-

uppfylld dröm

Kategori: vardag

Haft tre kanon dagar i Göteborg med Saris. Vädret var på topp hela tiden, och vi gick och svettades heeela dagar. Drog en heldag på Liseberg, och på kvällen fick vi sällskap av Anton också :)
Kom hem idag runt elva nu ikväll efter en del strul med tåg och blabla. Har endast packat upp och packat ner sen jag kom hem. Borde packa nu, men det suger.
Om ungefär två timmar sitter jag på bussjäveln till Frankrike. Jävligt otaggad, men kan nog bli kul ändå. Hade gärna stannat hemma i tre, fyra dagar innan vi åkte men äsch. Vi hörs när jag kommmmmer hem!!! :*

det är som att kliva in i en ny värld

Kategori: vardag

Igårkväll åkte jag ut med Sara, Vickan och Johan och spelade minigolf ute i Älvåsa. Och innan deet jobbade jag hela dagen...och har även gjort det idag. Känns som att penseln och målarfärgen har vart mitt enda sällskap denna sommar. Och regnet förstås.
Men nästa vecka åker jag till Göteborg och Frankrike, och hoppas då på att solen är frammme hela tiden. 
 

18 juli 2012

Kategori: vardag

Idag när jag vaknade mådde man ju som man förtjänade...
Hängde hos Svanström med tjejerna innan vi drog oss vidare till Ön. Betalade 200kr för att få dansa två danser och spendera ungefär 20min därinne. Ganska ovärt, men jag har ju bara mig själv att skylla typ.
Sov kvar i Våla, och kom hem runt halv fem. Ikväll blir det sängen tidigt, blev inte mycket sömn inatt då jag inte mådde så värst bra ;)

16 juli 2012 - en jävla månad till skolan börjar

Kategori: vardag

Denna sommar har inte bjudit på nått höjdar väder..
Jag har ätit alldeles för mycket skit, och rört mig alldeles för lite. Men det är okej nu på sommaren hehe.

Har typ inte gjort nått alls. I tisdags drog vi på årets första Ön, och imorn drar vi dit igen. Igår var jag till stan med Jenny & Sara och tömde allt jag hade på mitt kort ungefär... Och fredagen och lördagen spenderade jag i Våla.
Denna kväll spenderar jag med PV och Saraaaa.

Tre bilder från senast med klasskååmpisarna

Kategori: pictures

9 juli 2012

Kategori:

Spelade 24h i helgen. Första och sista gången jag var med och deltog hehe. Nej men det var kul, vi fick dock sämsta spelschemat, kunde inte sova någonting alls... Lördagskvällen spenderade jag först ute i Östa, firade Camilla. Hängde sen en liten stund med G och två pojkar på Pellans. Drog en pizzafrukost med Pontus, Dennis och Fanny. Hamnade ute hos G sen, och spenderade heeela dagen där. Vaknade för en timme sen, och ska strax ut och kolla hur mitt knä mår.

5 juli 2012

Kategori: vardag

Jag är inte bäst på att uppdatera bloggen. Och inte heller instagram, men känner mig mer effektiv på instagram än här, så : jennniferpettersson. Kollla där för att få se lite bilder.

Resten av denna sommar ska jag inte spendera en minut på folk som får mig att må dåligt. Ska bara vara med såna som får mig att må bra, mina fina vännnner!!