över fem..
Första skoldagen vad har jag att säga? Piss tråkigt, fett dåligt schema, spyr nästan...och ja allt var helt sämst. Fast kul att träffa alla fina människor jag inte träffat så mycket på lovet :) Men nu ska jag fortsätta och kolla på tv, stoppa en halstablett i munnen och hoppas att det blir en lite roliagare dag imorn!

20.27

Kategori: vardag

På torsdag ska jag träna, det har jag bestämt nu!
Trycka i mig min macka, duscha och sen sova. Dax att vakna till alla alarm som ringer för tidigt på morgonen. Tillbaka till verkligheten. Vill inte.....

01.22

Kategori: vardag

Igår kollade jag på när Tifen tog tre poäng mot Citykamraterna, och Kimsi slog in två mål!
Käkade tacos med fina tjejer. Åkte ut till Ingbo och träffade massa fina personer, åt pannkokar och myste runt lite i kylan, kallt. Somnade halv tre. Vaknade upp och kunde knappt svälja och ville trycka in en miljon halstabletter i käften.. Blev ingen match för mig, jääävligt tråkigt kan jag tala om!! Sjukt sugen på fotboll nu asså!
Tog cykeln ner till IP och kollade på när mina duktiga lagkamrater spela mycket bra, och fick ett otroligt orättvist resultat! Fan så surt det var!
Kvällen har spenderats med Sara x2, och just nu tittar jag på hur gulligt Sara ligger i vår fötölj, vettefan hur det stavas, och "vilar".
Nej avsluta denna dag snart kanske? Vill inte, tanken att det är en ny vecka när jag vaknar, och det är skola på onsdag. Dö.
Vill ha min dator tillbaka....

22.21

Kategori: vardag

Mår så jävla piss dåligt så jag inte vet vart jag ska ta vägen..halsjävel.
Min dag har iallafall inte vart ett dugg händelsrik. Legat hemma hela dagem, badat, skrapat trisslotter och gjort allt för att bli bra i min hals. Och nu har jag gett upp...slår igång HSM 2 och somnar och hoppas på ett mirakel att jag mår bäst imorn :)

TRÅKILILILITRÅK

Kategori: vardag

NU:
Hur gammal är du? - 15
Vilken klass går du i? - nian står på tur
Vad har du för hårfärg? brun
Hur lång är du? vet inte, orkar inte kolla upp det heller
Har du någon pojk/flickvän? nej
Vem är du kär i? min söta nalle som ligger i min sÄng heheh
Vad brukar du göra på fritiden? vänner, fotboll och datorn tar nog upp min fritid

HAR DU..
Kysst någon? ja
Sovit brevid någon av samma kön? ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? ja
Svikit någon? har nog tyvärr hänt..
Fuskat på prov/läxförhör? ja

VEM:
Kramade du senast? frida
Kan du lita på till 100%? några stycken
Vill du vara med just nu? pappa, länge sen jag såg han
Ringde dig senast? pellan
Skickade ett sms till dig senast? pellan
Skickade du ett sms till senast? n

VAD:
Drack du senast? apelsinjuice
Köpte du senast? pingvinstänger
Gjorde du igår? myste med mina fina vänner hos alex
Vad ska du göra imorgon? ingenaning
Vill du göra just nu? äta nått
Åt du senast? en halstablett
Är närmast dig som är rosa? mina trosor

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN
Du är kär nu - nej
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ja
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - det tror jag nog
Jag har fuskat i ett spel - mååånga gånger
Jag har struntat i ett prov - nej

DÅLIGA TIDER
Jag har anorexi och/eller bulimi - nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - kanske det
Jag har vaknat gråtande - har hänt
Jag har somnat gråtande - nja

DÖDEN
Jag hatar begravningar -  skulle man kunna säga ja
Jag har sett någon dö - nej
Jag vill dö - nej

ALLMÄNT
Har du ett par blåa string? - nej
Vem var den senaste du pussade? n
Hur många killars telefon nummer har du inlagt i din mobil? - håller inte riktigt koll på det?
Gillar du någon? - ja, masssa
Vem isånafall? - många
Vad gjorde du i natt? - kollade på oth, blippa på mobilen och sov
Vad gör du innan du ska sova? - beror på
Kan du prata med din mamma om allt? - nja
Hade du berättat för dina föräldrar om du vore gravid? - ja
Har du varit gravid? - nope
Hade du blivit glad om din flickvän/pojkvän fria till dig? - ja, fast inte nu kanske
Choklad eller glass? - beror på vad jag är sugen på
Stövlar eller gymnastikskor? - gummistövlar, sÅ jävla snyggt, gula!
Kjol/klänning eller jeans? - beror pÅ vädret

SJU SAKER OM DITT LIV:
Har du någonsin varit kär? - ja
Tror du på kärlek? - jadå
Varför tog ditt förhållande slut sist? - privat
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - ja
Har du någonsin blivit kär i din bästavän? - nej
Har du någonsin älskat någon utan att berätta det för honom/henne? - ja
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - ibland skrämmer den tanken mig..

