-

NU HAR JAG..

Kategori: vardag

Precis smällt i mig ännu ett äpple.
Skickat iväg Linus på lite boxning.
Pluggat sönder på SO, som inte fastnar i hjärnan. Suck.
Nu hade jag tänkt skita i allt och sätta mig framför tv'n och glo på lite hockey! Leksand - Rögle :)

Jag vet att det är tråkigt utan bilder....24 dagar kvar till julafton, längtar & hoppas!


JAG TROR JAG TOG FEL VÄG

Kategori: vardag

Då var det ännu en skoldag mindre på denna termin.

Denna dag bestod av en massa tråkiga lektioner + en luciaövning.
Hemma nu och har precis ätit upp mitt äckliga äpple...
Ska strax plugga lite SO, eftersom vi har prov imorn. Och lite extra plugg måste göras eftersom vi har Camilla nu ;)
Sen har jag även ett engelskaprov som ska göras på fredag...Bara plugg här.
Nej men nu måste det pluggas!

OJDÅ

Kategori: vardag

JENNIFER HAAATAR MATTE!

Kategori: vardag

Matte suger.
Den som sa att vi skulle jobba matte i skolan är störd! Självklarhet.
Det ända som har vart bra med denna dag är att mitt Jing-Jang djur Gudrun håller på att bli klar :D Riktigt snygg!
Imorn ska jag försöka göra klart den iaf.
Just nu sitter jag med matteläxan och fattar ingenting :( Och Sebbe vägrar svara när jag smsar han! Riktigt snällt.......

GLAD CHEEY

Kategori: vardag

NU ÄR JAG GLAD :)
För det första så var filmen grym typ!
För det andra så var det en grymt snygg kille med i filmen, Charlie Gustafsson, mums på han :*
För det tredje så har pappa och jag äntligen beställt kläder nu, och det blev as bra! Dock blev fyra leggings slutsålda som jag verkligen ville ha....Då blev jag lite små ledsen. Men dom kanske finns i affär sen när vi kanske ska in och köpa andra kläder :)

Nu ska jag gå och borsta mina tänder, eller först ta en morot, hihih. Sen ska jag sleepa.

WHEN I LOOK AT YOU

Kategori: music

Är äckligt trött, ville bara sova i kyrkan....Kändes extremt onödigt att gå dit eftersom vi ändå bara satt där. Men nu är jag iallafall hemma och tänkte städa mitt rum eftersom det behövs.
Sen ska jag bara ta det lugnt tills ikväll, bio med Pellan, tusen gånger starkare. Få se om det är nått att se :)


Tror jag har blivit kär i denna låt! 

RUBRIK SAKNAS

Kategori: vardag

Kom hem från Ankan för nån timme sen.
Började ganska segt eftersom filmen vi skulle se tog en himla lång tid. Sen hann vi med en hel del där hemma. Mot slutet blev det en aning roligare iallafall :)
Men nu känner jag mig väldigt trött och ska försöka få ut Sara ur vårat hus.
Upp skaplig tid imorn eftersom det är gudtjänst och vi konfirmander ska vara med.....Nej nu..godnatt!

EN VIT LÖRDAG

Kategori: vardag

Tolv imorse tog vi oss upp och tryckte i oss lite frukost.
Har precis kommit ut ur duschen, nästan. Och ska strax föna mitt hår. Innan det så kollade jag på The Last Song, fortfarande lika grym och lika sorglig..
Sen tänkte jag säga att Liam Hemsworth är gaanska snygg!

Ikväll tar jag mig till Ankan och är där med några andra godingar :)
Nu måste jag sätta punkt här om jag ska hinna med allt jag ska göra!

FÖR DET...

Kategori: vardag

Första håller jag på och spyr för jag har käkat så mycket morötter!
Andra är Sara dum som snor mitt Hulken täcke :(
Har precis kollat på film, Kommissarie Späck. Halv bra, kunde vara rolig ibland. Fast jag halv sov igenom filmen iförsig.
Nej men nu orkar jag inte med detta längre. Hela bloggen kan ta sig långt där bak för jag får inte till nått..suck!
GODNATT

HEJ VACKER!

