-

SISTA APRIL

Kategori: vardag

Ja då var det snart dags för en ny månad också. Och helg har jag också, skönt det! Måste säga att orgentering är sådär, kul att man hittar alla kontrolelr och så..men allt vatten! Det är inte speciellt kul, fast i några måste jag säga att jag sprang i flit. Har iallafall precis kommit hem och ska ta och fixa håret en aning, ser inte så vackert ut. Sen åker jag hem till linus&ida och firar maria som fyller år idag :)
Så får säga grattis till henne, sen så fyller bästa tvillingarna också så grattis till dom också! Kikade på fb och det var några stycken som fyllde idag faktiskt. Ikväll blir det våla..ska tillbringa lite tid med vikkan, mys! Blir väl att vara med en massa annat folk också.
Nej nu måste jag fixa, för vi ska snart åka.

/ Jennifer

TÄVLING

Kategori: vardag

Utvecklingssamtalet gick grymt bra, fick bara en massa beröm! Och det gillar jag väldigt mycket. Hann hem precis till träningen och den gick bra även den. Var riktigt kul träning faktiskt. Nu är det bara att tagga tills på söndag då det är match, längtar som tusan. Har precis kommit ut ur duschen och väntar på att snabb micha ska skicka dom sista engelskagloserna..men hon e lite små seg. Om jag ska hinna med allt ikväll måste jag nog börja nu..
Förresten är jag med i en tävling hos http://ashopaholicslife.blogg.se/. Ni får gärna rösa på mig! :)
Jag är "bidrag" nummer 4!

/ Jennifer

UTVECKLINGSSAMTAL

Kategori: vardag

Sitter och äter en skinkmacka, nå otroligt gott! Ska snart ge mig iväg till våla igen med pappa&anita för ska ha utveckligssamtal. Börjar halv fem så får se hur länge det håller på. Har ju träning sen kl sex kan ju hoppas att jag hinner hem till det iallafall :)
Nu hörde jag pappa ropa.

/ Jennifer

KUL

Kategori: vardag

Känner mig helt borta idag faktiskt, jobbigt. Men dagen har ändå vart toppen! Skulle ju ta tag i spanskan som jag aldrig gör..vi har läxa tills imorn, tror ni inte att jag glömmer boken i skolan. Bravo jennifer, bravo. Matteboken är också i skolan, inte för det går at plugga så mycket till det men. Förresten fick vi reda på biologiprovet..och det gick inte så bra för mig. Fick bara G, och det första också. Men det första måste ju komma nån gång också, inte sant?

/ Jennifer

TANDLÄKARN

Kategori: vardag

Ibland är jag inte så duktig, måste faktiskt erkänns det själv. Skulle ju in till tandläkarn idag kl två. Och jag skulle ta 12.55 bussen, blev perfekt med tiden och allt. Så jag hade kollat på vårat schema så jag visste när jag skulle gå och så. Och tydligen så tittade jag fel, för jag hade räknat med att gå när våran mentorsträff började. Enligt mitt schema började den 11.50 så då gick jag till bussen, och när jag väl satt på bussen kollade jag på klockan..och såg att jag låg en timme före. Smart tjej, jo tack jag vet. Men åkte in ändå och gick en lite sväng på stan. Hittade iallafall två t-shirts och ett par tights. Sen kl två gick jag upp till tandläkarn, och dom sa att det såg riktigt bra ut. Så snart så åker skiten ur! Gissa om jag längtar.
Nej nu ska jag plugga lite spanska..

/ Jennifer

RUBRIK SAKNAS

Kategori: vardag

Nu tänker jag faktiskt ta en dejt med kudden! Är inte ett dugg trött, men tänker försöka sova. Tänker iallafall inte sitta här..den här datorn går mig seriöst på nerverna. Först funkar den hur fint som helst, och sen bara cp'ar den upp sig! Blir så less på skiten.
Nu ska jag iallafall springa upp och ta ett glas mjölk, och sen borsta mina tänder.

