-

Loooov

Kategori: pictures

Åh underbara lov har kommit <3333 som jag längtat!!
Har sovit en stund. Ska ner och plocka undan på rummet. Sen vid halv sju åker jag och Pellan till Heby för att glo på fotboll. Får äntligen se första utomhusmatchen, nu vet man att man går mot varmare tideeer :)

Snygg bild på mig och DG haha..

Tre från idag

Kategori: pictures


Jääävlar så dålig kvalité det blev rååå..

svar på tal

Kategori: vardag



Ska väl ta och svara på detta då.
Jag valde nu första gången Estetiska programmet med särskild variant foto med multikompetens på GUC. Är dock inte helt hundra på mitt val, så vet inte om jag kommer gå där nästa år. När vi valde var jag rätt osäker på vad jag skulle välja, men tillslut valde det jag har valt. Men har mina funderingar på att söka till en annan linje när vi får söka på nytt.

29 mars 2012

Kategori: vardag

Igår gjorde jag muntiligt nationella i matte, gick pissdåligt, och surade över det hela dagen och kvällen typ...:) Men blev lite gladare då det för engångsskull kändes bra när jag cyklade hem från en träning.
Idag har jag skrivit ett musikprov, gjorde bort mig när jag valde det provet som gav lite högre betyg hehe..
Annars då? Vädret gör mig lite besviken. Imorn får vi påsklov, förjävla skönt! Talade precis alldeles nyss min första mening till pappa sen söndags som inte innehöll endast ett ord.
Nej men nu ska jag vara duktig och klippa lite till min lägenhet, och fundera på om jag ska vara oerhört snäll mot min vän Sara.

27 mars 2012

Kategori: vardag

Blir alltid deprimerad när jag ska springa beeptest i skolan...Men klarade av skoldagen ganska fint ändå, och det är en dag mindre till lovet!
Beställde klipptid efter skolan, så nästa vecka ska mitt hår bli lite fräscht. Ska börja plugga lite till provet på torsdag. Runt sex traskar jag ner till hallen för att träna lite, får hjälp idag, ääntligen!! Ska även damma av kameran också, så den ska få vara sällskap med ner. Och jag hoppas att det sparas lite kort!

vi vill känna den känslan igen

Kategori: vardag

Sista lektionen gjorde min dag idag. Jag, Sebbe & Marcus bestämde oss för att driva med Elin. Skaffade mig en extra magruta för jag skratta så mycket!! Sköna classmates jag har ♥
Skippar BB ikväll och ska strax gå och lägga mig. Känner att det behööövs.


Fyra dagar kvar till påsklov!!! Läängtar så sjukt jävla mycket efter ledighet. Längtar förövrigt till Valborg med. Då jävlar ska jag slå av hjärnan och inte tänka så mycket....:)))

25 MARS 2012

Kategori: vardag

Hade roligaste idrottslektionen i fredags. Lekte bara en massa med mina kära classmates. Hur kul som helst hhehe :))
Kvällen spenderade jag med några vänner ute hos Mikkan. Käkade en massa, kollade på BB och pratade massa. I lördags spelade jag match mot Månkarbo, förlust. Inte rättvist tycker då jag menmen. Spenderade kvällen med G, gick ute och vandrade på gatorna här i byn. Hamnade hemma i säng halv fem efter en massa bilåkande.
Idag har jag endast vart till kyrkan...........käkat våfflor, och sett lite bilder från Polen osv.
Nu ska jag sätta punkt här, och sticka ut en sväng och springa. Sköönt.

får galna sommarfeelings när jag hör denna låt

Kategori: music

before i die, i want to..

Kategori: before i die, i want to..

21 mars 2012

Kategori: vardag

För jääävla skönt väder idag! Kan inte annat än älska det :)) Ryktas om ännu finare imorn, bara att hoppas det stämmer.
Käkade för ett tag sen och innan det var jag på utvecklingssamtal. Gick kanoneeers.
Dax att byta om och sticka iväg på träning!

ge mig detta ↓ och sommar

Kategori: give me

Tisdag

Kategori: pictures

Min dator vägrar sammarbeta med mig så ni vet.
Händer inte mycket alla i mitt liv. Skrev klart biologi nationella idag, skönt som fan! Hade ingen träning igår pga stenhård grusplan. Viktor visade ett spel för mig igår, inte så värst kul tycker jag men går att spela, Rumble. Äger förövrigt på det :) Så gillar ni att förlora? Play with me, jpettersson!!
Nej byta om och sticka iväg och träna pluttarna.

hehehe

Kategori: vardag

Nej kanske dra en frågestund för att göra bloggen lite roligare? Vågar mig inte på det ehhehehehhe

18 mars 2012

Kategori: vardag

Ni anar inte vilken jävla längtan jag fick efter sommar igår kväll asså..