Kategori: vardag

Den efterlängtande helgen är kommen!
Otroligt skönt att slippa skolan två dagar. Allt plugg vill säga.
Inget speciellt hände i skolan heller. Bara en massa tråkigheter. Sen tycker jag att Jesper & Billy är lite små elaka :( Dom kastade ner mig i snön idag...kallt som fan!
Men dom ska få igen, det kan dom allt räkna med.
Men nu ska jag fortsätta måla mina naglar och läsa min braiga bok :)
Sen ska jag spendera denna fredag med Sara, toppen säger jag bara!

25 NOVEMBER 2010

Kategori: vardag

Har precis vaknat efter en timmes tupplur. Väldigt skönt ska ni veta, hoppas jag kan somna i natt bara...
Just nu väntar jag på att maten ska bli klar, för jag känner mig ganska hungrig när jag känner efter.
Sen kommer resten av kvällen bestå av en massa plugg, känns som jag bara gör det nu för tiden. Har ett fysikläxföhör som ska pluggas till, sen en engelska sammanfattning som ska göras klart ikväll men det tar bara 5 minuter :)
Inte nog med allt pluggandet så är det nå vidrigt kallt ute! Tror jag ska frysa fast på vägen närjag går någonstans. Sen är det massor utav snö, fast det är lite små mysigt :)
Nej men nu måste jag sluta!

YOU'RE THE SUNSHINE

Kategori: vardag

Nu har jag nästan gjort engelskan, känner mig lite smått duktig!
Ska strax prata med pappa eftersom han typ precis har kommit innanför dörren. Eller nej jag gör det imorn vid frukosten :) Intressant att veta va?
Då går jag och borstar mina tänder, och sen tänkte jag dejta kudden i några timmar!


Ett till foto på Daniella :)

Förresten så kanske det trillar in en ny design innan helgen, men komihåg kanske! Fixade nämligen snabbt ihop en header som jag kan ha för tillfälligt.
Men nog om det, nu ska jag borsta mina täääänder :)

UTAN DIG SKULLE JAG INTE KUNNA ANDAS

Kategori: vardag

Då var vi i mitten av skolveckan och endast en månad kvar till julafton! Jag är glad och jag har en önskelista som ligger på min dator som snart ska skrivas ut :)
Skoldagen var enormt seg! Spanskaprovet gick sådär, lyckades glömma bort en mening och det kändes inte bra. Efter skolan blev det bandyträning. Och det kunde ju ha gått mycket bättre än vad det gjorde...
Nu ska jag göra nån engelska sak eftersom Viktor tjatar så på mig, sen ska jag ta mig ett litet snack with my dad :)

EVERYBODY KNOW THAT YOU'RE THE STAR

Kategori: vardag

Ännu en skoldag fixad, en jobbig en var det också.
Fick reda på mitt biologiprov, lyckades skrapa ihop ett G+ :) Känner mig lite smått glad!
Slutade halv två, och direkt när jag kom hem klistrade jag mig fast framför min bok jag håller/höll på att läsa. Nå otroligt grymt bra måste jag säga!
Försökte fota Daniella idag, korten blev inte så bra. Och ingen av oss orkade vara ute för det är svinigt kallt & blåsigt...
Nu ska jag plugga en sista gång till provet imorn, sen ska jag stoppa lite mat i magen :)

EN BLICK SÄGER MER ÄN TUSEN ORD

Kategori: vardag

URUSEL DAG!
Tror jag aldrig mått sämre, usch och fy.
Har en matteläxa som ska göras och sen har jag ju spanskaprovet på onsdag. Och snart får jag damp på denna dator! Spanskan sitter sådär, fortfarande några meningar som inte vill in i hjärnan.
Nu ska jag plugga sen ska jag ta en stor fet mugg med te och macka! Fantastiskt.

ATT GILLA NÅN MAN INTE KÄNNER...

Kategori: vardag

Konfirmationen halv sög. Tur att det finns roliga personer som gör det lite bättre :)
Jag & Pellan fick prova på att vara kyrkvärdar, hah! Tyckte vi var rätt duktiga iallafall.
Ligger hemma i sängen nu och ska röra mig mot badrummet för att borsta gaddarna, sen tänkte jag nog sova.
Får se om jag orkar med skolan imorn...

