-

DET ÄR JU VERKLIGEN GJORT FÖR ENBART EN PERSON?

Kategori: vardag

Igår var jag till Stockholm med pappa. Hälsade på syster och käkade lite och så, massa mys!
Åkte sen snabb sväng till Kista gallerian för att äntligen köpa min gröna jacka som jag kollat in typ jäääätte länge! Så nu är den äntligen min ♥
Senare på kvällen blev det mys med fina vänner! 

Nu ska jag springa ner och plocka undan lite på mitt rum. Efter jag kollat klart på Disney, hieeiheo :)

HÖSTLOV!

Kategori: vardag

Så jävla skönt med höstlov!!!!
Ikväll väntar lilla årsfesten, och sen blir det nog lite mys med tvillingarna på det kanske :) Super perfekt start på detta lov iallafall.
Det var allt för mig.

JAG VILL INTE ATT HANS NÄVAR SKA SNACKA

Kategori: vardag

Fick endast med mig hem lite information om skolan jag var på igår, ingenting annat..
Lämnade in min telefon på lagning igår :( Så nu har jag en soptelefon, och det blir allstå väldigt väldigt lite bloggning nu.
Medans jag lämnade in min mobil, så fixade pappa en ny, dock till sig själv..iphone 4s. Är sådär lite, ganska små sur, menmen...

Skoldagan rullade på fint, endast en dag kvar! Så skönt.
Brilljerade på musiken idag, piano, bas och framför allt min sång! Lovar att klassen älskade det :D

JAG KOMMER DRIVA DIG TILL VANSINNE...

Kategori: pictures

Skolan rullar på. Halva veckan har gått och endast två dagar till den långa ledigheten!!

Ska strax gå och och byta byxor, sen åker jag och pappa till Uppsala. Åker och kollar på öppet hus igen. Skolan igår var braaa! Inte hann vi in på nån affär heller...hoppas vi hinner det idag :) 
Nej men nu måste jag gå. 


Ni får denna bild igen. Bara för att världens sötaste unge fyllde fyra år igår! ♥ Gaaalet vad tiden går fort...

DET KAN HÄNDA MER ÄN VAD DU TROR

Kategori: vardag

Jobbigt med skola igen. 4 dagar kvar till helg + lov!!

Sitter och jämför två skolor, går sådär. Imorn efter skolan åker jag till Uppsala på öppet hus. Hoppas även på att få med mig en vinterjacka hem, så snor kallt ute...orkar inte vänta till höstlovet.
Snart dax för käk. Sen vidare för att fira Linus som fyllde år igår! :)

DRÖMMER MIG BORT TILL NY

Kategori: vardag

Älskar Gossip Girl!! ♥ ♥
Ska fortsätta kolla, sen måste jag städa mitt rum...Ikväll väntas det bio med min fina vän! :)

DEN SOM INTE FLYGER HÖGT TRILLAR INTE NER

Kategori: vardag

Gymnasiemässan var ju helt okej. Duktig som jag är fick jag inte med mig ett enda papper hem idag..bra gjort! Hade tänkt kollat igenom alla papper ikväll för att bli lite säkrare..men icke. Får väl bli en annan kväll.
Stannade kvar i stan efter skolan, sket i musiken alltså.
Käkade på China Garden med några vänner och försökte leta reda på nått att ha på mig nästa helg...

Imorn är vi tillbaka på Mickes Kök. Sista dagen, och då kör vi järnet! Sen tar vi en runda på stan. Och på kvällen hade jag tänkt mig lite Idolmys. Fint.

THE SUN GOES DOWN

Kategori: vardag

Är helt jävla slut. Jobbade ihjäl mig idag kändes det som.. Sängen får sällskap tidigt ikväll iallafall :)
Ska försöka skriva klart svenska uppsatsen...sen lite städning.
Imorn blir det inget Mickes Kök. Gymnasiemässa, sen åker vi tillbaka till skolan. Fast jag var oerhört bestämd att inte åka tillbaka, men kommer hem ungefär 2h tidigare så.

JAG VET, NÅNTING SOM DU INTE VET..

Kategori: pictures

Hihei nästan så jag längtar lite till det är dax för skridskor i skolan :) Och jag måste ju erkänna att jag saknar klassen lite smått! 