Min helg har inte vart ett dugg händelserik, tråkigt. Men nu ska jag berätta lite.
Min klänning som jag fick i torsdags satt helt okej, dock behövs den sys in liteeee. Alla lektioner i fredags gick snabbt förutom idrotten. Hatar verkligen redskap, speciellt ringar. Vilket jävla påhitt det är asså.. Efter skolan åkte jag och G in till stan. Fick med mig hem en skinnjacka hem. Men den åker nog tillbaka till affären. Stannade i Harbo påväg hem.
Tränade första gången på grus igår, skönt att få komma ut. Kvällen spenaderade jag med Sara x2.
Nu ska jag ta igen lite arbete jag ligger efter i, och sen städa mitt rum. Älskade söndagar...

Låt det gå snabbt

Kategori: pictures

Ge mig sommar och sol vafan!! Vill kunna gå i shorts och linne utan att frysa, umgås med mina vänner och ha kul, få festa och dansa fötterna av sig...åååh!!

23.38

Kategori: vardag

UNDERBARA HELG ♥♥♥♥
Dax att sova nu, upp kl nio imorn. Första ute träningen, skööönt :)

Hooockeykväll

Kategori: pictures

Hooola! Ligger i Amandas soffa med henne och Vickan och kollar på hockey, Örebro-Leksand. Hoppas jag inte får somna ledsen inatt..
Fick samtal av pappa nyss att min skolavslutningsklänning har kommit hem och ligger på mitt rum och väntar!! Lovar att den inte kommer passa, och då blir jag jävligt less..:))
Imorn väntar fredag och helg, äntligen.

Tre bilder Elin fick idag, då hon är uppe i fjälllllen.

14 mars 2012

Kategori: vardag

Tänk så skönt livet vore om man slapp ta så många olika, jobbiga beslut.

Ligger och låter bara tiden rinna iväg så jag ska slippa plugga. Men antar att jag lär sluta med det.
Pappa fixade en biljett till hockeyn Leksand-Djurgården, bästa idag!! Så nu är det bara att längta på :) Nu ska jag bädda om min säng, och sen försöka plugga lite och senare ikväll träna. Och sen sova tidigt, för lite sömn de senaste nätterna...

Direkt från tha school

Kategori: pictures

At schooool. Har gjort nationellaprovet nu, va lättare än vad man trodde. Men inte får jag nog nå höjdar betyg för det. Men vaaafan :) Glada är vi ändå!

My feelings for you have always been real

Kategori: vardag

Har ångest för att jag inte har börjat plugga till biologi nationella som är imorn. Får skylla mig själv om jag ej uppnår betyget jag vill ha. Skärpning Jennifer!
Har iallafall tryckt i mig lite käk, och egentligen borde jag befinna mig nere vid hallen nu för att förbereda mig inför träning med småttingarna. Men kände att jag var tvungen att hoppa den..tråkigt. Då jag behöver bli lite glad.

22.44

Kategori: pictures

Gick bra och träna ikväll, då är fotboll kul. Fick äntligen våra nya träningsställ, jäävligt snygga!! :D
Nu ska jag fortsätta glo på BB och inte längta tills imorn. Värsta daaagen..

12 mars 2012

Kategori: vardag

Älskar detta vääääder! Försvinn inte nu.
Ännu en skolvecka igång, och jag känner redan nu att detta kommer bli en tråkig och jobbig vecka..Men bara att kämpa på!
Skoldagen rullade på bra, och fick god mat!! Inte alls ofta.
Ska städa mitt rum nu, som pappa bara klagar på. Sen försöka plugga tills nationella på onsdag, som jag förövrigt inte kollat ett skit på..Och sen ikväll väntar träning och lite födelsedagsfirande!

4pictures

Kategori: pictures

Lägger mig och glor på BB efter en kanon dag!
Mös massa med lilla Oliver, lite sådär små söt va han faktiskt!! :) Sen käkade vi på restaurang, göttt.

11 mars 2012

Kategori: pictures

Spenderade gårdagen med Sara x2, Pellan och Amanda. Kikade Melodifestivalen och helt klart rätt låt som vann!
Klev upp alldeles för tidigt imorse för att var söndag. Åkte iväg till Uppsala, käkade en masa jävla gofika. Nu styr vi bilen mot Stockholm, hälsar på syster och får träffa lilla Oliver. En mycket bra söndag!

Hängde lite med Texas. Jävligt söt!