FAN FÖR FÖRKYLNING

Kategori: music

Fortfarande snorigt förkyld.
Blev film hela kvällen igår med Pellan & Sara, sen kom även Jim & Jesper på besök :)
Och Pellan sov kvar här, och båda slocknade rätt sent.
Just nu jag jag ingenting alls väntar på att G ska komma och göra mig lite sällskap sen kommer Pellan hit igen och vid halv två hämtar vi upp Amanda och tar oss till Harbo för lite konfirmation. Säkert jääätte kul. Blir kvar där tills sju, så är väl hemma vid halv åtta nån gång. Får se om jag slänger in nått inlägg då.
Nu ska jag iallafall klä på mig :)


Mikrofonkåt - September

Efter? Jo lite kanske, men man kan ju inte alltid vara först ;)

VILL GÅ I IDE

Kategori: vardag

Har inget att säga förutom att jag vill gå i ide. TACK OCH HEJ

SVAR PÅ KOMMENTAR

Kategori: vardag

Jag har gått och blivit förkyld, tjalalala. Jag har ont i halsen och min nästa har trafikstoppning. Tycker bara synd om mig själv.
Kvällen blev mycket trevlig! Några fina tjejer kom hem hit, och vi svullade frukt och kikade lite film :)
Nu har alla dragit hem, och jag är ensam kvar i vårt stora hus. Ska strax sova, bara läsa lite ur min bok.

Förresten hade jag fått en kommentar också såg jag.


Sv ; jag hade en design pågång, men det gick inte så värst bra. Och jag kunde inte klara det sistapå egen hand. Men nu håller jag på med en ny, och den är nästan klar. Det fattas en header, och jag vet inte när den blir klar.
Men jag ska meddela så fort jag vet :)

ÅTER IGEN HELG

Kategori: vardag

Då har vi gått på helg också, och det är bara massa tummar upp på det!
Var till Sara ett tag och hjälpte henne lite grann, men är nu hemma och ska snart ta och städa. På en fredag. Får helt enkelt skylla mig själv att jag inte städade igår....
Sen ikväll får vi se vad som händer. Pellan kommer hit om ett tag tror jag. Sen vet jag inte vad vi hittar på, men det återstår att se :)
Nu ska jag börja med min städning, strax.

JAG TRODDE ALLDELES FÖR MYCKET...

Kategori: vardag

Glömde helt totalt bort att jag inte hade bloggat idag, tur att jag kom på det..
För tillfälligt gör jag inte ett dugg, men tänkte ta min bok och läsa lite snart.
Denna dag sög extremt. Biologiprovet kunde ha gått mycket bättre, men ett G tror jag på iallafall. Sen pumpade Inger ur våra muskler idag på idrotten....jobbigt kan jag tala om.
Vid halv fem idag traskade jag hem till Sara för hon skulle ge mig nått :) Och självklart blev jag jättenyfiken! När jag sen traskade hem hade jag tre kort med mig, som jag fick av henne. Super fina! :)
Nu ska jag krypa ner i sängen med en kopp varmchoklad och läsa. Känner att jag börjar få ont i min hals :(

HELT PISSFÖRBANNAD!

Kategori: vardag

Är så piss förbannad på allt nu! Biologin kan ta sig långt där bak, och det kan det mesta göra nu...får inte in den dära skiten bakom mitt pannben.
Nu tänker jag gå och sova, sen så berättar jag imorn hur provet gick!



Bild från i helgen! Måste säga att jag gillar den liiite smått :)
Fler bilder kommer, när jag har tid. Vilket blir när jag gått och blivit gråhårig säkert..

GILLAR INTE RIKTIGT DERHÄR MED PLUGG

Kategori: vardag

Skapligt seg dag, fyfan! Bandyträningen gick iallafall ganska bra :) Nu har jag en söt filur här som gosar runt. Ska strax städa, sen plugga...prov imorn, skoj..
Tror jag struntar i biologin och tar spanskan istället, eftersom det är liiite roligare.
Vi är på webbcam humööör!

PÅVÄG IN

Kategori: vardag

Ny design på väg in.....

Måste få lite hjälp av min kära vän, men innan fredag ska den iallafall vara inne :)

RUBRIK SAKNAS

Kategori: vardag

Mitt utvecklingssamtal gick bra, väldigt tröttsamt. Men jag fick bara beröm, känner mig liiite små stolt :) Och jag lyckades även slå Frida i hemkunskapsprovet med en ynka poäng, vilket jag också är ganska stolt för!
Nu blir det lite spanska plugg med Jenny, Linn & Petra. Sen lite hockey och ännu mera plugg.

