-

-

Kategori: vardag

RUBRIK SAKNAS

Kategori: vardag

Denna lördag blev ju rätt boring. Fast ändå rätt trevlig & mysig :)
Åkte till Våla, gjorde inte ett skit. Gick runt, pratade och frös. Amanda & Linn följde med mig hem och dom tänkte övernatta här, mysigt det :)
Just nu ligger Amanda här bredvid mig och typ halvsover, och Linn sitter vid andra datorn och nördar. Men nu ska jag förflytta mig lite snabbt till badrummet och ta ut några jobbiga linser. GODNATT & SOVGOTT :)

I WANT YOU, NOT THE COPY OF YOU

Kategori: vardag

Just nu mår jag illa som en bäver. Usch jag vet inte hur mycket skit jag har stoppat i mig idag och igår..inte alls bra.
Har typ precis kommit hem från Västerås och ligger nu i sängen och vill bara sova.
Dagen har iallafall varit mer än lyckad! Mitt lag, bävrarna vann. Vi var förstårs bäst :) Jag, Petrus, Vickitoria & Johanna, grymt!
Sen blev det donken,och jag är mätt.
Nu ska jag sova i en halvtimme sen hoppa in i duschen, sen tar jag bussen till Våla och leker lite med underbara Jenny Nordqvist ♥

JAG HAR GÅTT OCH BLIVIT KÄR

Kategori: vardag

Hejhopp! Nu har vi gått på det efterlängtande lovet, och det har varat i några timmar. Mitt lov började galant blev lite mys hemma hos Petra nu ikväll. Sen har jag gått och blivit kär i hennes såkallade björnfitta!!! Nå grymt mysig :)
Nu ska jag strax sova, upp halv åtta imorn och vid nio taget rullar vi vidare till Västerås, Arosfortet :) Något jag ser fram emot. Nej nu måste jag sleeepa.

I'M DROWNING IN YOUR EYES

Kategori: vardag

Ja, då var skoldag torsdag done! Alltså bara en dag till, och sen ett efterlängtat lov :)
Lovet kommer iallafall börja bra vet jag, helkväll med underbaraste laget ♥

Nu snart ska jag plugga so en sista gång, och nå mera ämne som jag egentligen inte orkar med. Sen står städning på schemat. Kul kväll.........

EN MASSA KÄRLEK ♥

Kategori: vardag

sötaste, underbaraste unge! jag älskar dig ♥

ALLT ÄR INTE OM DIG

Kategori: vardag

Halva veckan gjord och endast två dagar kvar tills fredag :)
Skolan gick galant, svenska uppsatsen är nästan klar och skönt är det. Har matte och "so"prov tills på fredag + engelska och fysik läxa...nästan så man tror att dom vill döda oss!
På tal om döda, skulle jag ha hängt min dator idag ifall det gick!! Skaplig cp den är asså. Men tack och lov fick jag igång med kära bärbara dator nu ikväll, så just nu sitter jag och skapar en ny header. Men det går inte så värst bra :(
Men jag ska fortsätta med det nu, sen ska jag plugga so.

LÄGERBILDER DEL 3

Kategori: vardag

freddan döps av två okunniga präster ;)

sebbe, dg & alice :)

söt chey :)

lördagskäk :)

q-ledarna bjöd på underhållning :)

dålig bild på oss konfirmander :) (snodde den av freddan)

Nu ska jag vänta på Sara, sen går vi ut på en prommenad :)

I DON'T REALLY KNOW

Kategori: vardag

Just nu känner jag för att inte finnas, nej inte riktigt kanske men iallafall sjunka genom jorden ett tag. Skulle vara lite smått skönt.

Denna dag har vart en pina. Usch. Skönt att det bara var en kortdag. Nu ska jag städa, vilket jag inte orkar. Så tar min käka bok och läser några kapitel :)
Sen ikväll blir det då städa, och en springrunda. Skönt.

