-

DAG 25 - DETTA ÄR JAG BEROENDE AV

Kategori: 30days about me

Om vi pratar saker är det helt klart mobilen och datorn. Skulle nog ha det väldigt svårt att klara mig utan dom två sakerna. Skulle få skaplig panik om jag skulle vara tvungen att vara utan nått av sakerna!

BEFORE I DIE, I WANT TO..

Kategori: before i die, i want to..

SÄG VAD DU VILL, JAG VET ÄNDÅ ATT DU LJUGER

Kategori: pictures

Lärde mig åka baklänges på idrotten idag, haha. har kämpat med det som fan, och helt plötsligt kunde jag det :)))) Så nu var det kul med skridskor. Klarade även av biologiredovisningen vi hade idag, stammade mig igenom den osv...hatar att stå framför folk så jävla mycket!!
Fick även våra koder till ansökningssidan till vilka linjer vi ska söka. Längtar så jävla sjukt mycket tills jag kommer bort från skoooolan här. Blir så less.
Men nu ska jag nöta lite bilspel, sen ska jag iväg och träna pluttarna :) hoppas det går lika bra som förra gången!

DAG 24 - EN KÄNDIS SOM ÄR SNYGG

Kategori: 30days about me

Asså en kändis kan man inte välja? Finns så sjukt många!! Men mina top 5 kan ni nog få, utan inbördes ordning, lärt mig det där ordet från idol och melodifestivalen heheh


Chace Crawford, Adam Gregory, Charlie Gustafsson, Zac Efron & Chad Michael Murray ♥♥♥♥

TACKAR EJ NEJ

Kategori: give me

DU STÄLLER INGA KRAV

Kategori: vardag

Hatar måndagar. Men jag hatar tisdagar ännu mer. Imorn är det både skridskor och muntlig redovisning i biologi, fml.....
Ska plugga, träna, glo på OC och spela Cover Orange ikväll :)

DAG 23 - MITT FAVORITPLAGG

Kategori: 30days about me

Orkar ej knäppa kort. Men som jag sa tidigare är skjorten jag la upp tidigare ett av mina favvoplagg.

BEFORE I DIE, I WANT TO..

Kategori: before i die, i want to..

DU KOMMER ALDRIG FÖRSTÅ MINA ORD

Kategori: vardag

Två timmars träning på morgonen va lite segt...
Vid halv två drog jag till Våla för att kolla på lite innebandy. Åkte hem kl fem efter lite ändrade planer.
Käka på pizzan, frös ihjäl på vägen hem. Sen spenderade jag kvällen med mina vänner, skratta i mängder gjorde jag! Sköna dom e dom där :)
Nu ska jag äta hos frukost, heido.

Här kan ni få en bild på en av vinnarna. Så jävla nöjd han va hahha ;)

09.23

Kategori: vardag

Fint med helg!!
Fick lite sällskap igår, pratade en massa och kollade på lite hockey. Skönt att Leksand vann!!
Fick hem min OC säsong. Så igår innan jag skulle sova låg jag helt alone i min säng och grät heheh, så jävla bra serie!

Nu kl tio.....ska jag sticka iväg på träning. Så bäst att resa sig ur sängen kanske :))))

LOVE U

Kategori: vardag

Mös några timmar hos Camilla idag efter skolan :) Fick träffa favoriten :*

DAG 22 - EN TV-SERIE DU ÄLSKAR

Kategori: 30days about me

Kan inte bestämma mig för endast EN, finns ju hur många som helst!! One Tree Hill, OC, 90210, The Hills & Gossip Girl, helt klart dom bästa ♥♥♥♥♥

BEFORE I DIE, I WANT TO..

Kategori: before i die, i want to..

DAG 20 - BILD PÅ DET DU SENAST KÖPTE

Kategori: 30days about me



Köpte denna tröja för midre än en månad. Blev direkt en av mina favorittröjor. Hade den på mig på folkan senast, as skön!
Köpt på Bikbok, kostade 499kr men var rea så fick den för 249kr.