/ Jennifer

TRÄNINGSDAX

Kategori:

Nu ska jag byta om till träningskläder, för om en halvtimme ungefär så kommer tvillingarna och hämtar upp mig och sen hämtar vi upp sara och sen åker vi ner till ip för årets första grästräning! Har förresten fått upp en ny header, få se hur länge den sitter uppe.
En liten ändring, inte bara tvillingarna som hämtar upp mig petra hänger också på! :)



/ Jennifer

GRÄS

Kategori: vardag

Slutade extra tidigt idag, skönt! Fick håltimme sista timmen från hemkunskapen, så väntade i en halvtimme på bussen och nu är jag hemma. Har hunnit till konsum en sväng och smällt i mig två skinkmackor. Så nu är jag mätt. Just nu har jag inte ett piss att göra, så funderar på att städa mitt rum..vilket jag ändå inte kommer att göra i slutändan. Kl sex har jag iallafall träning, och vet ni vad det bästa är? Det är träning på GRÄÄS! Underbart eller vadå? :)
Sen imorn så missar jag dom tre sista lektionerna i skolan, ska till tandläkaren. Så blir väl stan ett tag efter det, kanoners!
Nej men nu ska jag städa lite tror jag.

/ Jennifer

TÄNK ATT DEN MAN MINST ANAR HAR RÄTT..

Kategori:


Skulle vilja spola bort hela livet just nu..

/ Jennifer

MÅNDAG

Kategori: vardag

Då var veckan igång på nytt igen. Och den började riktigt dåligt, gick inge bra alls i skolan idag. Helt seg och borta typ, och har vart hungrig hela dagen. Kan ju hoppas att det blir bättre imorn. Tänkte ta en springrunda senare ikväll, men eftersom sebbe inte kan så blir det väl ingen. För det suger att springa själv.
Nu ska jag springa upp och kolla ifall det är mat, min mage bara kurrar :(

/ Jennifer

FOTBOLL

Kategori:

Var som sagt till sala idag en sväng, och pappa kom senare än han skulle..Vi hämtade iallafall upp mattie och sen kim nere vid ip. Sen åkte vi mot sala. Åkte hem till mamma och packade ner alla hennes saker ner i släpkärran sen åkte vi hem igen. Medans pappa och dom fixade med alla saker gick jag ner till ip, för jag var ändå inte till nån stor nytta. Och jag hade ingen större lust att åka tillbaka till sala som dom skulle göra sen. Gav iallafall mamma en stor kram eftersom hon nu åker till england eller thailand och blir borta i typ ett år :(
Nere vid ip ar iallafall ankan, jennie, tvillingarna&amanda så gick till dom och kollade. Matchen slutade 4-4 och jag tog mig då hem, eller först så gick jag till konsum med sara. Sen gick vi hem hit och for till pizzan, åt och åkte ner till spängerna och tog lite kort. Så jag tänka slänga in lite kort nu faktiskt.




Sådärja, dom får duga :)

/ Jennifer

SÖNDAG

Kategori: vardag

Då var vi åter igen på sista helgdagen söndag. Igår kl halv åtta åkte vi till våla..jag, amanda&ankan. Gick hem till jenny efter ett tag kom linnsan. Och sen kom fanny, ida&killarna. Sen gick vi hem till andré och tio kankse gick vi tjejer hem till ida och åt popcorn! Sen tog vi tio över elva bussen hem som vanligt. Nu har jag precis ätit frukost och ska ta och klä på mig, och vänta på min jätte snabba pappa. Vi ska till sala och hämta lite saker hos mamma. Och kanske det blir en lite sväng på "stan" också? Men kom på att det var stängt, så då sket sig allt dirket :(
Ville ändå vara hemma till två, för a-laget har serieprämiär och det vill jag kolla på.
Nej nu måste jag klä på mig och ringa till han så att vi kommer iväg nån gång.

/ Jennifer

SÅDÄRJA

Kategori: vardag

Då var matchen spelad, och den kunde verkligen ha gått bättre. Blev förlust med 4-1, dom var duktiga. Så får väl säga grattis till dom :)
Har precis kommit ut ur duschen. Och när jag kommer ner så skiner solen mycket, och det gillar jag även mycket. Hoppas att det håller i sig nu och att vi inte får nån överraskande snö igen..amanda&ankan kommer väl om ett tag. Och vi hittar nog på nå skoj. Jag är grymt sugen på isglass, såg att det hade kommit ut en ny! Hoppas att den bara är god.
Nej nu ska jag klä på mig och amanda skickade nyss sms och sa att hon kommer :)

/ Jennifer

TAGGGA

Kategori: vardag

Lyckad kväll även fast jag inte var i våla. Gick till bussen halv åtta och mötte ankan som hade lämnat av mikkan. Sen tog vi oss hem till henne och satt vid datorn och prata. Senare drog vi till pellans och åt pommes frites, muums! Efter det for vi hem en snabbis till henne och hämtade lite kläder och sånt. Och nu är vi här hemma hos mig, och hon ska sova här grejt va? :)
Nu ska jag tvinga med henne upp och ta en macka, sen ska vi tagga inför match imorn!