LÄGERBILDER DEL 2

Kategori: vardag

underbara vänner :)

full fart inne hos killarna :)

snygg freddan :)

mysbild med alice ♥

sexiga boys ;)


YOU MUST GIVE ME SOME TIME

Kategori: vardag

Rätt skön dag idag må jag säga :) Missade spanskan och hade en och en halvtimmes lunch ungefär. Det är nice.
Innebandyträning efter skolan, lite sådära småjobbigt då!
Nu blir det plugg. Matte ska göras och spanska om jag hinner. Och även en svenska uppsats ska skrivas :(

LÄGERBILDER DEL 1

Kategori: vardag

filip & sebbe :)
dg & sebbe :)

väntan på käk :)

födelsedagsbarnets tårta :)

självaste födelsedagsbarnet :)

tårt ätande :)

Såhära lite ointressanta bilder kankse. Men jag tar dom från facebook, iallafall några. Orkar inte sitta och kolla igenom varenda bild engång till :)

KANONHELG!

Kategori: vardag

Ja nu var jag hemma från ett litet kalas :) Maya har blivit så stor, tiden går verkligen snabbt. Om två månader är det julafton också :)
Men nu ska jag försöka dra helgen i kort text. Brukar inte lyckas med det men.

Kan ju börja med och säga att helgen har vart helt fantastisk! Ni kan inte ana så trevligt jag har haft det :) Trodde faktiskt inte att det skulle bli så jätte kul, men jag hade verkligen fel.
Vi har skrattat, skrikit oss hesa, varit skit rädda, suttit i kyrkan, gått på ljusvandring, haft godistävling, sjungit. Ja det var nog bara hälften av allt vi gjorde. Och jag orkar inte säga allt vi gjorde heller, jag säger bara kanonhelg

Nu ska jag springa upp och käka, sen göra matteläxan och sen försöka ladda upp lite bilder :)

SNABBT & KORT

Kategori: vardag

Hemma efter en kanonhelg! Måste snabbt kila in i duschen, sen vidare till Maya för lite tårta och sånt gott :) Hon fyller nämligen år imorn. Bloggar när jag kommer hem, en massa bilder finns på kameran!

KONFALÄGER, JIPPI........

Kategori: vardag

Nu kör jag lite snabbt här. Fredag = helg! Underbart skulle jag vilja säga. Hade kemiprovet idag också det gick väl sådär. Ett G kan han väl klämma dit iallafall tycker jag :)
Men nu ska jag fortsätta med att packa, och det är jag inte bra på. Och har aldrig varit heller. Halv fem åker vi iallafall härifrån och blir som sagt där heeela helgen.

I NEED YOUR HELP

Kategori: vardag

Nu blir det en massa kemi plugg. Något jag verkligen inte alls har lust med. Måste även packa tills imorn, då far jag på läger med konfirmantionen, alltså ingen bra update under helgen.
GOOD NIGHT.

RUTTEN KVÄLL, JO

Kategori: vardag

Nej nu går jag och lägger mig efter en helt rutten kväll...suck. Att det ska vara så svårt att vinna ibland :(

I'M SORRY BUT I SAY NO

Kategori: vardag

Lyckades glömma idrottsskorna hemma, vilket inte var så bra eftersom vi hade matta på idrotten och jag gled med mina hela tiden så det gick inge vidare för mig :( Och efter skolan hade vi innebandyträning, men mina fötter klara sig rätt bra ändå :)
Sitter och försker plugga..det går inge vidare. Som alltid. Kemiprov på fredag, tror jag nämnt det nån gång? Skit samma, funderar om jag ska skjuta upp pluggandet tills imorn. Nej måste göras ikväll. Det är värdelöst och det går inte in i min hjärna. Kemi är inte min starkaste sida :(
Nu måste jag plugga.