 

ANTIDOTE

Kategori: vardag

Sitter här och funderar om jag ska ta och klicka hem två tröjor. Har så jävla mycket kläder, enligt pappa. Så får se hur det blir med den saken.
Ska kolla klart på bästa programmet nu, sen ska jag göra klart min matteläxa. Förövrigt hatar jag äckel matte!!! Tack och lov slipper jag lite av matten imorn, då pappa och jag ska ta oss till syven för att jag ska bli säkrare på mitt gymnasieval...Så jävla jobbigt mitt liv är, VILL HA HEEEELG!!

SNYGGA

Kategori: vardag

Två snygga bilder från veckan. Dom är bra, mina klassssskåmpisar!

25 JANUARI 2012

Kategori: vardag

Att 90210 är en av de lite bättre serierna är ju en självklarthet!! Funderar på att klicka hem säsong 1, tycker det är roligare med boxar än när det är nedladdat.
Halva veckan har jag gått och jag längtar efter helg, som alla andra dagar.
Träningen igår med småttingarna gick fint. Dom får verkligen ens dag att bli lite bättra, sötnosar är dom allihopa!
Om två timmar är det träning för min del. Och innan dess ska jag ha hunnit med lite plugg, se ett avsnitt av Elsas värld, som förövrigt är jäävligt bra, och sen följa lite hoockey.

-

Kategori: pictures


    du ser ner på mig för kärleken är ett spel för dig

DAG 21 - 10 SAKER DU HATAR

Kategori: 30days about me

Skiftar lite här, då jag inte orkar ta några kort eheh.

1. Hatar verkligen, asså då menar jag verkligen HATAR vissa smileysar. Närmare bestämt, :P xD och dom andra "x.." gubbarna. Asså tål dom verkligen inte!!

2. Hatar även när folk inte sätter "," där det ska sitta såna, det är sjukt irriterande..

3. Hatar när man tänker att nån skär i ens kroppsdelar på kroppen, speciellt hälsenorna och benen som sitter vid halsen, hahaha så jävla äckligt!! Bara för jag skrev det kom jag och tänka på det...........

4. Hatar att gå ut duschen efter man duschat, alltid så jävla kallt när man öppnar dörrarna och ska ta steget ut och torka sig...

5. Hatar när folk skriver till en, och så helt plötsligt slutar skriva, när man är uppe mitt i en konversation.

6. Hatar att sova hemma själv på helgerna, kan vara det värsta som finns!! Mörkret skrämmer mig..

7. Hatar att äta hos andra, undviker det helst. Iallafall när föräldrarna är hemma, så sjukt pinsamt. Fast hos vissa kan jag äta, där jag känner föräldrarna lite grann.

8. Hatar grönsaker som ligge i ugnen och sen ska ätas, så jävla äckligt!! 

9. Hatar när man har snustorra läpper och så är det ingen, verkligen INGEN som har lypsyl. Då vill jag bara dö eller nått...

10. Hatar att borsta tänderna när tandkrämen inte löddrar. Tandkrämen jag använder nu löddrar inte ett skit, så jävla tråkigt.. 

90210

Kategori: vardag

Skridskor kan gå och dö...längtar inte ett dugg tills nästa tisdag!
Annars så har skolan rullat på, tråkiga lektioner och ett besök hos skolsyster.
Ska glo klart på 90210, grymt jävla bra serie! Sen kl sex traskar jag ner till hallen för att träna småttingarna :) Saknat dom lite, fast det kanske jag tar tillbaka efter träningen hehe.
Nej men nu började programmet.

DAG 19 - EN VÄN SOM BOR LÅNGT IFRÅN MIG

Kategori: 30days about me

Långt och långt, en bit är det ju iallafall men inte nån lång heller :) Och det är väl egentligen bara bra! *Men iallfall, för ungefär 2-3år sen, as dålig på att komma ihåg sånt här, så träffade jag iallafall en kille som heter Alexander i Stockholm :) As trevlig och snäll kille! Glömmer aldrig första gången vi träffades hahaha.
Håller fortfarande kontakten med han, dock inte så mycket som vi gjorde i början. Träffade även han oftare förut, nu träffas vi knappt alls när jag är nere i Stockholm, tråkigt om ni frågar mig.

