-

DET ÄR ETT MENINGSLÖST FÖRSÖK

Kategori: vardag

Förvånade mig själv idag på provet, satt där och skrev och skrev och tillslut hade jag skrivit ner alla svar. Om det är rätt är en annan femma. 
NU SKA JAG KÄKAAA!!! TACOS, ÅÅÅH FAN VA GOTTT!!
Det där var gott kan jag tala om :D :D :D 
Nej men nu ska jag byta om lite, sen om ett tag kommer Pillis och vi drar till IP för att kolla på lite fotboll, hörs mina vänner! 


Galet så söta vänner jag haaar!

VÄLKOMMEN TILL SKOL/PLUGG BLOGGEN

Kategori: vardag

Tack och lov att debatten är gjord. Haft ont i magen som en apa efter jag käkat en kokosboll. Känt mig halvvilse på idrotten då vi sprang orgeintering, kom även en kvart försent vilket kommer synas på omdömet, oroar mig lite faktiskt för det...! Fick även beröm att jag pratade väldigt bra engelska, och att mitt uttal var jätte bra! Nörjdarn här :D 
Nej men nu ska jag plugga inför provet imorn!

JAG VET INTE VAD JAG SKA TRO, VET INTE ALLS...

Kategori: vardag

Mitt utveckligssamtal idag jag grymt typ. Kom hem för sådär 50minutas sen.
Ingen träning blev det heller, inställd......jag som var så grymt taggad med tanke på att jag inte tränat på typ två veckor (?) och jag ville testa mina nya skor! Nåja får vänta tills på måndag.
Nej men nu ska jag plugga med min biologidebatt som jag fattar noll av...och sen fortsätta med mina inbjudningar. Nu vidare mot superpluggningsstället, kontoret!

ALLA HAR SIN EGEN ÅSIKT, OCH HAR RÄTT TILL DEN OCKSÅ

Kategori: vardag

Galet jobbigt med skola idag...men kom upp ovanligt snabbt imorse, tillochmed att jag hann sitta i trappen och vÄnta.
Efter skolan tog jag en tripp till staden med nÅgra av mina fina vÄnner :) fick med mig hem lite smÅtt och gott. Kanske kommer bild senare, kanske.
EfterÅt blev det en lÅng prat-promenad med Sara & Pontus, sÅdÄr lite mys!
Just nu sitter jag och skriver konfirmationsinbjudningar fÖr fullt, tog en liten paus nu. GÖr ont i min hand......Sen ska jag plugga bilogi, om jag blir klar innan tio. Ja men vi sÄger sÅ, p u s s!

23.14

Kategori: vardag

Trött? Nej! Taggad på skola imorn? Nej! 
Jag kommer verkligen inte komma upp imorn...men det blir nog inte bätte av att jag sitter här. Tar med mig min internetmobil till sängen, cool telefon jag har eller?

KAN INTE ANNAT ÄN ÄLSKA ER ♥

Kategori: vardag






Coola syskon! Måste fått sin coolhet av sin moster! 

Ska springa upp och ta mig en macka, om en halvtimme, trekvart cyklar jag ner till IP för att kika på fotboll. Perfekt såhär i det fina vädret!

00.15

Kategori: vardag

Kvällen/natten igår blev otroligt rolig! Borde haft en annan inställning igår när jag gick ut genom ytterdörren, menmen.
Trevligast var nog kyrkpromenaderna där runt tolv, halv ett. Fyfan.......hatar mörker och kyrkogårdar. Kunde ju nästan inte bli värre.
Två bilder som blev någorlunda, haha. Får se om jag ens orkar lägga upp dom.

Efter några timmar ute i solen, tog jag mig ut till Östa med Camilla och hennes familj. Kameran var med och där ute fick jag med mig en hel del bilder på minneskortet. Mest på Maya, men hon är så underbart söt! 
Orkar inte lägga upp nått nu, för jag är galet trött nu typ...