ANTINGEN ELLER:
Kärlek eller pengar? - kärlek
Vin eller öl? - blä på båda
Dag eller natt? - beror pÅ sällskapet
One night stand eller förhållande? - förhållande
Tv eller internet? - internet
Pepsi eller cola? - cola om jag måste välja

HAR DU NÅGONSIN:
Gjort något du ångrar? - yes
Gjort slut? - ja

KÄNSLOR:
Är du glad? - jadå
Är du fundersam? - kanskee
Är du uttråkad? - ja, tills pellan kom och nu gör hon min dag
Gillar du någon just nu? - ja, har jag ju sagt?

21.02

Kategori: vardag

Blev ingen träning för mig idag. Hade äckligt ont i halsen igår när jag vaknade, och mitt huvud värkte satan. Hoppas att allt detta försvinner snart, för det är rätt långtråkigt att ligga och kolla på tv hela timmar.
För att variera lite på det tråkiga så tog jag tag i min städning, som pappa har bett mig att göra. Så förmodligen kommer jag hålla på med det i några timmar framöver, kul liv. Nej.

21.02

Kategori: vardag

Blev ingen träning för mig idag. Hade äckligt ont i halsen igår när jag vaknade, och mitt huvud värkte satan. Hoppas att allt detta försvinner snart, för det är rätt långtråkigt att ligga och kolla på tv hela timmar.
För att variera lite på det tråkiga så tog jag tag i min städning, som pappa har bett mig att göra. Så förmodligen kommer jag hålla på med det i några timmar framöver, kul liv. Nej.

LÄNGTAR EFTER NÅGOT SOM KAN RÄDDA MIG

Kategori: vardag

Kl tio kom vi fram till Våla, mötte saknade Elin och fick träffa min farbror, bra start på kvälken kan jag ju säga :) Och den rullade på hur bra som helst, kanon kväll/natt helt enkelt!! Somnade runt halv fem. Rätt trött imorse.
Men nu ska jag göra i ordning mig lite slarvigt, sen gå över till Sara och fortsätta på min slapp-söndag :D

18.01

Kategori: vardag

Hade en otroligt trevlig kväll igår hemma hos Mikkan! Fick träffa lite nya människor, och det är ju alltid kul :) Kom hem vid tre nångång, och var trött som ett djur!
Efter ungefär en timmes sömn nu, ska jag hoppa in i duschen och kolla om det finns några kläder jag kan dra på mig tills ikväll. Vallen väntar, och jag hoppas jag hinner bli lite mera taggad och pigg! 




Här kan ni få två bilder, en snodd fån Mikkan och en från Petrus!

-

Kategori: vardag

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kategori: vardag


22.48

Kategori: vardag

Jag gillar G's galet seriösa inlägg hon skrev tidigare idag ;)
Har haft en bra dag, och bara njuter av sommarlovet, inte lågt kvar tills skolan börjar. Vill helst inte tänka på det men..aja :D
Imorn väntas två frisörbesök och Uppsala. Dags att bränna pengar igen!! Godnatt.

ROSA HELLO KITTY!!

Kategori: vardag

jaaa kära kära vänner nu ska jag visa vad jag känner..
just nuu sittter jag här i östa på jennifers stuga eller på altan dåå. medans lilla amanda springer runt och leker slav och jennifer står och låtsas göra hamburgare, de verkar gå sådär en fördel om man får igång grillen först.
vi har nyss proppat i oss glass och jaa nu ska vi äta hamburgare.. så vi kan nog rulla hem sen.
Amanda vill hälsa att när hon föddes var hon 46cm tjock nej menar lång såå alla vet!
ja de var typ de jag hade att säga just nu visar amanda sina raggningsmetoder och jaa de går såådär då..
jag försöker lära mig hur man ska rapa, myys jag vet!!
Men snälla niiii nu ska vi ta och tagga härifrån men vi hörs väl!
Bajs o hej leverpastej  /G

1 AUGUSTI

Kategori: vardag

Kom fram till lägenheten på kvällen, handlade frukost och käkade lite nuggets och åt sushi för första gången i mitt liv!
På lördagen traskade vi in på Gröna Lunds område lite efter tio, och gick därifrån runt tio. Träffade Alexander som planerat, snäll grabb detdär! 
Såg Eric Amarillo live, fett! Och kte katapulten för första gången i mitt liv, bra gjort. Och såg massa snygga killar som jag lagt på minnet hehehee.
Igår gick vi på stan, fick med mig hem fina kläder som jag är helt kär i ♥
Tog farväl med mina vänner vid fyra och gick en sväng ensam och åkte sen och käkade på andra eller tredje bästa sushi restaurang i Stockholm, klagar inte!
Tog farväl av min syster + hennes kille och åkte hem med pappa.
Kvällen/natten spenderades ute hos Mikkan med fina filurer och sent blev det, men det är ju trots allt sommarlov!!
Nej nu blev det jääääätte långt, stackars er...förstår om ni inte vill läsa.
Nu ska jag snart hem och käka våffels, mumma!