16.43

Kategori: vardag

Dö åt måndagar!! Bara massa äckliga lektioner osvosvosv..Blir ännu gladare när jag blir påmind om att vi ska springa bip-testet på träningen idag :):):):):)
Idag är jag positiv. Nu ska jag sova. Sen ska jag äta. Idag är jag rolig. Hörs senare kära läsare :))

-

Kategori: vardag

BEFORE I DIE, I WANT TO..

Kategori: before i die, i want to..

DAG 18 - HÄR HANDLAR JAG HELST

Kategori: 30days about me

Finns ingen affär som jag helst handlar på typ, skulle kanske vara Bikbok eller Monki om jag verkligen var tvungen att välja.

NÅN GÅNG KOMMER JAG ATT GE UPP

Kategori: pictures

Ingen stadstripp idag. Blev tvingad att städa mitt rum istället, hur snällt lixom?
Nu ska jag slå på lite One Tree Hill för att försöka göra min söndag lite bättre..

Här kan ni få en bild på mig och Ella från igår :)

23.38

Kategori: vardag

Haft fint besök nu på kvälllen :) Stoppat i mig fyra olika sorters tårtor (!!!) hahah, inkl massa godis och kakor. Inte ok.
Ska gå och lägga mig nu innan jag deppar ihop till en sopsäck :)))) Imorn ska jag sova länge, och kanske åker in till stan en sväng, min mobilladdare avled för ungefär 20minuter sen. Blixtrade till och blev svart...Behöver lixom en ny.

DAG 17 - HIT VILL JAG ÅKA INNAN JAG DÖR

Kategori: 30days about me

Oj sjukt många ställen faktiskt, skulle faktiskt vilja åka jorden runt. Skulle bara häftigt :) Men några ställen kan jag nog skriva upp.

- Fijiöarna
- Thailand
- USA
- England
- Dubai
- Karibien
- Paris
- Egypten
- Cuba
- Kina

Där har ni några ställen, som jag gärna skulle kunna tänka mig att åka till!


Vill bara utomlands när jag ser denna bild...är från när pappa och Anita var i Cuba, tror jag.

DAG 16 - DETTA GÖR JAG PÅ HELGERNA

Kategori: 30days about me

Är oftast med mina vänner dårå. Blir ofta en heldel chilll, prat, skratt osv. Sen gör jag självklart dom där vardagliga sakerna. Ibland åker jag in till stan och bränner pengar, oftast på kläder...Och ibland kan det hända att det blir lite festligheter, inte ofta, men det händer.

DET KÄNDES OKEJ NÄR DU VISADE MIG

Kategori: vardag

Igår var det fredag. Bröt typ alla mina fingrar på idrotten, stod i mål på handbollen..Fick helg! Kvällen spenderades med mina favoriter. Käkade glasstårta som jag fick hjälp att dekorera, jävligt gott! Synd bara att magen var proppmätt innan då jag smällde i mig en kebabtallrik. Tackar för att det var träning idag! ;)
Ska ta och bädda om min säng och springa upp och damsuga. Får lite främmande senare idag :)

BEFORE I DIE, I WANT TO..

Kategori: before i die, i want to..

JAG KUNDE DÖ FÖR DIG MEN NU ÄR DU DÖD FÖR MIG

Kategori: vardag

Åt nyss så jävla mycket att min mage typ håller på och spricka.
Slutade tov idag, hur jävla skönt som helst om ni frågar mig!! :D Kom hem, städade undan lite och somnade framför tvn. Sen har jag inte hunnit gjort så mycket mer..Imorn går vi på helg, jävligt skönt!
Men nu ska jag ta och göra något vettigt, typ fråga pappa om han är taggad på att övningsköra med mig :D hehehe

DAG 15 - EN PERSON/KÄNDIS DU ÖNSKAR ATT DU HAR TRÄFFAT

Kategori: 30days about me

Helt klart Lauren Conrad! Kan inte annat än älska henne!! Önskar, verkligen, på riktigt att jag får träffa henne nån gång i livet hiho :)

BEFORE I DIE, I WANT TO..

