-

vaaalborg

Kategori: pictures

Längtat efter denna dag i en vecka nästan. Igår morse var jag sjukt otaggad, och igår kväll var jag övertaggad. Idag vet jag inte vad jag är.. Ska iallafall ha sjuuuukt kul ikväll!! :D

Ska strax hoppa in i duschen osvvvv. Senare beger jag mig mot tvillingarna, och senare ikväll mot vallen.


image descriptionimage description

Graaatttis bästa vänner!! Hoppas ni får en kanon dag/kväll. Älskar er sjuuukt mycket ♥♥♥

12.13

Kategori: vardag

Så jävla skönt att man kan kliva upp vilken tid man vill imorn, älskar ledighet ♥♥♥♥

Denna helg har blivit en fotbollshelg. Kollat på tre matcher och två av dom blev en 3poängare och ena blev ett kryss. Om tre timmar ska jag spela seriepremiär, hopppas jag hinner bli mer taggad än vad jag är nu.
Igår kväll fick jag besök. Jag och Alicia ägde ut Mikkan och Rita på att baka bulllar ;) Vickan och Sara kom senare på smakprov. Och Sara gick hem runt halv fyra. Pappa och jag skulle in till stan imorse men pallade verkligen inte.
Nu ; hemlis hehee. Ska försöka tagga till tills imorn också, just nu känner jag att jag vill bara vara hemma. Så. Kul. Är. Jag :)))

22.31

Kategori: vardag

Tänkte köra ett super positivt inlägg idag, men klarar fan inte av det heheh.
Jätte roliga vissa av mina klasskompisar är ibland, lackade ur inombords när nån gick och frågade efter vikarie när vi kunde ha fått håltimme första timmen. Annars gick skoldagen bra. Men dagen skönk nu ikväll när jag satt och pratade med pappa. Vi kan fan inte ha en diskussion utan att börja bråka haha...Så nu är jag sur.
Time to sleeep nu. morn är det långhelg, FY SATAN SÅ JÄVLA SKÖNT!!

-

Kategori: vardag

ÄR UNGEFÄR SÅHÄÄÄÄÄÄÄR IRRITERAD, JAPP DET ÄR JAG!!!!

förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Kategori: vardag

Har blivit helt tokkär i Grey's Anatomy. Jääääävlar så bra det är!! Ska försöka övertala pappa att köpa första säsongen till mig. Ja, jag vet att man kan ladda ner, men tycker det är sååå mycket roligare när man har boxar :))
Skolan flyter på. Idag kändes det som en onödig jävla dag. Kändes som om jag inte ansträngde eller jobbade nått alls. Sov en liten stund när vi kollade på film på SO'n. Ja ovärd dag.
Nu ska jag krypa ner i sängen och sova. Ikväll skiter jag i BB.

allting börjar om

Kategori: vardag

Åkte in till stan igår kväll med Pellan för att se på bio. Började super bra. Drog till på en böter på 1260kr, pga att jag rivit sönder mitt busskort och äckel kontrollanter klev på..och där satt jag utan ett busskort. Jättte kul :))) Pappa blev också jätte glad.
Hur som helst. Kollade på Project X - Hemmafesten. As bra film tycker jag då. Helt klart värd att se. Kom hem lite efter tolv. Slog på The Last Song och lät tårarna rinna. Tröttnar aldrig på den filmen!!
Idag har jag endast kollat på fotboll i Uppsala. Herrarna hade seriepremiär och vann med 3-0. Jävligt kallt var det kan jag tala om, och jag bara längtar efter värme!!
Nu ska jag plugga lite. Sen ska jag käka choklad doppad ananas och glo på BB :)

you make me say I hate you but I love you

Kategori: vardag

Hatar H&M's jävla sida. Står att tröjan finns och sen när man ska beställa så finns den inte, men den ligger kvar på deras sida. Blir så lesssss..alltid sådär!!

Gårdagen var chillll. Hade lek på idrotten och det är nog fan det bästa som finns haha. På kvällen var Pellan här och vi gjorde frukt och doppade i choklad och glodde på BB.
Sov pissdåligt inatt. Klev upp kl nio. Hade match kl tolv. Gick inte så bra. Nu ska jag klä på mig och fixa. tillbringar återigen kvällen med Pellan. Perfectooooo.