10 mars 2012

Kategori: nytt in

Skönt med lite helg! Gick i skolan. Briljerade på räck på idrotten, fråga mina klasskompisar ehhehe. Hatar idrott ibland.
Spenderade halva kvällen hos tvillingarna, och resten av kvällen i grannbyn. Hamnade i säng kl halv tre. Men jag klagar inte! Hade det trevligt :)
Idag har jag endast hunnit med att pyssla och grilla med laget, och sovit. Ska hoppa in i duschen och sen så får vi se vad kvällen har att erbjudaaa :)

Pappa och Anita kom ju förresten hem igår. Fick bästa presenten! Nu vill jag ha sommmmar och ha kul.

vi kan låtsas som ingenting men då ljuger vi för oss själva

Kategori: pictures

den man förlorar vinner en annan

Kategori: vardag

Musik är ett såntdär ämne jag aldrig kommer förstå mig på. Typ som med Melissa Horn. Men brilljerade på gitarr lite grann iallafall idag.
Skolan rullar på helt okej. Dagarna går fort, kanske för att jag pratar istället för att jobba, men äääsch.
Nu ska jag ta igen det jag inte gjorde på svenskan idag. Duktigt av mig.
Imorn ska jag flytta hem, så skönt!! Har saknat min super duper sköna säng jääätte mycket aassåå ♥♥ Dock inte så sugen på att städa mitt rum, måste vara fint tills dom kommer hem..dö.

ett fel närmare rätt

Kategori: vardag

På fredag kommer pappa och Anita hem. Endast två nätter till jag ska sova här hemma hos Camilla, tiden går fooort.
Längtar lite tills dom kommer hem. Preseeeeenter ♥♥♥
Tänkte kämpa mig igenom lite biologi, men klockan har visst sprungit iväg, dax att byta om och sen sticka iväg på trääning.

Känner att jag lär damma av kameran. Måste få lite liv i bloggen med hjälp av bilder.

BEFORE I DIE, I WANT TO..

Kategori: before i die, i want to..

6 mars 2012

Kategori: vardag

Hola amigooooos! Kom precis hem från mitt riktiga hem. Har bakat på som fan med Alex. Klasskompisarna kommer få godaste fikat!!
Tränade småttingarna innan det, och idag var dom jobbigare än vanligt.....men bara att kämpa på.
Nu borde jag egentligen plugga på min låt som jag måste göra klart för att få ett betyg i musik. Men att ta igen ett missat BB-avsnitt låter med lockande, så kör på det.

5 mars 2012

Kategori: vardag

Har klarat av denna skoldag galant, mycket tack vare min underbart snälla pappaaa :) Längtar tills dom kommer hem på fredag!!
Den lilla tuppluren jag tog på engelskan och håltimmen vi frick från spanskan var helt okej. Och klagar inte på träningen vi hade nu ikväll heller. Känner att det sitter en positiv Jennifer bakom dataskärmen. Men snart så ändras nog det då mitt bankkort inte vill sammrbeta med mig!!! Nu sätter jag punkt här så jag inte förstör detta inlägg. Ingen bild.

o v ä r t

Kategori: vardag

Gör detta jävligt snabbt nu. Fast nej, väntar tills efter träningen, som slutar kl nio, ifall ni ville veta :))

Sammanfattning i bilder av min braiga helg

Kategori: pictures

Mina vänner är heeeelt fantastiska!

17.15

Kategori: vardag

Har endast legat inne och i sängen hela dagen, sjukt jävla seg dag. Verkar inte som det blir mycket bättre än dethär heller....
Ska bli skönt att få sova i min egna säng inatt!! Längtat som en tok efter det.
Nej dax att packa ihop mina grejer. Ha en bra lördag everybodyyyyyyy.

Love

Kategori: vardag

Älskar Avicii!! Han är helt jävla magisk! Sån jävla känsla att stå där i Globen. Nu ska jag sova trots att det e helg och klockan inte slagit midnatt. Onda fötter och ett dunkande huvud, men vafan? Lätt värt deeeet :))

20.07

Kategori: vardag

Daniella fixade lite på bloggen åt mig, bussigt av henne :) 
Har precis kommit hem från nyöppnade Outletet här i vår lilla by. Pappa ska få följa med och vara en plånbok där när jag kommer hem, hihi. 
Dax att vara duktig flicka och plugga liteee, sen ska jag sova och ta en sköön sovmorgon!

good life

Kategori: vardag

Toppen vänner. Toppen väder. Slutade klockan tolv. Gått på helg. Ledig imorn. Avicii imorn. LIVET LEEEKER