Kategori: before i die, i want to..

DAG 14 - MINA RÄDSLOR

Kategori: 30days about me

Okej, min störta rädsla! På riktigt, det är fan mörker. Hahaa, kommer aldrig komma över det, så jävla läskigt. Hatar att vara hemma ensam på kvällarrna, eller gå själv när det är mörkt ute. Inbillar mig jämt massa saker och skrämmer upp mig själv!!
Just nu kan jag inte komma på nått jag är riktigt rädd för typ. Men mörker, min största rädsla!!

18 JANUARI 2012

Kategori: vardag

Nu ska det bli ett långt inlägg här. Nej inte så långt, baara lite längre än vanligt kaaanske.

Såg ni vilket fin blogginlägg min underbara vän skrev? Taaaack så himla jätte mycket!! Du är verkligen guldvärd, så glad att jag har dig ♥

Sen vill jag tacka alla för alla gratulationer jag fick! :) Min pappa är även bäst, och det är inte bara för att jag fick en iPhone 4S i födelsedagspresent ;) Utan för att han är han, min bästa pappa!

Igår hade vi kärlekensdag i skolan. Väldigt chillll om ni frågar mig :) Sen resten av kvällen pluggade jag satan, tänk..på min egen födelsedag lixom! Blir deprimerad nu när jag tänker på det i efter hand.

Denna skoldag har jag pinat mig igenom. Träslöjd första timmen, lixom hur jävla kul är det? Skrev även dom där förbaskade uppsatserna...Sjukt svårt va det för jag fick halvt hjärnsläpp och det var sjukt stressigt osv...
Menmen, nu ska jag kolla klart på tvn. Sen plugga lite och senare ikväll väntar träning!

GRAAAATTIS!

Kategori: vardag



Grattis min fina vän!! Du är bäst! Kanske lite mindre bra när du är på ditt bittra humör, men om vi säger såhär: vem är alltid glad? Jaaja skit i det! Idag är det iallafall din dag och jag hoppas att du har haft och kommer ha en underbar dag. Tyvär kommer jag inte hinna träffa dig eftersom jag ska göra lite andra grejer. Jag är iallafall himla glad som fått lära känna dig, minns fortfarande den kvällen när ni kom hem till mig haha. Vilken tur jag hade. Minns allt, alla kvällar vi cyklade runt med killarna på samhället, när vi retade upp dom stackars oskyldiga gamlingarna, dom dagarna när vi inte gjort nånting bara pratat, partyyy, ledsna dagar, dyra telefonräkningar av telefonsamtal som varat i flera timmar, alla kvällar som jag somnat hos dig för jag inte har orkat gå hem, våra bråk haha, både små och stora. Minns när jag hade fått ett best friends halsband av dig för fler år sedan och sedan bråkade vi, kommer däremot inte ihåg om vad. Efter det ville du ha tillbaka det, men jag har det hänger kvar på en av mina speglar. Tur att jag har dig! ♥

/ Sara

JAG VET INTE VAD JAG SKA TRO

Kategori: vardag

Skrev nyss en text, som tydligen försvann...Den löd iallafall såhär ungefär :
ÅH, kill me. Sån jävla fet träningsvärk jag kommer ha i mina armar imorn. Jävla armhävningar. Menmeeen, bara bita ihop. Dessa träningar behövs ju ibland dom ocksåå :)
Ska strax borsta tänderna (har jag redan gjort), sen ska jag försöka sova. Hoppas på frukost på sängen och fin present imorn.
Nej men på riktigt nu, godnatttt :)