Franssss

Kategori: give me

Kan ej bestämma mig vilken färg....hjälp mig!

 

22.48

Kategori: vardag

Fotboll e fan kul när det går bra. Idag var det sån dag. Det gick bra på träningen och fotboll va as kul!! :)
Hade prov idag. Gick finemang. Prov imorn igen. Kommer inte gå lika bra vet jag. Hör- och läsförståelse i engelska, nationella. Dööööööö. Även ett musikprov ska göras. Och tandläkar tid har jag oxå, en kvart innan min buss går. Känner att morgondagen kommer bli en bra dag............Nej nu toh huvudvärken över nå extremt. Time to sleep.

KÖÖÖÖP

Kategori: vardag

Springer upp till syrraaaan för att tjäna in lite cash till laget :) Har fortfarande dessa burkar för 50kr att säljaaaa...




Senare väntar träning med småttingarna troligtvis. Sen pluggg....

23.16

Kategori: vardag

Ställde mig frågan varför har jag inte sett detta tidigare för när jag hade kollat klart på Lyckan i LA, och varför missade jag premiären av Wermland forever? Ajaaaaa.
Hur som helst ligger jag här har pisstråkigt. Borde sova. Och jag borde plugga. Och jag borde verkligen inte sitta och skriva detta totalt meningslösa blogginlägg...Men känner bara för att skriva lite.

Längtar pissmycket till sommaren. Kunna gå i shorts och linne. Kunna vara ute utan att frysa långt in på nätterna. Träffa nytt folk. Ha brunbrända ben. Sola. Bada. Grilla. Kolla på fotboll. Blir helt cp i huvudet av att tänka på allt detta..I sommar ska jag göra massa saker jag inte gjorde förra sommaren. I sommar ska jag ha fruktansvärt kul. Jag ska skita i allt skitsnack och bara leeeva livet :) Denna sommar ska bli en sommar att minnas!
Godnatt :*

15 april 2012

Kategori: vardag

Gjorde inte mycket alls igår. Hämtade kakor/kolar, SÅ OM NI VILL HA KÖP AV MIG!!! 50KR/ST. ASGOOOODA!! Blev sur på pappa och chillade med G. Somnade runt tolv, var skit trötta. Och sov pissdåligt inatt. Så ikväll blir det sängen tidigt. Måste ju orka upp imorn och vara duktig i skolan, ska skriva ett prov första timmen. Dax att börja plugga? Väntar lite till med det.
Var och kollade på när Eddie spelade med tvillingarna idag. Duktiga var dom. Orkade inte stanna kvar hela så drog i halvlek.
TV'n väntar visst. Lyckan i LA. Hörs kompisaaaaaaaaaaaaar och fiender.

i will find you

Kategori: vardag

Älskar att äta frukost på helgerna, då har man chans att lägga ner lite tid hehe.
Igår blev det en super lugn kväll. Chillade här hemma i min ensamhet. Bakade och glodde på Big Brother. Gick och la mig tidigt. Skulle spelat match idag, men icke. Blev inställt.

I felt so close to you then

Kategori: vardag

Härligt att jag försov mig imorse med, dock hann jag med bussen denna gång och fick käka min frukost i skolan. Slutade tolv idag, skönt som faan!!
Min huvudvärk kommer och går. Illamåendet har försvunnit, tack och bock för det. Ska dra igång en riktig barnfilm och mysa ner mig själv nu. Biologin kan fara åt helveteeeee...

lite bilder från dagar som varit

Kategori: pictures








Bild 9 - Assssså Alexander Kristiansson!! Jävlar då ingen ful kille detdär ♥♥♥

in another life, i would make you stay

Kategori: vardag

Om jag blir sjuk nu börjar jag gråta på riktigt, jag är fan aldrig sjuk. Enbart förkyld och det brukar jag överleva. Men känner att det är en annan sjukdom som spökar nu.....o r k a r i n t e.