I MISS BULGARIEN & YOU

Kategori: vardag

Kemi, det måste väl vara det tråkigaste ämnet i hela rymden? Och inte går det att plugga det heller, typ....jag tror att jag tar tag i det imorn istället :)
Tror jag ska se till att göra matteläxan istället, inte för att det är så speciellt mycket roligare.

Förresten så fryser jag typ huuur mycket som helst. Även fast jag sitter inne med en filt runt om mig :( Längtar nå grymt till Bulgarien, väääärme!


JENNIFER MISS IT :(

VÅGEN ÄR INTE JÄMN..DEN MÅSTE BLI DET

Kategori: vardag

Jag har kommit på en sak. Att jag jobbar nästan riktigt bra om jag får sitta själv och jobba ensam. Har märkt det både på svenskan och SO'n :) Och på tal om svenska. Vi skriver berättelser på svenskan, och jag är lite små nöjd över min, hihih :)
Det har nog vissa tillochmed märkt ;)
Nog om det. Slutade halv två precis som alla andra tisdagar. Traskade till bussen med ett jobbigt illamående :( Men det har gått över nu tack och lov.
Har en massa skit jag ska göra idag...och eftersom att jag ska hinna med det så tänker jag nog stänga av datorn. Eller skärmen iallafall för spotify måste jag ha :)

DU BETYDER MYCKET MER ÄN DU TROR ♥

Kategori: vardag

Nu har jag gjort matteläxan så mycket jag kan. Duschat. Och skrivit ut spanskan. Nu ska jag bara plugga in spanskan, borsta gaddarna och avsluta mitt samtal. Sen en dejt med min kudde :)


Slänger in en bild sen i somras på finaste Pillirill

JAG VILL HÖRA SANNINGEN FRÅN DIG

Kategori: vardag

Sitter och gör en matteläxa som jag tycker är lite små svår :( Så jag struntar i den och springer in i duschen för andra gången idag..jobbigt. Jo jag vet.

Har iallafall var på möte med laget nu ikväll, och finns inge intressant att veta om det. Och innan så hade vi träning, och jobbig vare iallafall. Och något jag måste förbättras på är, armhävningar...jag är inte king på det kan jag tala om.
Skolan som vanligt, allt var bara allmänt jobbigt. Och slutade med att dom två sista lektionerna inte gjorde mig glad.
Nej nu måste jag plugga och duscha  :)

ÄLGAR KAN SIMMA

Kategori: vardag

Visste ni att älgar kunde simma i vattnet? Det visste iallafall inte jag och Amanda igår kväll, för vi låg och tänkte på det i timmar kan jag tala om! Så imorse lärde vi fråga pappa och Anita hur det var. Och tydligen så ja, det kunde dom. Men nog om det.
Har precis kommit ut ur duschen, och sitter och pratar i telefonen. Vilket jag snart lär sluta med. För min säng väntar. Lite värme och sömn skulle sitta lite små fint sådär :)
Nej har inget mer att säga det var väl bara det.
GODNATT

-

Kategori: vardag

EXAKT DEN FRÅGAN VILL JAG INTE HA

Kategori: vardag

Har precis tagit en dusch, och ska strax packa väskan och fixa lite :) Senare far jag nog ut till Östa, och jag får ett trevligt sällskap med mig!
Får se vad denna kväll har att bjuda på.

MYCKET MYS

Kategori: vardag

Hemma från Våla. Mycket trevlig kväll, lite små kallt då och då. Men vad gör det, jag är världens trevligaste vänner ♥♥
Orkar inte skriva nå mera, bara att jag inte kommer tugga tuggummi mera!! Fyfan så ont i magen jag har :(
GODNATT

SERIÖST!?

Kategori: vardag

Seriöst 15 oktober, och det snöar!!! Inte ok asså.