Förresten ska jag kolla på kläder jag vill ha! Pappa har nämligen lovat, seriöst nu, att vi ska åka in till stan och shoppa lite för han tyckte att jag skötte mig riktigt bra i skolan, hihe :)

KÄNNS SOM MAN INTE HAR NÅN FRITID

Kategori: vardag

Känner mig lite smått duktig nu ikväll. Matteläxan är gjord, och en biologi sammanfattning är gjord, nu väntar bara ett antal VG-frågor som får vänta tills imorn. Och nu ska jag dra mig till sängen och läsa lite spanska repliker.
Känns faktiskt som man inte har nått liv, ingen fritid lixom. GODNATT!

KÄNNER VI LIKADANT?

Kategori: vardag

Denna skoldag rullade på ganska snabbt. Provet imorse gick väl sådär. Ett G kan jag nog skrapa till mig, men skulle bli glad om jag fick VG :)
Jag, Jenny & Linn lyckades ha riktigt roligt på spanskalektionen idag, sen med hjälp av några andra personas lyckades vi spela in en halebop film!
Efter skolan blev det som vanligt lite innebandyträning, och för engångs skull gick det ganska bra för mig :) Jag och Pellan fick till det idag när vi spelade på varsin kant, men förstås med hjälp av vårat lag!
Nu ska jag plugga lite...biologi? Eller nej, måla naglarna låter lite roligare faktiskt.

Sen måste jag säga ett stort grattis till Mikkan som fyller 16år idag!

YOUR BULLSHIT DISTURB ME

Kategori: vardag

Min uppdatering har varit lite halv kass denna helg. Men faktiskt har jag inte haft så mycket tid, fast där ljög jag fast ändå inte. Jaja..har varit med Ankan & Sara idag :) Alltid lika trevligt.
Har försökt plugga till provet imorn, och det har gått skit rent ut sagt. Faktiskt nästan så jag tror på ett IG där, jag orkar inte kolla på det heller. Det är ju bara hemkunskap.
Men nu tror jag att jag ska springa upp och ta mig lite kvällis, sen blir det nog sova lite. Inte mycket sömn denna helg...

sanning och tid avslöjar allt

Kategori: vardag

Igår kändes det som om det var torsdag och idag känns det som om det är fredag, och det är jääätte jobbigt!!
Kluddade ner nått skit om kärlek på engelskan, som skulle lika en uppsats..Kollade på film på svenskan, jobba duktigt på spanskan och mattten, och somnade typ på musiken. Kul skoldag va?
Ska göra denna dag ännu roligare genom att försöka lära in mig lite saker inför de två proven imorn.

KÄRLEKEN TILL ER ÄR ENORM ♥ ♥

Kategori: vardag

IT'S HARD TO PICK OUT THE RIGHT WORDS

Kategori: vardag

Gårdagen var som sagt grym! Bilder kommer nån gång imorn kanske..har inte tid att lägga upp nått nu.
Egentligen borde jag plugga till hemkunskapsprovet tills på måndag, med tanke på att jag inte har kollat på det än. Men det gör jag imorn :)
Nu ska jag vänta på lite käk, sen så får vi se vad kvällen har att erbjuda!

EFTERLÄNGTANDE HELG!

Kategori: vardag

Skapligt skönt med helg!
Fick håltimme på fysiken eftersom Daniela var sick. Sen lyckades jag åka ner i snön ett antal gånger idag, och tror det var Jesper alla gånger!
Får se vad som händer ikväll, film det blir det iallafall :)
Nu ska jag gå upp och ta en macka och kolla på tv.

DET KALLAR VI MYS!

Kategori: vardag

 

Tur att man har en pigg & glad Ida på besök när man är mest som irreterad...

 

IT'S NOT JUST US HERE IN THE WORLD

Kategori: vardag

Denna skoldag flöt på rätt bra, med tanke på att jag hade två lektioner ungefär. Och dom var ju inte så ansträngande, Bertil var sjuk men självklart kunde dom fixa en som kunde vara lärare, och på matten var jag nästan grym!
På biologin var jag bara där en kvart sen traskade jag iväg till bussen och vidare till tandläkaren. Tog ungefär en minut.
Lyckades få med mig en halsduk och vantar hem också :) Sen fick tre ringar följa med mig hem, dock hade jag sönder en på bussen..men skit i det.
Har även gått och fått mitt hår klippet, tack och lov syns ingen stor förändring :D Glad för det!