DAG 12 - EN BILD PÅ DITT RUM SOM DET SER UT JUST NU

Kategori: 30days about me

TYVÄRRRRRRR. Mitt rum är så jävla stökigt sen i lördags :)

18.53

Kategori: vardag

Hello mates! En ny skolvecka igång och jag är så jävla skoltrött...
Levt sista skoldagen som 15-årig i skolan. Viktor har minsann sett till att jag haft en bra sista dag :) hahaha.
Imorn blir det inget plugg alls. Kärlekensdag står schemat, skönt med noll jobbigga lektioner på min dag. Men nu ska jag sätta punkt här. Plugga lite, senare väntas träning!

BEFORE I DIE, I WANT TO..

Kategori: before i die, i want to..

DAG 13 - ETT KORT NÅGON ANNAN HAR TAGIT PÅ DIG

Kategori: 30days about me

19.02

Kategori: vardag

Måste säga att jag hade en riktigt trevlig kväll igååår! Träffade mycket fint folk, och fult heheh. Dansade, pratade, skrattade, drack och jaa allt. Mycket kärlek och mycket hat! Menmen, tackar alla fina för kvälllen :)
Kom hem i lagom tid. Dissade Pellllans, ångrar att jag inte vandrade upp dit och käkade...menmen.
Nu ska jag fortsätta och göra ingenting. Orkar inte skola imorn. Men orkar verkligen med tisdag, min dag <333

IKVÄLL ÄR DET VÅRAN KVÄLL

Kategori: vardag

Halsen mådde inge vidare imorse när jag tänkte kliva upp och gå iväg och träna, så stannade hemma.
Enbart chilla hela dagen. Ska strax gå upp och göra lite mat med Sara x2. Sen får vi lite sällskap, och vandrar senare mot folkan för att ha riktigt kuuuul!! a en bra kväll mina vänner :) För det tänker jag ha!

DAG 11 - EN BILD PÅ NÅGON DU SAKNAR

Kategori: 30days about me


Saknar denna filur heeela tiden

17.23

Kategori: vardag

GGGGÖTT MED HELG!!
Denna dag var inte allt för jobbig. Gjorde egna danser osv på idrotteen, kan ju vart roligast idag.
Vaknade nyss och ska strax kolla vad som finns att äta, as hungrig! Ikväll får se vad som händer. Såg att vi hade träning halv elva imorn?! Kommer aldrig komma upp, om jag nu ska träna...

-

Kategori: pictures

DAG 10 - HUR SER DIN FRAMTID UT?

Kategori: 30days about me

Hahaha är sämst på sånt här.
Först ska jag gå ut nian med bra betyg och komma in på det gymnasie och den linje jag vill. Sen vill jag gå ut gymnasiet. Ta studenten och leva livet. Flytta hemifrån och skaffa mig ett jobb. Fast det vill jag egentligen inte, verkar så jobbigt att jobba hehehe skulle aldrig palla ;)
Sen, senare i livet, vill jag flytta till L.A, helst så snabbt som möjligt. Vill leva livet som The-Hills tjejerna heheh, Dom har det sååå bra, värsta dröm livet hehe. Hitta min soulmate, har jag dock redan hittat hahah. Vill gifta mig, och skaffa barn, helst två. Först en flicka sen en pojke tror jag.
Vill inte bo i L.A i hela mitt liv. Vill bo i New York ett tag också :) Sen vill jag bo i Stockholm nått år, bara för att. Och sen när jag är gammal så ska jag flytta hem till Tärnsjö igen, och bo i huset jag bodde i från allra första början. Hoppas pappa inte säljer det...

IBLAND ÄR DET SVÅRT ATT VARA STARK

Kategori: vardag

Jag, Frida, Elin och Alex hade visst tänkt lika idag, och alla fyra tagit på oss lika tröjor. Coolt på ett sätt, men egentligen var det bara pinsamt att vi alla såg ungefär likadana ut ;)
Skolan är som vanligt, seg med andra ord.
Insåg idag att det kommer bli lite annorlunda spanska lektioner denna termin, mer plugg vill säga! Så mycket som jag jobbade idag på lektionen, så mycket jobbade jag sammanlagt under hela förra terminen...inte okej!!
Nu ska jag ta och göra min matteläxa så den är gjord, sen så får vi se :)

DAG 8 - BILD PÅ DIN GARDEROB

Kategori: 30days about me

Och vem bryr sig egentligen hur min garderob/byrå ser ut?