10.28

Kategori: vardag

Trötttt.....fast när jag tänker efter så är jag inte så jätte trött. Men iallafall, hae inte tänkt att fortsätta sitta här.
Har några bilder på kameran som kanske kan få komma upp här, men den saken får vi se om.

I'VE SAID MINE, AND STICK TO IT

Kategori: vardag

Blev grillkäk, studsmattemys, övernattning och en hel del skratt & prat hemma hos Amanda i natt :) Grym kväll!
Innan det åkte jag med Änki och kikade på fotboll i Tierp och kollade när Tärnsjö vann sin seriepremiär.
Nu ska jag packa om min sova-över-väska. Kl tre ska jag befinna mig vid församlingshemmet, jag varken vill eller orkar menmen.
Nej nu hade ja tänkt förflytta mig härifrån! 

Dumma blogg som inte publicerar det jag skriver!! Nu är klockan mycket, och jag måste verkligen gå.........

19.00

Kategori: vardag

Fick med mig en skolavslutningsklännning hem, och lite andra saker. Skönt att slippa leta som en galning sen typ en dag innan. Men hade tänkt åka till Stockholm en helg och kolla ifall jag hittar en annan, onödigt när jag tänker efter, men jaja.
Upptäckte precis att jag är själv hemma, hatar att vara det.........och upptäckte även att jag har ett påskägg i min säng som jag ska stoppa i mig. Vilket jag egentligen inte borde, käkade upp allt godis på tapet affären i stan. Fem skålar med gott och blandat, svull jag kände mig, hiheio.
Nej men nu ska jag förflytta mig, p u s s.

KÄNNER NI RUSET

Kategori: vardag

Big Brother låten har satt sig rejält i min skalle.....joobbigt, men den är ju rätt bra så. 

Kul det var att titta på träningen från sidan när alla sprang runt och sparka boll på gräset, skapligt sugen man blev på att springa ut!

Amanda har vart här, så jag har spenderat tid med henne både igår, inatt och idag. Vi har pysslat med påskkort med Julia & Ida, hiheih :) Mitt blev grymt typ, kanske ah, skit samma. 

Men nu ska jag gå till tvn, först kolla på kläder, liiite. Åker in till stan med pappa imorn, får hoppas att jag får med mig nått hem från beställningslistan! Hörs då.

FINT, ELLER?

Kategori: nytt in

Tror att jag behåller dom ändå, hiheiho :) 

FET JÄVLA BESLUTÅNGEST

Kategori: vardag

Värsta feta beslutångesten......kom hem med ett par fotbollsskor som är sköna, vilket jag inte tyckte förut, men nu är dom. Men mina förra årets är också sköna, verkligen grymt sköna! Och jag kan ha dom och allt....
Är minst lika kär i dom nya skorna som dom gamla.....orkar inte!! Ska gå upp och ta en macka, då kanske jag hinner bestämma mig.

RUBRIK:

Kategori: vardag

Pappa tyckte det var smartare att kÖpa ett par nya fotbollsskor Än ett till par converse, sÅ conversen fÅr vÄnta lite......:(
NÅja, blir staden enn svÄng med syster och Eddie. Sen fÅr vi se mer vad dagen har att bjuda pÅ.
Nu ska jag fortsÄtta kolla pÅ BB. Grymt sÄger jag bara (LLLLLLL)

CHILL CHILL APRIL

Kategori: vardag

Nu ska jag kolla på One Tree Hill i min ensamhet, så sköööönt! Har typ inte kollat på det på evigheter!!
Imorn har pappa lovat mig at klicka hem lite kläder, vilket han säkert kommer att skjuta upp...ska försöka övertala han ett par nya converse, hihoeheo. Kommer inte att lyckas....
Nej men mot sääängen, natti :)

17 APRIL 2011

Kategori: vardag

Matchen igår gick väl sådär, trodde jag skulle dö efter matchen. Va nog inte så bra att jag spelade, ett tag snurrade allt. Jobbigt.
Kvällen spenderades med mina älskade vänner ♥
Sådär fint väder idaaag, synd att det blåste. Satte mig ute och läste lite, och trodde inte alls att solen skulle ta nått....men där hade jag visst fel, skaffade mig en väldigt snygg bondbränna. Men den fixade jag till, bra som jag är!
Haehehaha. 
Nej men nu ska jag traska ut en sväng med kameran som sällskap, få se om jag har nått att bjuda på sen, troligtvis inte. 