Praoen var lika tråkig idag som igår. Fast lite kul va det ju när kocken tyckte min pizzasallad var riktigt god :) Gjorde det helt själv!! Nöjd.
Jag och Frida fick leka runt för oss själva i diskrummet, och det var väl lite roligare det också. Så egentligen var denhär dagen roligare än gårdagen :) 
Nu ska jag sticka iväg på pluttarnas träning, sen får vi se om springskorna får lite sällskap. Vädret lockar ju inte direkt så..

17 OKTOBER 2011

Kategori: vardag

16år om 3månadeeeeer!!

Härligt att vi började med att åka fel, och kom då en halvtimme sent. Vadå sådär lite pinsamt?
Sen var Frida duktig och tappade två kaffemuggar i golvet, hahaha..dog nästan lite då!! :)
Stället är tydligen på nått universitet. Lunchställe/cadé typ. Skit tråkigt om jag får säga det själv. Snacka om att jag har kastat bort en hel vecka, kunde ha vart på nått roligt ställe som kunde ha hjälpt mitt gymnasieval..Menmen, har klagat alldeles för mycket!

Nu ska jag kolla på Awkward och Audrina!! Missade avsnitten igår...

VÄLKOMMEN TILL MIN HALV NYA BLOGG!

Kategori: vardag

Såja.
Det här får duga så länge. Lite andra bilder som ska in lite överallt, men dom finns tyvärr inte på denna dator.
Tack&hej :)

16 OKTOBER 2011

Kategori: vardag

Önskade verkligen att jag befann mig i Gränbyhallen igår...skön seger!!

Blev sent igår...men inte är jag trött idag för det, men antar att det kommer.
Idag blir det en lugn och skön dag, ska göra en läxbok sällskap men vet inte vilken..
Imorn väntar en veckas prao..vill inte..vill till ett hotell :( men tror att vårat ställe var rätt fräscht, men jaaja.
Men nu ska jag försöka hitta alla familjemedlemmar..alla försvann helt plötsligt. Utan att säga nått, inte direkt ovanligt...

15 OKTOBER 2011

Kategori: vardag

Hade det mys med Jim igår till idol, saknat han massssor! :) 

Har legat hemma och degat hela dagen, kollat på tv, älskar My Name As Liz ♥, har gått på MTV hela dagen lång. Har även suttit och pillat på den nya designen. Blir sådär lite enkelt, svartvitt.
Men nu ska jag gå och trycka i mig lite pommes nu! Sen far jag ut till G och sover där med mina favoriter!
Så jävla skönt att komma bort lite grann iallafall, blir så jävla trött...
Sista, ett stort grattis till systeryster som fyller år idag! Älskar dig så sjukt mycket, och saknar dig varje dag ♥ Du är bäst!

14 OKTOBER 2011

Kategori: vardag

Sjukt skönt med helg!!
Sovit och duschat är det enda jag har hunnit med typ. Ska strax gå och ta nått att äta, sjukt hungrig..
Senare blir det idol med en sjukt bra vän, som jag inte tillbringat tid alls med på väääldigt länge!

13 OKTOBER 2011

Kategori: vardag

Glad, glad, glad & glad!!
Dock inte lika glad när jag precis insåg att jag bara har Pontus hemma...och blev ännu mindre glad när jag tänker på matten som ligger framför mig! Vilken jävla idiot kom på att vi elever skulle plugga massa onödiga mattetal i skolan, tkr det räcker med plus och minus, men tydligen inte...
Aja nu ska jag borta tänderna och sova. Imorn är det helg, och jag vet att jag kommer få en bra helg!

13 OKTOBER 2011

Kategori: vardag


Bästa älskade lag! Igår sov jag då hur fint som helst :) Snart är det min tur att befinna sig i Tegera och förhoppningsvis se Leksand plocka 3poäng! 

Skolan rullar på som vanligt. Hela tiden går jag runt och tänker på mitt gymnasieval...och praoen. Skulle asså hemskt gärna vilja praoa på ett hotell..
Har läxor som ska göras..men skiter i dom ett tag och följer med pappa till Uppsala!! ♥
Nu kom han, blev mer stressad än vad jag var. AAAH hejdå!