Nu ska jag plugga
en massa biologi, engelska och so. Ingen ledi tid här inte, sen blir det hockey och lite käääk!

RUBRIK SAKNAS

Kategori: vardag

Tycker det är lite små kul när alla skriver årets första tex. snölykta, med tanke på att det förmodligen inte var årets första, vi hade ju snö i början av året oxå :D Men vad vet jag ;)

SAKNAS NÅTT HÄR....

Kategori: vardag

Kul att det var massa snö ute idag när jag vaknade. Och mindre kul när jag insåg att det var kramsnö som gick över till lite slask under dagen.
Lyckades iallafall vara duktig i skolan och jag försökte anstränga mig på varje lektion förutom lästimmen då, men det är en slapplektion så. Men tanke på att snön har kommit så kan man räkna med en massa snöbollar, mulningar och bli nedkastad i snön. Och jag tror jag råkade ut för allt idag, typiskt.....Skulle följa med Belin till Fribban's idag innan vi började nån lektion. Och vi velade ett tag, men sen tog vi och öppnade dörren och sprang dit med två killar hack i häl. Och vi fick springa tillbaka också, och självklart ska jag ut på gräsmattan och springa för att inte få snöbollar på mig, lyckas inte så bra med det. Landar pladask på mage. Det var ju inte så särskilt kul för mig, men för dom andra verkade det väldigt kul. Sen efter skolan blev det konfa till klockan fem....
Nu sitter jag hemma med mat i magen och små fryser lite :(
Städa, plugga, hockey och duscha består min kväll av, när det är gjort avslutar jag denna kalla dag.

YOU BELONG TO HER, NOT ME

Kategori: vardag

Har precis kommit hem från en promenad ute i snöstormen med en blöt hund och en mupp vid namn Sara :) Skapligt mycket snö det har kommit nu, och skapligt kallt är det oxå!
Ska strax ta och byta till nya mjukisbyxor eftersom vi spenderade den mesta tiden i snön, hehe ;)
Sen blir det maaatteläxa :( Och lite kvällis.

VINTERN NÄRMAR SIG PÅ RIKTIGT

Kategori: vardag

Mysigt med snö ute....jobbigt & kallt skulle jag vilja säga. Tur att jag ska in till stan på torsdag så jag kan inskaffa mig ett par vantar eftersom någon hade bort mina och en halsduk, nästan så man längtar :)

Skolan som vanligt...
fick reda på att jag ska ha utvecklingssamtal nästa tisdag annars hände det inget speciellt.
Nu snart, om ett tag ska jag göra lite matteläxa om jag orkar vilket jag tvivlar på.
Var ut en sväng med kameran för att knäppa lite tråkiga bilder på snön kanske slänger upp nån bild lite senare ikväll :)

MONEEEEEY

Kategori: vardag

Snäll som jag är så bjuder jag på tre bilder sen jag och Linus hade det lite små kul med alla mina enkronor :)



Nu tänkte jag sova, night :D

I HAVE TAKE A DECISION

Kategori: vardag

Okej, dra dagen lite snabbt nu då? Iallafall..det var inte så jobbigt imorse att kliva upp vart tillochmed klar en kvart tidigare för jag var så snabb :) Sen skoldagan var i princip som alla andra måndagar. Tråkiga. Efter skolan var det träning, boxning. Det var riktigt roligt, fast riktigt jobbigt.
Sen har jag hunnit duscha och gått en lång promenad som jag skrev tidigare.

Nu ska jag borsta mina tänder, sen lägga mig under mina två varma täcken och inte sova, hihih :)

PROMENIX

Kategori: vardag

Promenix med Sara & Pontus nu, skriver när jag kommer hem :)

I DON'T REALLY KNOW WHAT I WANT

Kategori: vardag

Detta lov börjar nu gå mot sitt slut, och imorn väntar en ny vecka med fem nya skoldagar....

Mitt lov har vart dunderbra, och jag fick en perfekt avslutning på det! Åkte som sagt till Uppsala för lite hockey vid halv fyra. Efter två mållösa perioder så fick Leksand med sig 3poäng hem efter att ha vunnit med 3-0 :D
Satt och skakade mig igenom hela första perioden. Hade en skum kille bakom oss, som snackade i princip hela matchen. Ja lite onödig fakta där. Sen käkade vi på donken och for hem.
Nu ska jag ta lite kvällis fast jag är proppmätt, sen borta gaddarna, sen ska jag nog försöka sova :)

I MADE A MISTAKE

Kategori: vardag

Ska strax kliva ut sängen och gå upp och ta lite frukost :) Sen blir det ut en sväng tror jag, sen halv fyra åker vi in till Uppsala för lite hooockey! Taggad!