Det blev ändrade planer för ikväll. Skulle ju följa med till Östa eftersom jag och min far slog lite vad, heheh ;)
Men efter att lyckas övertalat han liiiiite, så slipper jag följa med ut idag. Och drar istället till Våla om ungefär tre kvart!
Men får se hur det blir imorgon, är ju tänkt att jag ska vara ute i Östa men inte säkert att jag kommer ut. Så kanske får besök av några söta Vålabor, men vi får se imorn hur det blir :)
Nu ska jag iallafall, byta tröja. Sen ska jag springa upp och stoppa nått i min tomma mage.

IT'S YOU I'VE BEEN LOOKING FOR, OR IS IT?

Kategori: vardag

Funderar på att dra mig till sängen om sisådär 5 minutas. Eller rättare sagt när jag skrivit klart detta onödigt ovärda inlägg :)
Orkade inte hitta på en egen berättelse. För jobbigt kände jag. Men jag och Sebustian har en plan tills imorn, och vi satsar på MVG +! Hahaha, ah vi kan ju alltid drömma :D
Det var typ det jag skulle säga. Får se hur det blir med uppdateringen i helgen.....
GODNATT GOTT FOLK!

GUBBEN I LÅDAN ♥

Kategori: music

YES! Nu sitter engelskan skapligt bra...synd bara att jag glömde min pinsamma berättelse i skolan. Men får inprovisera imorn istället :)
Har typ suttit och nött i timmar känns det som, och jag skulle typ vilja ut och röra på mig. Men det orkar jag såklart inte, ihiih.
Men nu ska jag vänta på att Kenza & Tyra Show ska börja om sådär en halvtimme. Ska springa upp och ta en frukt. Sen gör jag nog en ny berättelse tror jag? Kanske, får se :)

Finns inget annat ord än grymt för denna låt ♥

THERE ARE ONLY DREAMS, JUST DREAMS

Kategori: vardag

Godkväll! Har fått i mig lite mat i magen för nån timme sen. Och innan det sov jag lite middag :) Vilket egentligen inte är så bra, för jag kommer aldrig somna ikväll..
Idag i skolan hade vi prov? Vilket jag inte visste ett dugg om och inte min klass heller typ. Men det var läs- & hörövning på engelska. Tydligen något man inte kunde träna på. Det blev första delen, och imorn har vi då andra delen. Som jag sitter och försöker träna på nu, men det går skit men ska försöka ta tag i det ordentligt alldeles strax :)
Först ska jag hjälpa min kära vän Vikkan lite grann första!

RUBRIK SAKNAS

Kategori: vardag

Duktigt att jag inte hade nyckeln med mig till skolan imorse, så fick knippsa upp skiten. Och självklar fanns det inget lås över i lagrummet heller....Men tur att jag har så snälla kompisar! Jonte var snäll och lånade ut sitt lås till mig :)
Skoldagen gick snabbt skönt var det. Efter skolan blev det innebandyträning. Vilket jag har längtat efter hur som helst :)
Men nu måste jag sluta för Sara ringde precis och frågade om jag ville följa med och springa.

♥ GRATTIS ♥

Kategori: vardag

Hockeyn gick åt helvete ungefär.......och fotbollen började åt helvete....2-0 till Holland :(
För tillfälligt pratar jag i telefon och ska strax typ borsta min gaddar eller nåt liknande. Sen blir det nog en varm och skön dusch. Kliar som fan över hela kroppen tror att jag dör!!
Men iallafall idag är det nämligen 12 oktober. Och då fyller nämligen en riktigt söt tjej kan jag tala om :D
SARA FYLLER 15ÅR!! GRATTIS IGEN SÖTNOS

Nej nu måste jag förflytta mig, puss på er :*

DO NOT SAY I LOVE YOU TO ME

Kategori: vardag

Slutade halv kvart över ett idag, skönt!
Sitter och pluggar för fullt inför engelska prover tills på fredag. Eller jag pluggar inte jag skriver ner allt jag ska kunna på papper.
Men iallafall så ska jag fortsätta med det. Sen ikväll är det en massa tv på mitt schema. Först hockey sen fotboll, blir kanon :)
Nej nu måste jag fortsätta med mitt arbete....
Förresten så var fysikprovet lättare än förväntat och det gick hyfsat!