IT'S A DREAM THAT WILL NEVER COME TRUE

Kategori: vardag

Påsklov, den som missat det är sämst!! Skönt som jag vet inte vad.
Drog in till stan efter skolan och fick med mig hem lite saker. Orkar varken säga eller visa vad, typ.
Men nu ska jag fortsätta med att spela lite muuuusik och tagga inför matchen mot Harbo!

UNDERBARA SOL ♥

Kategori: vardag

Har verkligen pinat mig igenom denna skoldag, fyfan så sjuk jag känt mig. Tack och lov att jag har nå otroligt underbara klsskompisar, som får mig på mycket bättre humör! 
Ikväll ska jag bara sitta med mina biologipapper och bok, kan ju vara bra att börja plugga inför provet imorn.
Så skönt med helg & lov imorn!! Sjukt skönt.
Drar en till stan en sväng med Sara och hade tänkt inskaffa mig ett par jeansshorts som jag har kollat lääänge på.
Nej men nu ska jag kila iväg till affärn ch köpa en tidning och en påse med nappar. Brukar gå bättre och plugga med nått gott till. Hörs! 


17.37

Kategori: vardag

Tror att jag kommer att ligga hemma i sängen sjuk imorn....jobbigt. Fast skulle vara skönt eftersom det är två mattelektioner och matte är sämst!!
Idag blev det inga lektioner eftersom vi haft temadag, lite små skönt.
Men nu ska jag stoppa i mig lite mat och se om jag kanske mår lite bättre sen då.

ORKAR INTE RUBRIKER

Kategori: vardag

Fattar inte att våra engelskalektioner alltid spårar ur. Rätt kul ibland, men tycker så synd om lilla Anna, eeheh.
Annars har jag stoppat i mig årets första isglass som blev en Twister som smakade spya till en början, jäääättegott.....
Nu ska jag plugga järnet innan träningen som jag ska kolla på...och knarka halstabletter.

10 APRIL 2011

Kategori: vardag

Noll bloggning igår. Var helt slut igår ikväll. Hade match kl tolv, och senare på dagen får jag samtal att jag ska spela match igen kl sex. Så hade inte tid, eller snarare ork.
Sitter nu här med en ond hals och läser en grym bok som jag knappt kan slita ögonen ifrån. Men snart är den slut och då ska jag fortsätta vara duktig dotter och hjälpa pappa med att städa på gården. Snäll som jag är. Om han är hemma vill säga, här försvinner folk nämligen varannan kvart, säger varken hemma eller hejdå.

8 APRIL 2011

Kategori: vardag

Sitter här med en sjujädra huvudvärk...hoppas verkligen det går över, för känner mig inte alls pigg just nu.
Har inte hunnit gjort nått förutom stoppat i mig en macka till OTH och sovit till det också. Hade tänkt städa huset för pappa frågade ifall jag kunde det så hade tänkt göra det efter jag kollat på OTH. Men vaknar av att någon damsuger uppe, så där rök mina oengar jag hade tänkt tjäna ihop. Får bli någon annan gång istället :)
Men hade tänkt städa mitt rum nu, för det är ganska behövligt!

MJUKISOVERALL ♥

Kategori: vardag

Äntligen har jag fått hem min kära mjukisoverall ♥
Ska fortsätta mysa runt i kläderna, svulla i mig en toast och kika lite på tv. Känns som jag bara äter och äter, not good.....


Ni får ursäkta bilden, rätt sådär ganska dålig. Men alltid nåtttt :)

GILLAR INTE RUBRIKER....