Hur som helst. Säger bara fuck biologi. Känner att ett G räcker för mig, då jag kan hålla mina betyg jag har med tanke på att jag kommer in på min linje hehehhehe :))))

11 april 2012

Kategori: vardag

Hängde med Sebbe och Elias på gymmet igår. Hahaha kände mig inte alls hemma där...
Började inte dagen bra. Försov mig och fick åka med pappa till skolan. Har mått illa och haft huvudvärk hela dagen, och det har lett till att jag mått piss, och det har lett till inte så bra humör, och då stör jag mig på precis allt :))))
Blev preliminärt antagen till min linje. Har jääävligt stökigt rum. Har en jävla massa plugg. Och nu ska jag fundera om jag ska träna eller inte? Känns inte så lockande med detta huvud och illamåendet.

17.20

Kategori: vardag

Back on track nurååå. Totalt jävla as sämst.
Sitter här och funderar om jag ska gå ner och träna småttingarna och bli på bra humör, plugga eller göra killarna sällskap på gymmet hehehe.
Vill bli glad och få skratta. Borde gå ner på träningen då. Men slutar nog med att jag sitter här sur och pluggar. Fin dag.

23.39

Kategori: words

Vissa personer kommer jag aldrig förstå mig på, verkligen aldrig. Och heller inte folk som slutar svara mitt i en konversation. Och kommer aaaldrig förstå hur jag tänkte i vissa stunder nån månad bakåt. Kommer heller aldrig förstå hur man verkligen kan vilja nått så mycket samtidigt somo man verkligen inte vill. Älska och hata samma sak.


Dax att sova. Imorn när jag vaknar ska jag försöka ha ett samtal med pappa gällande fotbollsskor. Undra hur det går med den saken...Godnatt :)

dreamteeeeam

Kategori: pictures


Snodde bild av Nattha.

hemmmmmma

Kategori: vardag

Home from Nyköping. Känns som jag vart på matläger istället för träningsläger hhehe. Har haft det riktigt kul där borta medina team-mates. Spelade match igår och drog till emd en 2-1 vinst förjävla skönt!!
Hur som helst, hemma nu sen några timmar tillbaka. Har endast sovit och tagit igen missade BB-avsnitt.
Ska endast ta det lugnt ikväll. INTE PLUGGA!!! Och imorn ska jag sova lääääänge <3333

just walk away, walk away

Kategori: vardag

Checkade synen imorse. Rädd för att jag är blind innan jag hunnit bli 25. Men det är nog inget jag behöver oroa mig för :)))
Åkte in till stan kl tolv, och kom hem vid halv tio. Spenderade hela dagen med G, som jag förövrigt inte kommer träffa på fem dagar (!!!), väldigt länge. Har blivit gaanska pank känns det som.
Imorn kl halv tio sitter jag och mina lagkamrater påväg till träningsläger, och blir borta tills söndag. Har inte packat väskan, dåligt gjort. Men är duktig och kliver upp tidigt imorn. Därför bör jag sova nu...

4 april 2012

Kategori: vardag

Händer inte mycket i mitt liv just nu asså. Kul att ni kollar in ändå trots att det är så ointressant och dåligt skrivet av moi.
Vill få lite liv i bloggen. Förslag? :))))) Skulle vilja ha en ny design också. Vet att det finns många duktiga människor därute, bara att säga till om du känner för att hjälpa mig :)))) Godnattttt.

time to sleep

Kategori: vardag



Är duktig och lägger mig i skaplig tid idag. Har endast tränat, dragit lite cykelrundor med Linus, lagat mat mat till HELA familjen och blivit bjuden på glass. Helt okej dag.
Imorn väntar lite klippning, vill inte.., sen ska jag spendera tid med Pillis.

One tree hill

Kategori: pictures

1 april 2012

Kategori: vardag

Va då jävlar inge varmt att glo på fotboll i fredags. Ångrade att jag inte klädde på mig liiite mer, men aja.
Gårdagen spenderade jag mestadels i en buss kändes det som. Kl fyra satt jag iallafall i Tegera Arena och var helt till mig typ. Såg bästa Leksand vinna, och jag kunde ju inte vara annat än nöjd och superglaad :)
Umgicks med mina vänner senare. Och hamnade i säng hemma hos tvillingarna vid halv två taget.

Denna dag och runnit iväg och jag har kastat bort en dag på lovet. Men inte fan bryr jag mig om det :)))) Ska fortsätta att ha tråkigt så får vi se om det händer nått roligare senare.
Förresten så lovade jag mig själv att inte gå på ett enda jävla april skämt idag, men har jag lyckas med det? Svar nej. Dåligt lättlurad man e...