I DO NOT THINK WE BELONG TO EACH OTHER

Kategori: vardag

Måndag, nu skolvecka..usch på det! Denna måndag har vart precis som alla andra. Förutom att jag fick en knytnäve vid ögat ungefär. Jätte skönt..
Denna dag består enbart av plugg ungefär. Fysikprov imorn och kan inte ett skit och tror att det blir ett dåligt resultat där.
Förresten så fyller urgulliga Alice år idag!!
Så ett stort grattis till dig sötnos ♥♥

BILDER

Kategori: vardag

Kameran var med igår. Men det blev inte mycket bilder, men såg att Fanny, Ida & Jenny hade slängt in några :) Så ni får klicka er in där och kika lite!

INGEN ORK ALLS

Kategori: vardag

Har inte haft tid alls att blogga idag faktiskt. Kan ju börja med gårdagen!
Mycket trevlig var den, och då överdriver jag inte. Den var grym! Jag är världens bästa kompisar ♥
Sov över hos Amanda också, och vi hade det mys efter alla hade åkt hem. Blev nämligen strömavbrott hemma hos henne så vi låg i soffan och mös med tända ljus :)
Och vet ni vad? När vi skulle lämna Våla flickorna vid bussen, då såg vi typ fyra-fem stjärnfall och jag önskade en massa, och råkade avslöja en. Men den skulle ändå inte gå i uppfyllelse, hihih :)
Nu blir det en massa himlans text så ska korta ner lite grann. Bio kl sju med tvillingarna & Amanda. Den var väl sådär, men rätt rolig ibland.
Nu orkar jag inte mer :)

TJEJ MIDDAG

Kategori: vardag

Goddag! Vaknade 9645ggr imorse men klev upp strax innan tolv :) Mycket skönt att få sova ut lite!
Har precis tagit en dusch och ska strax föna håret, och måla mina naglar igen. Sen vid halv fyra kommer Jenny, Linn & Vikkan hit :)
Sen vid fem åker vi ut till Amanda och har  det mycket trevligt med andra flickor! Och där kommer ja nog att befinna mig hela kvällen också. Så detta blir nog det enda inlägget idag. Ifall jag inte slänger in nått när jag kommer hem :)

HÄÄÄÄRLIGT

Kategori: vardag

Det blev vinst för Svergie efter att Norge har haft ledningen med två mål. Kom hem för ett tag sen.
Just nu har sitter jag och kollar på Kenza & Tyra Show. Ska forstätta med det sen blire idol, och efter det så är sängen väldigt lockande. Men det är ju bara fredag, får se vad som händer :)

VIKTOR

Kategori: vardag

Vissa är lite mindre & smidigare än andra ;)

HELG UNDERBARA HELG

Kategori: vardag

Om ungefär en timme traskar jag iväg till bussen och åker mot Heby med några godingar och kollar på fotboll :) En perfekt start på helgen!
Sen imorn kväll blir det tjejmiddag ute hos med Amanda med en massa annat folk, och det kommer att blu dunder trevligt. Det vet jag redan nu :)
Skolan gick kanon utom soprovet, det gick skit rent ut sagt.
Men tur jag har en snäll klasskompis som jag kunde kolla av lite :*

Nu ska jag ta och byta om och stoppa nått i magen.

GRATTIS PAPPPPA

Kategori: vardag

Ikväll har jag stoppat en massa onyttigheter, tex tårta som jag själv har bakat :) Vet inte om det var den godaste jag käkat, men vad gör det?
Pappa fyller som sagt år idag, så ett stort grattis till han!!!
Sen annars har skolan vart precis som alla andra torsdagar. Imorn har jag soprov, och jag har inte kollat ett skit på't så tänkte göra det nu. Efter jag borstat mina tänder och målat klart mina naglar :)
Nej nu ska jag kolla klart på alla bloggar, sen förflytta mig bort härifrån.