Kategori: vardag

Konstutställningen var som alla sa, värdelös typ!
Efter vår stund där traskade jag, Alexandra, Ida och Amanda till donken och svullade i oss lite mat, vi lyckades hamna där två gånger faktiskt, hiheih.
Fick inte med mig en enda pryl hem, för glömde pengarna hemma och mina presentkort, duktig tjej.....och så hade jag inga pengar på kortet heller, trodde jag. Pappa berättade när jag klev in innanför dörren att han hade satt in pengar igår! Skapligt sur jag blev.....gick där och suktade efter alla fina kläder jag ville ha.
Men fick med mig ett par lila fingervantar och ett paket jordgubbar hem, gott va det!
Men nu ska jag sticka iväg till konsum.

IT FEELS GREAT

Kategori: vardag

Träningen gick kaaaanon bra!
Just nu sitter jag här i min käka "jumpin" och myser järnet, upptäckte att allt jag har på mig är lila, rätt coolt :D Tillochmed mina tånaglar är det, eheheh. Synd att inte mina andra naglar är mörk blåa.....
Imorn blir det skön dag i skolan! Två lektioner, sen drar jag och mina kära klasskamrater till staden för att kolla på nått skit, som tydligen verkar skit tråkigt....men inte gör det nått! Slipper lite lektioner iallafall.
Sen är planerna att stanna kvar ett tag efteråt, och som sällskap får jag tre väldigt snygga tjejer! Massa tummmmmar upp :)
Nej men om 20minutas börjar Big Brother, måste nog ta tvn nu, puss :*

6 APRIL 2011

Kategori: vardag

Efter en dag i skolan och två timmar på konfa är jag äntligen hemma. Tur att det där närmar sig mot slutet, vilket skolan också gör iförsig. En bit kvar bara.

Om en timme sticker jag ner och tränar lite fotboll med mina lagkamrater, sen så är det match i helgen. Hoppas det går bättre denna gång!
Nu ska jag göra lite sällskap med min läxbok.......


..........

Kategori: vardag

HATAR ÄCKEL FUCKING BIOLOGI!!!! OCH LÖSA PAPPER SOM FÖRSVINNER!!!!
Nu ska jag ta kvällis. Lägga mig i soffan och svulla så jag blir tjockare och större än en elefant!!!

5 APRIL 2011

Kategori: vardag

Har en söt liten Amanda på besök här hemma. Tönten ligger och spelar spel på min mobil och försöker slå mitt rekord, säger bara lycka till sötis! 
Denna dag har inte vart händelserik alls.
Nu ska jag fortsätta skriva min önskelista tills konfirmationen, ehehhoe. Det är ju bra att man skriver den i tid ;)

BLACK AND WHITE WATER

Kategori: vardag

Denna skoldag gick snabbt, skönt är väl det!
Fått två nya klasskamrater som ska vara i vår klass denna vecka, mycket trevligt :)
Men nu ska jag gå och byta om för lite träning. Så intressant var detta inlägg! 

EVERYTIME I HEAR THE SOUND I WISH IT'S YOU

Kategori: vardag

Hahaha, vilken match vi gjorde......bara att ta nya tag tills nästa!
Orkar inte skola imorn...skulle gärna praoa en vecka till, menmen....
Egentligen borde jag städa mitt rum, skulle egentligen ha gjort det i torsdags men hade ingen ork. Och det har jag egentligen inte nu heller....
Men tråkiga saker måste också göras. Kanske ska börja så jag är klar tills klockan är nio! 


Naaw! Söt misse Mandi har :*

JAG HAR VARKEN LUST ELLER ORK

Kategori: vardag

HÄr va det lite halv dÖtt dÅ...hatar att mobilblogga, men orkar verkligen inte slÅ pÅ datorn..
Ska strax ta mig upp frÅn sÄngen och kÄka lite frukost.....sen ska jag ta det luuuungt hela dagen ungefÄr. Kl halv tre, tror jag Åker vi mot Sala fÖr att spela lite fotboll, taggad!!