-

I LIKE IT LIKE IT

Kategori: vardag

Bra dag med fina tjejer! Nu väntar snart duschen, sen lite sömn. Imorn tar vi en sväng på stan innan vi far hem till lilla Tärnsjööö :)

AS BRAAAA

Kategori: vardag





06.50

Kategori: vardag

Myste järnet med fina tjejer igår vid Hagudden, bäst!
Nu ska jag iväg och jobba sista dagen, galet skönt!! Sen packa och vidare till Stockholm i sådär tre dagar, kan inte annat än älska sommarlov!!88

BARA FÖR ATT GLÖMMA

Kategori: vardag

Jobbbbb jobb jobb....tre dagar kvar på mitt arbetsliv! Tre dagar kvar till helg och denna helg kommer bli asbra! Ska strax sova för att orka med att måla imorn...har två blåsor på fingarna :(
Allt för mig, vi säger puss!

ÄLSKAR ATT LEKA MED CAAAAMEN

Kategori: vardag

LOVAR MIG SJÄLV ATT INTE SAMMA SAK SKA HÄNDA

Kategori: vardag

Sitter för tillfälligt ute i stugan med en mätt mage, smällde precis i mig en hamburgare, fett gott!
Igår kväll tillbringade jag all min tid vid Älvåsa. Kollade på fotboll med fina människor och hade det bra :)
Kom hem vid kvart i två kanske, och slockande. Upp tio och åka tillbaka till Älvåsa, och lite efter halv sex vandrade jag långa vägen tillbaka till stugan..
Hoppas att Philip inte har glömt mig, så jag kan få komma hem. Får se vad kvällen har att erbjuda. Kanske blir kvar här, helst inteeee.

19 JULI

Kategori: vardag

Jobbat satan i solens strålar isag, hade hellre legat hemma. Men måla fick jag göra!! :D
Åkte ut till Älvåsa och spelade lite minigolf med Mikkan & Sara mot kvällningen, mys! Sen kom Rita och vi satt här hemma och prata strunt och hade det trevligt :)
Nu ska jag sova imorgon väntar 9timmars (?) arbete, ett besök på Eklunds, ska jag hinna med, och sen ska jag kolla hur min dator mår. Men nu sängen!
Förresten gick till Camilla och hämtade min beställning, Gossip Girl!!! Imorn ska det tittas av! :D Hann mysa runt lite med Maya också, för go tjej! ♥ Älskar att vara moster.

18 JULI

Kategori: vardag

Nu är livet bra härligt! Hoppas att alla planer går som dom går, då kommer jag vara nästintill överlycklig :D 
Ska strax ta och bädda sängen och vänta på tvätten, och sen gör mig klar för sängen och ännu en dag på jobbet. Hoppas det inte regnar så mycket....för nu vill jag mååååla! 


YOU WILL BE THE ONLY, DON'T WORRY

Kategori: vardag

18 JULI

Kategori: vardag

Har plaskat runt i mina tygskor och klippt häckar, kratta och skrubbat lyckstolper...Fick lite smörgåstårta, gotti! Blev även tillfrågad att fortsätta jobba en vecka till, ska tänka noga på det..
Men nu ska jag byta om och försöka mig på en springtur!

DET ÄR BARA FÖR ATT GLÖMMA

Kategori: vardag

Ligger och myser med Pontus i soffan ute i Östa med lite fotboll på tv.
Kvällen igår blev bra, mysmysmys! Lite olika humör, skratt, mys och massa svull. Dom är bra mina vänner ♥
Imorn väntar jobb är inte ett dugg sugen...Men tänker på pengarna, hehehhe. Förlorade nyss lite eftersom jag klickade hem två säsonger av en bra tv-serie, så jobba behövs.
Nej nu blir det för mycket här...kolla klart på fotboll sen sova i min otroligt sköna säng!

16 JULI

Kategori: vardag

Torsdagskvällen tillbringades hemma hos Alexandra, med Elin&Frida. Fina vännder domdär ♥ Käkade god mat + efterrätt, hoppa studsmatta, cykla runt, fick rundvisning i Våla och skaffade mig en ny bästa kompis. Helt guldkväll! Tog elva bussen hem, efter många om och men.
Trött på fredagsmorgonen klev jag upp och kom en timme försent till jobbet...
Men nu måste jag sluta, ska äta. Sen lite mot kvällningen far jag ut till G och sover med mina braiga vänner ♥

14 JULI

Kategori: vardag

Sitter hemma på frukost, helt ensam...Hade hoppats att nån skulle vara hemma, men icke.
Ska strax åka tillbaka för att fortsätta med min målning....Sitter och räknar ner timmarna till varje rast och tills jag slutar i eftermiddag. Ska nämligen mysa satan och ha kul ikväll hade jag tänkt! ♥
Förresten blev jag tillfrågad om ett till jobb gör ungefär en timme sen, not bad!

