-

Någon gång ska jag ta tag i dethär fullt ut, men den gången är inte nu

Kategori: pictures

27 maj 2012

Kategori: vardag

Nu är allt klart i skolan. Nu är jag mer än redo att sluta. Har inte gjort mycket denna vecka. Tränat, spelat match, träna småttingarna, hängt med kompisarna, solat, kollat på fotboll och bara chillat.
Igår spenderade jag min kväll i Våla. Kom till Fanny kl åtta, och vandrade senare mot vallen och efterfest. Hamnade i säng kl fem, och kom hem halv fyra idag.
Kvällen har jag spenderat med favoriterna. Pratat, käkat onyttigt, sovit och kollat när Sverige tog hem ESC.

bilder från igårrrrr

Kategori: pictures



Långhelgen

Kategori: pictures

Några få bilder från långhelgen

 

21 maj

Kategori: vardag

Heeeej mina kära läsare! Har varit lite off här när jag vart ledig men nu är jag tillbaka. Har hunnit med en heldel. Tänkte göra detta inlägg till ett bildinlägg men eftersom min mobilladdare i princip har lagt av och blogg.se appen är typ värdelöst så blir det text. Och när jag tänker efter orkar jag inte berätta vad jag gjort heller hehe.

Helg igen om fyra dagar!! Skönt som fan. Och snart är det sommarlov, och jag bara lääängtar utav fan. Ska ha så jävla kul. Från och med exakt nu ska jag skita i allt som gör mig ledsen och bara ha kul :))))) 

15 maj

Kategori: vardag

Min motivation till allt ligger verkligen på botten...då menar jag verkligen botten. Allt jag gör känns helt fel, inget går lixom som jag vill och jag ogillar typ allt. En kväll ska jag bara lägga mig ner i sängen och bara låta tårarna rinna.

För att inte göra detta till ett stort jävla deppinlägg. Så ska jag berätta, idag gjorde vi sista nationella. Förjävla skönt. Nu är det bara två inlämningar kvar, och ena ska in imorn. Imorn går vi även på helg, fem dagars ledighet!! Får se vad jag gör med dom dagarna, funderar på en tripp ifrån denna by iallafall.

12 maj

Kategori: pictures

Exakt en månad kvar till sommarlov såg jag nu...fan så jag längtar!!

Igår kollade jag när herrarna slog Skuttunge med 3-0, och drog sen en film hemma hoa Sara. Idag vaknade jag sex. Somnade om och klev upp nångång. Sitter och kollar på min tredje film för idag. Inte så händelserik helg direkt. Hoppas nästa helg har mer att bjuda på!!

vi höll om varann och sa, i natt så är det du och jag

Kategori: pictures

Klarat av ett spanskaprov idag och härjat runt med Piff & Puff i skolan.
Idag kör vi första träningen med pluttarna, och jag försöker bestämma och jag själv ska träna efteråt, men det blir väl så. OCH SEN TYCKER JAG ATT DET KAN SLUTA REGNA!!!

Dos pictures från vallen senaaast.


Jappp det var full måne hehe

Faaaarväl

Kategori: pictures

Tog för ett tag sen ett farväl från G...tråkigt att hon ska åka!!! Vill också åka utomlands, nästa år. Då jäävlar är det min tur, SOM JAG HAR LÄNGTAT!!

i fortsättningen..

Kategori: vardag

mer bilder och mindre text.

7 maj

Kategori: vardag

Tröttnar på att blogga. Är trött på skolan. Är trött på massa saker. Älskar att jag är så positiv jämt :))) Men trots att jag är trött på typ ALLT så är mitt liv rätt bra ändå.

I fredags tog jag det lugnt med Vickan & Amanda, glodde på hockey och BB.
I lördags sov jag länge, så skööönt. Kvällen spenderade jag med G och efter många om och men så åkte vi till Våla, svängde förbi hos Linn och traskade sen upp till Vallen. Har så snääälla vänner så blev en helt okej kväll :)
Igår tog jag också en lugn dag. Träffade tvillingarna och prataade, sen avslutade vi kvällen framför BB.
Idag har jag jobbat på flitigt i skolan!! Fick även reda på att jag klarade engelska nationella. Det ska jag gå och berätta för pappa, sen ska jag vara duktig och städa mitt rum....

Helg

Kategori: vardag

Såklart blir vädret sääämre typ. Och mitt liv känns piss. Hoppade träningen igår, halsen svider så in i helvete, och det känns som en trafikstoppning i näsan...
Alltid känns jäävligt negativt, men bara att bita ihop.
Funderar på att ta det lugnt hemma och sova tidigt, men det verkar ju allt för tråkigt....

2 maj

Kategori: vardag

Back on track igen efter en långhelg! Känns ju sådär..skoldagen hade inget att bjuda på. Var sjukt skönt ute, och jag hoppas verkligen det inte vänder och blir dåligt väder!!
Imorn slutar vi kl tolv. Två dagar kvar till helg, och som det ser ut nu kommer jag ha en otroligt bra helg :)

1 MAJ

Kategori: vardag

Sitter på en sten ute i Östa med solen i ögonen och njuter och tänker på gårdagen. Nej men, hade det trevligt hos tvillingarna, käka, drack, prata osv. Halv tio tog vi bussen till Vallen och spenderade kvällen där. Efter lite Pellans käk med några vänner hamnade jag i säng strax efter halv fem.
Hade en helt okej kväll, tråkigt ibland, och kul ibland. Men så kan det va :)
Idag har jag endast chillat med Vickan nere på IP, njutit av solen och besökt stugan.
Så länge jag sitter på denna sten så gillar jag att vara här ute, mysigt! Men hoppas på att få åka hem snart..