SÅ DÄR LITE ONÖDIGT

Kategori: vardag

Tyckte att jag och Ida var rätt tuffa när vi gick en liten sväng ute, lika skinnjackor och nästan likadana skor!
Pluggandet går inte särskillt bra kan jag tala om.
Och nu orkar jag inte och tar och förflyttar mig till sängen!
GOOD NIGHT :)

HAR MAN NAMNSDAG ELLER VADÅ?

Kategori: vardag

Har man namsdag idag eller har man namnsdag idag, hihih :)
Får även gratulera Jenny & Jennie eftersom dom också har det.

Kom hem för nån timme sen, har bara hunnit stoppa lite mat och en pinnglass i magen. Men ska strax ta tag i lite plugg. Annars gick skolan riktigt bra, och den gick också väldigt snabbt. Traskade till församlingshemmet efteråt med några andra människor :)
Ibland kan det vara lite små kul, och om sisådär nån vecka, tror det var två eller tre. Då blir det läger i Aspnäs. Får se hur det blir.
Nej nu blir det plugg....

USEL BOK OCH LITE SÖMN

Kategori: vardag

Nu går jag och lägger mig, med min usla bok och läser några rader. Som båg blir till sidor!
PUSS & GODNATT

SMART TJEJ

Kategori: vardag

Måste säga att jag inte är så duktig ibland, haha! Även sånt måste man ju erkänna nån gång ;)
Iallafall hade som sagt en ny design på gång och sen skulle jag kopiera stilmallar och kodmallar. Och duktig som jag är, så raderar jag kodmallen så där sket sig designen nästan. Satt och pillade nu, och fick fram den ungefär någorlunda. Men en bit ifrån hur den egentligen var :(
Nu blev det mycket, och duschen kallar snart.

NÄR DU MINST ANAR DET

Kategori: vardag

Skönt att sluta tidigt idag, har hunnit med det ena och det andra sen ja kom hem. plockat undan det mest på skrivbordet, vart till Ica fram och tillbaka och skickat tillbaka vissa foton och köpt en lypsyl som jag har längtat efter i sådär tre dagar. Och denna gång ska den enbart vara i min närhet!
Ska strax ta tag och läsa nån sida i min usla bok. Men först två bilder :)


1. strumpor - h&m
2. kofta - ginatricot
3. jeans - ginatricot
4. linnen ginatricot
5. bh - h&m


6&7. skor - dinsko

SORRY

Kategori: vardag

Förlåt Jenny, men jag får inte in bilderna :( Datorn krånglar jätte mycket..men jag lovar att jag ska försöka få in dom imorn :*

LÅNG TEXT, DAGENS ENDA KANKSE

Kategori: vardag

Blir förmodligen dagens första och enda inlägg nu. Var till stan idag efter skolan, eller efter och efter. Gick lite tidigare från engelskan :)
Mötte iallafall systeryster därinne och vi gick en sväng och jag tog kvart lver sex bussen hem och kom innanför dörren för cirkus 60minutas kankse?
Iallafall var meningen att jag skulle köpa ett par skor, och eftersom min syster är så snäll så skulle jag tillochmed få dom av henne :)
Efter att vi gått i alla skoaffärer och jag inte hittat ett skit så tröttnade vi båda och började gå i alla andra affärer. Och jag hittade några saker, och dom följde med mig hem dock betalade jag dom inte!
Även skor hittade jag tillslut :)

Nu är jag hemma pluggar matte förfullt och än så länge är det våran enda läxa denna vecka har det rycktas om :)
Nu måste jag fortsätta så inte Sebbe tappar tålamodet.