Ah där har ni då några bilder. Bilden längst till vänster är alltså min byrå. Bilden sen är ur min garderob. Tredje bilden är hur alla mina tre garderober ser ut. Och fjärde bilden är bild på hur min garderob ser ut när mina dörrar är stängda, smyckade dom med massa foton förut. Och sista bilden är ur en låda ur byrån, närmare bestämt tröjlådan.
Ja, så intressant var det :)

BACK ON TRACK

Kategori: vardag

Segt att vara tillbaka. Men skönt att få träffa mina vänner, saknat dom så! Endast två dagar kvar till helg, skönt som fan om ni frågar mig :) Och endast 6 dagar kvar till MIN dag!! Kommer tjata som fan om det, hoppas det kommer snö då, då skulle jag bli överlycklig :) hihih.
Nej men nu ska jag stoppa lite mat i magen, och sen får vi se vad denna kväll har att erbjuda. Förmodligen ingenting, hade tänkt gå ner och kolla på träning kl när den nu är, men vi får se med den saken.

DAG 9 - I DIN VÄSKA FINNS...?

Kategori: 30days about me

Beror helt på vad det är för dag, och vad jag ska göra. Men oftast ligger mina hörlurar, plånbok, snoddar och en jävla massa hårspännen i botten av väskan. Och ska jag till skolan så ligger oftast skolböcker i också. Inget kul finns där i vill säga :) Tycker egentligen det är gaaanska jobbigt att gå runt med väska, speciellt på stan får så jävla ont på vissa punkter i ryggen...men ibland är det skönt också när man har en massa saker och ska nånstans och bara kan stoppa ner allt ehhee.

20.50

Kategori: vardag

Nu har jag kämpat nå fruktansvärt med mina uppsatser, känner mig som en riktigt kämpe!! Sjukt duktig känner jag mig också, nästan så jag vill belöna mig med nått gott, typ godis? Men det har jag ej inget av...
Damsög nyss rummet och min lilla toa, ännu mera duktighet till mig :))))
Nej men nu ropade pappa, dax att skriva ut uppsatserna, sen ska jag slänga in 30dagars och sen sova. Skiftar plats på morgondagens och dagens 30dagars, har ej hunnit med att fota på/i min garderob/byrå.

UPPSATS JÄVEL...

Kategori: vardag

Asså orkar inte med mig själv.....skriver två meningar på den där jävla uppsatsen, sen tycker jag att jag har vart duktig och bara sätter mig här och glor. Gör alltså ingenting.. Kommer aldrig bli klar, och tyvärr har jag bara mig själv att skylla på.
Nu ska gå upp och ta mig en frukt och hoppas få en liten kick eller nått liknande......

ÖNSKAR JAG FICK TITTA RIKTIGT DJUPT I DINA ÖGON

Kategori: pictures


Blir glad i heeeela kroppen :) sommar, värme, världens sötaste tjej



Var nere på träning mellan 8-9, träänade då!! Inte bra...borde ha lyssnat på papi och stannat hemma, kommer aldrig bli friiiiiiisk :( Nåja.
Imorn är sista dagen på detta jullov, väldigt sorgligt om ni frågar mig. Men har saknat mina pärlor till klasskompisar så ska bli lite skönt ändå :) Avslutar lovet med att plugga biologi och städa mitt rum, skjut mig.
Nej men nu ska jag sätta en punkt och sen göra nått annat, OTH kanske?