12 OKTOBER 2011

Kategori: vardag


Grattis bästa vän!
Så glad att jag fick lära känna dig, du är bra ♥

11 OKTOBER 2011

Kategori: vardag

Så sjukt skön vinst!! Nu kan man somna stolt :D
Gjorde springskorna sällskap efter småttingarnas träning. Endast två träningar kvar med dom innan uppehållet...kommer nog faktiskt sakna dom lite :) Nej nu ska jag för typ 847gången kolla i gymnasiekatalogen och tänka på vilket jobbigt beslut jag lär ta om ett tag..så sjukt svårt att välja..

10 OKTOBER 2011

Kategori: vardag

Ikväll gör jag biologiböckerna, gymnasiekatalogen och kanske springskorna sällskap.
Kanske klickar hem säsong 3 i GG!! :D 


9 OKTOBER 2011

Kategori: vardag

Topppen helg!!
Ska strax lägga mig. Imorn när jag vaknar ha jag fem nya skoldagar att ta mig igenom...Elin sviker oss och praoar nu istället :( Är den enda nian som är kvar i skolan, ska bli lite små skönt då hhehe :)
Har mina planer för min nya design som kommer ploppa upp så fort jag får min dator. Ska även då få denna blogg att bli liite roligare, med bilder och sånt :) Hoppas ni kan hållllla ut!!

6 OKTOBER 2011

Kategori: vardag

Älskar när lärare är sjuka så man får håltimme och får sluta en och en halvtimme tidigare! Skönt att få sluta tolv två torsdagar i rad :D 

Kan ju säga att denna skoldag var hel skön faktiskt. Fick göra en läsförståelse på engelskan och det gick piss dåligt, fick även reda på att jag inte fick IG på nån del på engelskaprovet, lättad tjej!! 
Försökte jobba flitigt på både svenska, spanskan och matten, och det gick helt okej. Dock gjorde jag en uppgift på matten..skyller på att Sebbe & Marcus babblar så mycket, och då babblar jag med..

Aja..nu ska jag kila till banken, sen plugga klart alla saker...städa mitt rum tills imorn och träna på det :)

5 OKTOBER 2011

Kategori: vardag

Saknar min data jäääätte mycket nu...pappa pratade iallafall med Robban förra veckan, så snart hoppas jag att den kommer!!!
Min mobil skulle också behövas skickas in på lagning...den är helt cp, och jag vill kasta den i backen ganska ofta..
Nu orkar jag inte skriva mer, för jag måste plugga...p r o v....

4 OKTOBER 2011

Kategori: vardag

Kul att ni kollar in fast jag suger på att blogg :) Min hjärna är för tillfälligt otroligt trött..allt pluggande ger mig huvudvärk :( Annars dåå? Träningen med småttingarna fick finfint, skolan är tråkig, och allt suger. Hatar H&M, fick hem mina kläder idag, ska typ skicka tillbaka allt...orkar inte! Längtar tills träningen på torsdag, längtar tills på fredag då jag får träffa släkten, fira pappa och trivas som fisken i vattnet. Längtar till helg helt enkelt typ.

2 OKTOBER 2011

Kategori: vardag

Har lätt gått upp massa kilon nu asså...smällde i massa mig kräftor, mackor och majskolvar igår....sjukt gott!!

Shoppade en heldel igår. Fötterna var helt slut, så vi sket i att åka till Kista..hade velat åka dit med fötterna pallade helt enkelt inte..
Ska gå och göra lite lunch/frukost nu, och senare blir det hemfärd. Har jag tur får jag träffa lite favoriter ikväll♥

1 OKTOBER 2011

Kategori: vardag

Fick VG på mitt mitt HK-prov, vadå nöjd hehehehe :)
Tror det gick ganska bra på engelskan oxå faaaaktiskt!

Men iallafall, just nu sitter jag i Stockholm och saknar alla där hemma och umgås lite med min kära syster♥
Tvillingarna kom även hem igår, längtar tills jag får träffa dom!!

Tog elva bussen till Våla/Uppsala igår med Elin & Frida. Mötte upp Micha & Alex. Myste runt på staden med dom, käkade god mat, synd bara att jag mådde as illa innan..köpte godis och kollade på bio, What´s your number? Den var riktigt bra typ :)
Dom e fina dom där, mina underbara vänner. Fick en kanonbra fredag♥
Tog nio tåget till Stockholm, åkte till lägengeten och bara var här och somnade sen.

Nu ska jag göra mig iordning, sen åker vi in för lite shopping!!!