NY DESIGN SNART KANSKE

Kategori: vardag

Nu har jag suttit och pillat på designen i nån timme men känns som jag inte kommer nån vart. Får se om jag kankse blir klar tills imorn :)
Nu ska jag hoppa in i duschen, fixa naglarna och återgå till pluggandet.
Passar på att säga godnatt nu :)

MILLION PIECES

Kategori: music

Spelas mest på min Spotify lista :)

Återigen söndag, och vi har en ny vecka framför oss med 5 dagar i skolan. Denna söndag består av enbart plugg.
Inte ett dugg kul. Men har haft en underbar helg så vad gör det, egentligen? :)

FÖR TILLFÄLLIGT ÄR VÄRME DET BÄSTA SOM FINNS

Kategori: vardag

Kom hem för ett litet litet tag sen. Fyfan så kallt det är ute. Asså jag menar det verkligen.
Kom till Jenny vid sex vi traskade upp till ishallen och var med killarna ett tag sen så ut i kylan och cyklade och då även Ida & Fanny var med :) Och jag har frysit som en ko, men egentligen vad gör det? Jag hade det ju ändå trevligt med en massa trevlig folk!
Nej nu ska jag slå på en film, och mysa under täcket, väääärme.

I'M CUNFUSED

Kategori: vardag

Det blev en vinst för Tärnsjö mot deras serieledare :) 4-3 blev det om jag inte minns heelt fel. Den sista halvtimmen så satt Rita's kamera fastklistrad i mina händer, och jag bara fotade som tusan, hihi. En massa bilder hon ska få radera sen, men det gör itne mig nått ;)
Strax innan halv sex traskar jag till bussen och far till Jenny blir nog bara hon och jag, eftersom Vikkan skulle stanna hemma :(

DAGS FÖR FOTBOLL

Kategori: vardag

Vikkan & Jenny traskade precis till bussen och jag ska klä på mig. Sen cyklar jag vidare ner till IP med Ankan för att kolla på a-laget's sista match. Hoppas på vinst då :)
Sen senare ikväll drar jag nog till Våla igen skulle jag tro, och spenderar kvällen med Jenny & Vikkan! Mys på det :)
Nej nu ska jag åka och möta Ankan, PUSS

EN MYCKET KALL KVÄLL

Kategori: vardag

Blev en kväll i Våla, en kall kväll. Först blev det lite hockey, och jag tröttnade ganska snabbt på den. Sen efter den gick vi ut och var ute hela kvällen lång. Och fy satan så kallt det var! Jag trodde jag seriöst skulle förfrysa. Mina tår var bara stora feta isbitar.
Tog som vanligt tio över elva bussen hem, och Vikkan & Jenny följde med mig hem :) Och det hade tänkt sleepa över här. Hur mys är inte det lixom?
Nej men nu ska vi kvällsmacka, enligt Vikkan. Sen så ska vi slå på en bra film :)

KENZA & TYRA SHOW

Kategori: vardag

Kom på för nån timme sen att jag missade premiären av Kenza & Tyra Show igår ikväll. Så kikade på den för en timme sen ungefär då :) Och det är något jag verkligen kommer att kolla på i fortsättningen. Det var kanon bra!
Något jag verkligen rekommenderar :)
Men nu ska jag fortsätta med mig städning. Suck.


Klicka på bilden, så kommer länken :)

FREDAGSMORGON

Kategori: vardag

Amanda kom hit igår ikväll och gluttade lite idol med mig, men vi tröttnade ganska snabbt. Sen typ halvsov jag så då for hon hem ;)
Vaknade typ halv nio idag, och jobbigt vare. Båda mina lampor stod på, lika så datorn. Persienerna var uppe så all ljus kom in. Och det var bara obehagligt allt, men det är väl mitt fel förstår jag.. Nej men nu ska jag upp och äta frukost och kolla lite på tv och gulla med Ella :)