DAG 7 - OM DET HÄR VORE MIN SISTA DAG

Kategori: 30days about me

Hade typ tagit ut alla mina pengar från banken. Skulle typ ha åkt till Thailand, träffat mamma och släkten där nere. Leva livet lite grann och göra såna saker som man egentligen inte vågar sig på. Men innan det skulle jag ha sagt till bästa släkt och vänner som bor här hur bäst dom är osv ♥
Skulle nog ha dragit några klottringar på Östervåla Skola, bara för att lixom heheh :)

DAG 6 - BLOGGARNA DU LÄSER

Kategori: 30days about me

Läser en hel drös med bloggar. Inte så många "kända", typ bara Kenzas och Kissies, sen är det bara mina kompisars bloggar och såna som vet vilka det är osvvvv. Orkar inte rabbla upp vilka jag läser, men ah.

15.51

Kategori: vardag

Har inget att säga. Sitter bara hemma och fördröjer tiden. Har fortfarande ont i huvudet, hoppas det verkligen släpper tills imorn...
Men nu ska jag ta och göra klart min sista biologiuppsats.

DAG 5 - EN BILD PÅ DIG FÖR 1ÅR SEDAN

Kategori: 30days about me


Togs i Mars nångång tror jaaa...ehhhhhe

23.56

Kategori: vardag

Sov som en gud inatt!! Haha, så jävla skönt <333 Synd bara att jag fortfarande har en sjujävla huvudvärk och jag snart ber nån ta fram en yxa och hugga av huvudet..hahaha :(
Nåja, har annars haft en bra kvälll, dock lite kallt men äsch. Ska dra några OTH-avsnitt nu innan jag går och lägger mig, fixa varm oboy, sen fattas bara ett mysigt sällskappp :) hade ju vart perfekt då hehee.

DAG 4 - EN PERSON DU SER UPP TILL

Kategori: 30days about me

-

Kan tyvärrrrr inte svara på den :) typ

SALACUPEN

Kategori: vardag

Jobbbbig dag!! Mådde inge vidare när jag kom till Sala imorse. Fick stå över första matchen, men inför andra kände jag mig helt okej. Spelade med halstablett i käften resten av matcherna.
Gick ju bra för oss, tog oss till final efter vi kom sist i gruppen, dock förlorade vi i finalen, menmen :)

Nu ska jag försöka hitta på nått att göra, annars somnar jag!

DAG 3 - DINA KOMPISAR

Kategori: 30days about me

Mina kompisar är bäst!! Helt klart utan tvekan :) Utan dom skulle mitt liv vara nog rätt världelöst.
Massssor med kärlek till er ♥ ni vet vilka ni är.

16.57

Kategori: pictures

Egentligen skulle jag befinna mig hos Elin just nu och umgåts och haft superkul med mina fina vänner!! Men icke..
Detta kan ju ha vart värsta natten jag har haft, fyfaan...typ inte sovit en blund. Klev upp kl tolv, världens jävla halsont och huvudvärk..vågar inte kolla om jag har feber för då blir jag sjukt ledsen..Som det ser ut nu blir det ingen cup för mig imorn, lite små tråkigt faktiskt!
Nu ska jag bädda ner mig ordentligt och glo på OTH heeela kvällen lång.


För exakt ett år sen, om jag inte är helt ute och cyklar. Jävligt skön andra plats!

JAG KAN LURA ALLA UTOM MIG SJÄLV

Kategori: vardag

Hoppade träningen idag..min hals sa ifrån. Kan nog bero på promenaden jag och Sara gick på innan vi gick hem inatt. Menmen, hoppas jag är bra tills på fredag bara!
Ska ta och lägga mig i sängen och kolla lite på OTH. Sen ska jag sova tidigt, ska försöka vända tillbaka dygnet lite..
Imorn väntar en mysdag!