ONEPIECE

Kategori: vardag

Jag är med och tävlar om en OnePiece hos DennisM.
Reglerna är enkla, du har dom här. Tävlingen avslutas 18 november.
Var med och tävla du också :)


DON'T PLAY MY GAME

Kategori: vardag

Har typ precis kommit hem från en kanon kväll hemma hos Jeppe :) Idag tog vi tag i och tittade på scream 3. Tycker lite synd om Jennie som hade både mig och Ankan på varsin sida, vi som skrek mest. När jag tänker efter nu så är den ju inte så himla läskig..fast väl i soffan för det förstårs andra ord.
Men mycket trevligt hade vi det, kanonlördag :)
Nu ska jag gå upp och ta en macka sen ska jag gå och lägga mig, vore lite små skönt. Sen imorn väntar en fantastisk dag!

JAG VILL INTE HA NÅGRA MISSFÖRSTÅND

Kategori: vardag

Mer än hälften av lovet är gjort och snart är det dags för skola igen. Denna dag blir lugn, kanske Amanda kommer hit nångång. Sen ikväll drar jag hem till Ankan igen, tror jag :)
Imorn är det söndag, och jag kanske avslutar jag den på ett kanon sätt! Blir kanske lite hockey med far min och Pellan, om biljetter finns kvar :D
Nej men nu ska jag se ett avsnitt Kenza & Tyra Show.

JAG VILL HA DEN DU VAR, INTE DEN DU ÄR NU..

Kategori: vardag

Åland var mer än kanon kan jag säga! Kameran följde inte med delvis för att pappa inte ville att jag skulle ha sönder ännu en till kamera, och att ja den skulle nog bara vara i vägen. Det blev en massa skratt och stoj :) Och det var nå grymt kul! Jag lyckades typ skaffa mig en vän också, hihi :)
Kom hem till vid sju kanske? Inget jag har koll på. Sen stoppade jag lite mat i magen som min älskade pappa hade lagat.
 Sen någongång vid halv nio kom Sebustian och hämtade upp mig och vi cyklade vidare till Ankan där jag spenderade min kväll med en massa godingar :)
Vi kollade på scream 2, fast jag kollade inte mycket låg mest under täcket och var livrädd. Sen fick jag traska hem själv också eftersom Sebustian drog till Pellans och Jim & Jesper inte orkade följa med mig en bit :(
Nej men nu blev det en massa text. Tråkigt. Men jag ska sätta punkt nu och försöka sova :)

JAG SKA ALDRIG MER TA DIN HAND, ALDRIG MER..

Kategori: vardag

Har precis kommit ur duschen och ska strax springa upp och ta lite frukost :) Sen halv två så går bussen till Heby. Och sen bussen till Stockholm, så har några timmars bussresa framför oss.
Sen har jag näästan lyckas packa klart också, och denna gång fick jag inte med mig halva byrån.
Nej men nu kurrar min mage rejält :(

H&M STYLE

Kategori: give me



Något jag vill klicka hem! Skulle inte sitta fel med dessa klädesplagg :) Tur att jag kankse ska ta mig till stan nästa vecka, hihihi.
Nu ska jag börja mitt packande. Sen väntar nog sängen för en trött Jennifer..
GOOOODNATT

ONE TREE HILL I MITT ♥

Kategori: vardag

Har kollat på One Tree Hill nästan hela dagen! Det är väl för bra, spelar ingen roll om det inte är nån text lika bra för det :)
Vi lyckades vara uppe till halv tre, tre tror jag sen så slockade jag.
Förutom OTH så har jag vart ute på en promenad med Sara, Pellan & Pontus. Och strax ska jag packa tills imorn. Något jag inte är såååå duktig på. Men det ska väl gå snabbt hoppas jag.
Nej nu ska jag kolla klart på OTH, packa sen ta och göra ett klädcollage som kommer upp så småningom :)