NU ÄR ALLT I OORDNING UPPE I SKALLEN

Kategori: vardag

Sverige blev typ utspelade....Grattis till Japan!
Upptäckte tonight att det är jobbigt att ha byxdress, svårt att gå på toa eller jobbigt man kanske säger?
Har iallafall haft en myskväll med Amanda, ensamma! Länge sen det var bara hon & jag ♥
Känner att jag borde sluta skriva och sova....

13 JULI

Kategori: vardag

Mina jobbdagar har sett rätt lika ut, målat dag ett och målat dag två, och imorn ska det målas på dag tre. Kommer vara målarkung efteråt!
Nu ska jag fortsätta att kolla på Hitta pappa, och sen väntar fotboll :)

OCH HÄR VAR DET BILDLÖST

Kategori: vardag

Har tagit det lungt heeela dagen ungefär.
Fick besök av Maya + föräldrar en snabb sväng vid sex. Och hon och jag lyckades låsa in oss i bakluckan, hahaa sämst. Sen har jag och Vickan vandrat runt på Tärnsjös livliga gator i nån timme eller så. Prata och haft det mys! 
Nu ska jag strax sova, först en macka. Upp kl sex imorn...börjar mitt sommarjobb som jag blev erbjuden iförrgår. Tackar inte nej till pengar ;)

BLANDAT I NÅGRA FÅ MÅNADER TILLBAKA

Kategori: vardag

















19.20

Kategori: vardag

Hade det riktigt trevligt hos Rita med fina personer :) Halv tio begav vi oss till Våla, dansade och hade det allmänt trevligt! Så det tackar vi för :)
Men nu ska jag gå upp och kolla ifall jag kan dra ihop nått att käka. Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. 

9 JULI

Kategori: vardag

Om datorn håller sig tills jag har duschat så lägger jag upp bilder på mina inköp sen i torsdags :)

Var som sagt till stan då, tog en springvända med Sara och sen tillbringade jag hela min kväll hemma hos Camilla med henne och Kim, eftersom hon fyllde år :) Riktigt mys!
Igår var jag ute i Östa med mina underbara vänner! Saknat dom galet ♥ Paddlade kanot, badade, grillade och hade det allmänt trevligt!
Mot senheten drog jag över till Sara och kollade på GG!
Nu ska jag hoppa in iduschen, ikväll väntar käk hos Ritis och vallen.

08.46

Kategori: vardag

Vädret ser ju inte heeelt fel ut, Östa känns lockande för idag hehehe.
Men jag drar in till stan ist, ska säkert bli fint väder imorn med! Har precis vart ute med hunden, om en och en halvtimme går bussen. Hinner nog sova ett lite ett tag med :)
Här kan ni få en bild på mig och min fina vän sen får lilla kryssning!

SOMMAR ♥

Kategori: vardag

SVERIGE

Kategori: vardag

Sitter och kollar på fotboll med mina fina flickor :) Och ska fortstätta med det ett tag till. Det var ungefär det jag hade att säga. Imorn åker jag troligtvis till stan med Vickis ihopp om att hitta ett par shorts.
Hejdå.

6 JULI

Kategori: vardag

Hatar att klockan ringer kl halv åtta....
Fintväder idag, lite moln på himlen, men vad gör det? Snart kommer Pillis och då traskar vi över till Sara till hennes stoooora pool :D

IT'S MY DREAM

Kategori: vardag

Satt och kollade på OTH (läste igår att det ska komma en säsong 9!!!) ungefär hela dagen tills jag åkte och hämta ut mina kläder och mötte upp Vickis, och senare kom Amanda. Tog det lungt, pratade och åt lite allt möjligt. Sen blev det film med Philip & Jim. Scream 2, döö!! Hatar dom där filmerna fast jag vet vad som ska hända så skiter jag typ alltis ner mig... Nåja, sen stannade Vickan över natten. Upp vid åtta imorse för att gå ut med Pontus ,är hundvakt för att pappa och Anita är i Frankrike!!!! Så jävla orättvist, iförsig skulle dom åka bil ner men vem bryr sig?!?!?! Men nu ska jag fortsätta äta frukost och kolla på MTV.

00.36

Kategori: vardag

Vickis åkte nyss hem så nu är jag ensam...ledsen tjej sitter här, nejdå!
Ska strax gå och sova, längtar satan att få sova i min egna säng och min egna kudde! Kudden på båten sög, var as dålig vaknade hela tiden på natten...
Bjuder på lite bilder senare när jag orkar, måste läsa alla bloggar jag missat nu....jobbigt.com.

23.20

Kategori: vardag

Sitter här med bästa Vickan! Saknat henne så in i bomben, åååh älskade snuttegull ♥
Har iallfall vart och åkt på tredagars-kryssning med Sara och hennes familj + två till. Riktigt trevligt :) Men nu ska vi tagga foton, as taggade! Hejdå.