DAG 2 - STADEN DÄR DU BOR

Kategori: 30days about me

Hahaha kan ju inte påstå att vi bor i en stad, snarare en by. Finns inte mycket här, och inte så mycket stt göra heller, finns alltså inget speciellt att säga :)

WE HEART IT

Kategori: pictures




weheartit

4 JANUARI 2012

Kategori: vardag

Mikkan och Sara kom på besök och vi vandra upp till tvillingarna, gjorde i ordning fruktsallad, spelade kort, skratta och prata och kolla på hockeey. Skönt att dom vann!!
Påtal om hockey, det där vänder ju typ på ens dygn...somnar sent in på natten och vaknar alldeles för sent, inte okej.
Idag ska jag endast ta det lungt, kolla klart på filmen nu, och ikväll väntas träning!

DAG 1 - BERÄTTA OM DIG SJÄLV

Kategori: 30days about me

Kom till världen 1996, den 17januari. Hade så bråttom att jag föddes i en taxi och hamnade på första sidan i Sala Allehanda dagen därpå haha.
Just nu bor jag i en liten by ungefär sex mil utanför Uppsala, tror det är det iallafall. Bor hos min pappa här i Tärnsjö och min mamma bort för tillfälligt i Thailand, vilket hon har gjort i 1,5år nu, så va ett tag sen jag träffade henne.
Sen blabla. Tycker jag är lite konstig som person på nått sätt, ibland undrar jag hur mina vänner står ut med mig och mitt humör haha. Har jätte lätt för att bli irriterad typ och arg. Och vill oftast alltid ha rätt, och när jag egentligen har fel så låtsas jag inte om det hehhe. Sen försöker jag alltid vara så snäll som möjligt, även om jag inte lyckas hela tiden ;)
Ja det var lite om mig dååå. Hoppas att det duger :)

30 DAGAR

Kategori: 30days about me

1. Berätta om dig själv
2. Staden där du bor
3. Dina kompisar
4. En person du ser upp till
5. En bild på dig för 1år sedan
6. Bloggarna du läser
7. Om det här vore min sista dag
8. Bild på din garderob
9. I din väska finns...?
10. Hur ser din framtid ut?
11. En bild på någon du saknar
12. En bild på ditt rum som det ser ut just nu
13. Ett kort någon annan tagit på dig
14. Mina rädslor
15. En person/kändis du önskar att du har träffat
16. Detta för jag på helgerna
17. Hit vill jag åka innan jag dör
18. Här handlar jag helst
19. En vän som bor långt ifrån mig
20. Bild på det du köpte senast
21. 10 saker du hatar
22. En tv-serie du älskar
23. Mitt favoritplagg
24. En kändis som är snygg
25. Detta är jag beroende av
26. Något du vill ha just nu
27. Ditt framtida bröllop
28. Mitt favoritminne
29. Detta åt jag till frukost
30. Fem bra saker som har hänt under dessa 30 dagar

SET YOU FREE

Kategori: vardag

Haha, har nog fan sämsta konditionen!! Inte okej..
Vandra över till Sara direkt efter jag duschat. Klockan blev mycket och jag orkade inte gå hem, och helt plötsligt somnade jag. Kom hem för en halvtimme sen ungefär, och nu ska jag göra nått vettigt.
Ikväll väntas fruktsallad och hockey, läängtar!!

MOBILBILDER

Kategori: pictures

Har så sjukt jävla många mobilbilder. Så tänkte att ni kunde få nått att kolla på. Häften av alla bilder är typ CamWow bilder, men vafan :)











FÖRSTA INLÄGGET 2012

Kategori: vardag

Hahaa, asså orkar inte med livet. Gjorde en sammanfattning av 2011 och sparade det i utkast. Nu när jag skulle lägga upp det fanns det endast två bilder, och all text var borta. Orkar verkligen inte göra en ny...

Nyår då? Kommer nog inte att glömma den kvällen i första hand! Började med lite käk här hemma med vännerna :) Åkte till Våla, drog till Martin, sen Victor, Lunda och sen Victor igen. Hamnade i säng runt halv fyra och slocknade nån timme efteråt.
Igår blev det en slapp dag, skönt!
Nåja 2011 var toppen och hoppas att 2012 blir lika bra om inte ännu bättre!! :)