-

31 augusti 2012

Kategori: vardag

Fredagar kan lätt bli mina favoritdagar trots att vi slutar halv fem. Dagarna går snabbt, och vi har bara roliga lektioner typ.
Fick sluta halv fyra idag, skönt! Käkade Cupido med Jenny och hängde lite i Gs lilla rum i stan.
Ikväll har det vart verkligen chillkväll. Skickade precis iväg en massa foton som jag hoppas på att få nästa vecka :)

31 augusti 2012

Kategori: vardag

Igår gick jag kortdag, slutade kvart i två. Tränade småttingarna och även själv. På lördag har vi matcher med småttingarna och även match själv.

Idag går vi långdag...slutar halv fem 😣 Ska träffa Jenny och sen hade jag tänkt hänga lite med henne ikväll, mys!

29 augusti 2012

Kategori: vardag

Hola amigos!! Imorn ska jag blogga på någon av våra raster. Lovar er :*

OTH

Kategori: words

 



 

26 augusti 2012

Kategori: vardag

Blir arg på pappa som jämt och ständigt lovar mig att åka till stan men aldrig åker med mig.

Glodde istället på fotboll i lördags. Skön vinst för herrarna. Skulle haft poolspel med småttingarna också men blev inställt...
Åkte till Våla halv sex. Grillade, käkade, fixa oss, pratade, dansa, sjöng, drack, härja. Alla tjejer samlade och jag bara trivdes ❤
Vandrade upp till ett dött Vallen. Var duktig och hjälpte till och jobbade med stämpeln hehe. Hamnade hemma hos Jenny sen mådde rent ut sagt piss. Åkte hem nästan, men slutade med att jag hamnade hemma hos Jenny igen och sen hemma hos Linn. Kl fyra fick jag skjuts hem och hamnade i min underbara säng!
Och idag har det endast vart chilldag. Imorn är det tillbaka till helvetet igen och match på kvällen. Snart helg igen, käämpa...


Fick träffa favoriten på fotbollen, sjukt länge sen.....Fortfarande lika gosig och söt :)

24 augusti 2012

Kategori: vardag

ÄNTLIGEN HELG!! Som jag längtat. Träffa mina pinglor som jag träffar allt för sällan typ...är ju van att se dom minst fem gånger i veckan.
Hade endast två lektioner idag, skönt. Sista timmen gick vi runt och fota ute i solen, bra avslut på skolveckan.
Mötte upp Pontus och käkade mellis hos G och gick senare på stan. Fick med mig en t-shirt hem som jag suktat efter. Visar sen. 
Nu ska jag sova efter lite kvällsåk med Petra och Mikkan. Imorn väntar stan med pappa tror och hoppas jag, och senare blir det käk och trevligheter i Våla. 

22 augusti 2012

Kategori: vardag

Efter engelska och mattediagnoserna igår och idag kommer jag nog hamna i någon extra grupp....
Hur som helst, skolan är okej. Slutar halv två idag så kommer äntligen hem i skaplig tid.
Ikväll ska jag endast sova och försöka få mina älskade vita converse rena så jag kan få använda dom igen ❤❤❤

19 augusti 2012

Kategori: vardag

Två bilder från igårkväll då jag och G hamnade i Våla och hängde med Vålatjejerna och hamnade på fest.


I fredags kollade jag på fotboll. Sen så hängde jag hemma hos Dennis med Pontus och G ändå in på sen timmarna, hamnade i säng rung halv fyra. 
Lördagen blev ganska lugn. Hängde hos Sara och som ni ser däruppe hamnade jag och G i Våla. Sov hos Jenny och kom hem halv två idag. Ska ut och gå med Sara nu, och sen väntar sängen. Fem dagar kvar, sen helg igeeeeen!!

Back to school

Kategori: vardag

Japp nu har jag börjat skolan. Trodde jag skulle bli mer nervös än vad jag va. Klassen verkar okej. Saknar 9B hela tiden, och önskar jag hade mina gamla favvisklasskompisar runt omkring mig varje dag ❤
Hur som helst, än så länge så verkar det som om linjen och skolan är bra. Och jag trivs med min iPad hehhe.

Nu ska jag glo vidare på tv så får vi se om kvällen har nått att bjuda på.

15 augusti 2012

Kategori: vardag

Har nu raderat alla bilder från min mobil, kändes i hjärtat kan jag säga...trots att dom ändå finns på datorn, men är inte riktigt samma sak. Men iallafall, eftersom alla bilder finns på datorn nu så ska ni få se en massa bilder senare nångång.
Nu ska jag duscha och sen skriva på alla papper som ska med imorn och sen somna till OTH. Och jag är faktiskt inte nervös, än.

14 augusti 2012

Kategori: vardag

Pappa skjutsade mig till Våla igår och tog bussen därifrån för att åka in och möta upp mina saknade vänner Elin & Frida. Tog en fika, pratade massa och glodde sen på bio, LOL. Riktigt bra, så den rekomenderar jag!! 
Hoppade av hos Amanda på hemvägen och blev bjuden på kladdkaka. Hängde där med vännerna, och kom hem i skaplig tid. 
Vaknade skaplig tid idag, dax att vända tillbaka på dygnet lite. Har endast målat, hängt framför TVn och pratat med ena holländska vännen jag och G haffade där nere. Haha helt sinnes så jag saknar dom...pojkarna. 

summer paradise

Kategori: vardag

I remember every words you said
We were never gonna say goodbye
Tell me how to get back to
Back to summer paradise with you 


som ett jävla slag i magen

Kategori: vardag

Vill bara ge er en fet jävla bildbomb, från dom senaste veckorna på mitt sommarlov.

Hängde med PV igår kväll. Käkade kladdkaka, pratade, skämdes, skrattade och hade det trevligt.
Har inte gjort ett jota idag, ska strax springa upp och bänka mig framför tvn i nån timme. Kl sex har vi träning med småttingarna, ska bli kul att få träffa dom igen! Sen är det våran tur att svettas.

DRESSSS

Kategori: give me

Ginatricot 199kr. Vill hemskt gärna att nån av dessa ska bli min. 

7 augusti 2012

Kategori: vardag

Är hemma från France nu och jag vill tillbaka nästan, hade det asbra! Glad att jag åkte faktiskt, skönt att få komma bort från allt och träffa nytt folk. Mindre kul att behöva gå i kyrkan tre gånger per dag (fast vi skolka lite), prata om Bibeln i smågrupper och få äcklig mat varje dag.
Har iallafall fått ett minne för livet, och fina vänner som jag inte ville ta farväl ifrån.
 
Ska njuta satan nu iallafall det som är kvar av sommarlovet. Får se om jag har några bilder att bjuda på senare. Dom flesta ligger ju uppe på Facebooook så...