KEEP THE LITTLE PLACE YOU HAVE

Kategori: vardag

Denna kväll blev helt otrolig! Blev en massa godis, skratt och stoj :) Först spelade vi lite spel "med andra ord" där vi fick oss några rejäla skrattattacker, sen lyckades Sara & jag ha en heldel fighter. Sen så hade vi det väldigt kul framför webbcamen kan jag tala om!
Måste säga att jag har världens underbaraste vänner, jag vet att jag har sagt det ett antal gånger! Men jag vill verkligen inte att dom glömmer att dom är guldvärda ♥ ♥

Nu ska jag och Vickililli ta och kika lite på oth sägong 8 :D
Hon stannar nämligen här över natten och vi tänkte vara uppe länge, men vi får väl se hur länge vi orkar. Hur som helst kommer vi ha det mys ♥

VI KÖR MED EN DAGENS :

Kategori: vardag

Dagens låt: miami 2 ibiza
Dagens klädsel: tights, linne & stickad kofta
Dagens skor: klotofflorna ♥
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens mat: frukost & två morötter
Dagens händelse: sara vurpa med stolen
Dagens planer: mys med flickorna ♥
Dagens vill ha: massa godis
Dagens saknad: syster
Dagens tråkigaste: reeegn väder..
Dagens dummaste: inga namn
Dagens finaste: amandas lilltå
Dagens köp: inget, men snart godis!
Dagens godis: nada
Dagens mående: kanon
Dagens lycka: mina underbara vänner ♥
Dagens kärlek: alla nära och kära
Dagens stora bilresa: ingen
Dagens dryck: mjölk
Dagens span: -
Dagens kändisspan: -
Dagens telefonsamtal: sebastian råsbo

JAG MENADE INTE ATT SÅRA DIG

Kategori: give me

Sitter här i mitt rum med en söt Viktoria :) Ikväll blir det en trevlig kväll känner jag på mig! Amanda, G, Pellan och Sara kommer lite senare, och det kan bli mycket trevligt :)
Har suttit och gjort ett litet collage, jag har några stycken på datorn som jag gjort sen förut. Och då tänkte jag att jag kunde skapa en ny kategori. Men idag blev det ett ring collage men det spelar ingen roll :)



Skulle villa ha dessa ringar, kankse inte världens snyggaste men vad gör det? :)
Nu inviger jag denna kategori!

RUBRIK SAKNAS

Kategori: vardag

Mycket sömn inatt, eller inte...Vaknade vid halv elva av att telefonen plingade och en bror som dunkar musik för fullt i rummet bredvid.
Ska strax springa upp och stoppa lite frukost i magen, ska bara hjälpa Vikkan klart först :)

HÄR SKA DET ICKES SOVA....

Kategori: vardag

Jag som tänkte lägga mig där runt elva idag, men icke. Jenny skulle ha hjälp med sin designblogg och självklart hjälper jag henne :) Har hållt på i nån timme nu, trött.. Men jag får hoppas på att vi är klara snart, annars får vi fortsätta imorn :)
Men nu säger jag godnatt, för andra gången idag.

Jag har också lyckats göra en liten förendring på min blogg, ny header och lite andra färger. Men det blir ltie ändring till, med färgerna iallafall.

YOU MAKE ME BREATHE ♥

Kategori: vardag


Fina underbar vän! Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, du är världsbäst

Har spenderat i princip hela denna dag med Amanda :) En bättre start på lovet får man leta länge efter. Ska strax gå ibäg och borsta mina gaddar, sen drar jag mig mot sängen och tar en dejt med kudden.
Har inte mycket mer att säga så säger väl godnatt :)

SKOLKATALOGEN

Kategori: vardag

Satt och kikade igenom lite bloggar nyss och var inne på Alexandras och läste. Och jag såg att skolkatalogen hade trillat net i hennes brevlåda! Så snabbt sprang jag ut och såg att min också låg där i :D
Äntligen säger jag baraaaa!

Måste säga att skolkatalogen är sämst gjord...vissa av bilderna är helt värdelösa. Och jag menar det verkligen..

1 NOVEMBER 2010

Kategori: vardag

Första november idag, alltså snart julafton :) Och min födelsedag! Men innan allt det där har vi ett höstlov i en vecka. Och det börjar ju idag. Ska strax springa upp och ta en dusch, sen ska jag kila iväg en snabbis till frissan och lämna nån duschslang och beställa en klipptid.
Och jag vet inte om jag ska tycka att det är bra eller dåligt. För jag vill ha kvar mitt långa hår men ändå inte.
Nej nu blir det mycket text här, så sätter en punkt.