/ Jennifer

HHELG

Kategori: vardag

Fredag och det betyder helg, underbart måste jag säga! Skolan gick bra som vanligt. Efter skolan följde pellan med hem hit, och hon är fortfarande här :)
Vi har vart en sväng till konsum och köpte kokosbollar, mumsigt. Nu sitter hon och kollar på oth och jag kollar lite smått. Har redan sett dom dära avsnitten så dom är inte så intressanta. Men tror jag ska gå och kika lite med henne snart. Ikväll blir det nog en hemmakväll, alltså inget våla. Men vi får väl se vad kvällen har att erbjuda :)
Nu ska jag iallafall gå och sätta mig bredvid pellan!

/ Jennifer

MAJ OM EN VECKA?

Kategori: vardag

Seriöst det är typ maj om en vecka och det är värsta snöstormen ute! Trodde inte snön igår skulle fortsätta men tydligen det..kul med massor av slask och blöta fötter. Skolan sådär, kunde mycket väl gått bättre. Biologiprovet då? Det gick väl..rätt så bra, men det var lite små svårt fast ändå inte. Svarade på alla frågor utom en som jag egentligen kunde men skrev inte för var osäker, menmen sånt händer ju också inte hela världen det. Nu sitter jag här hemma inne i värmen och bara njuter! Aldrig att jag går ut igen..ska faktiskt slå på ett oth avsnitt. Gick till sara igår kväll och hämtade skiva fyra, så nu är det bara att börja att titta igen :)
Sen efter maten ska jag baka kokosbollar har jag bestämt, för vart väldigt sugen nu. Och det är ingen träning ikväll..jävla skit snö som förstör allt!
Nu ska jag slå på oth.

/ Jennifer

RUUUUN

Kategori: vardag

Nu springer jag ut på en springrunda, duktig jag är va? :)
Blir nog runt holvatsby, få se om jag kankse orkar två gånger? fast det är ju ganska kallt ute..vi får se.
Men nu måste jag till dörren för annars tappar sebbe tålamodet.

/ Jennifer

SA DU LILLEN?

Kategori: music

Jag&viktor kom på idag att onsagar är dom värsta dagarna! Eller kom vi fram till att det var torsdag? Jag kommer inte riktigt ihåg, men onsdagar är iallafall tråkig..speciellt denna. Det ända som var bra var väl fikat på mentorsträffen kankse? Vi började iallafall med spanska vilket inte var så himla ansträngande eftersom vi bara körde pling plong. Sen skulle vi ha haft biologi, men vi böt så vi kan ha biologiprovet imorn istället. Slöjd stod på tur efter och det sög! Fick stå och slipa skålen heeeela lektionen, så mina händer mådde inte bra efter det..och mina byxor var helt spåniga :(
Sen mentorsträff+fika, jennifer gillar det! Sen matte igen, riktigt jobbigt men ska inte klaga för vissa hade haft det i tre timmar..stackars dom ;)
Sista timmen so kollade på film inte det heller så ansträngande. Efter skolan blev det innebandy för hela slanten, och det blev bara match tur det. Var inte på topp och kände mig helt trött. Ska iallafall ut en vända med sebbe runt ju där, hoppas det går bättre då :) 
Nu ska jag plugga biologi till det blir det muuuusic!



/ Jennifer

TRÄNING

Kategori:

Nu var träningen klarad, stod och prata med sara ett tag utanför henne också innan jag for hem. Precis ätit god mat, och ska strax hoppa in i duschen, sen blir det massor utav plugg..igen :(
Tycker riktigt synd om mig faktiskt..skiten går heller inte in i huvudet. Och provet är på torsdag, men får göra mitt bästa. Tycker att det har blivit en massa tjat om biologi och plugg, heheheh.
Måste säga att vissa ";ppPPpp" grupper på fb är grymt roliga, faktiskt så att jag sitter och garvar åt dom just nu ;) 
Nej nu måste jag kila in i duschen.


Får bli en bild sen cupen mot Sala&Norrby i vintras :)

/ Jennifer

DET KALLAS HUMOR

Kategori: vardag

Bara för jag&vikkan har bäst humor! Tror det var ett bra tag sen jag skrattade så mycket, iallafall i skolan. Skolan rullade på riktigt bra annars, förutom bilden som sög..fick sitta och klippa hela lektionen, det var skittråkigt! Hade som alltid hemkunskap sista timmen, och då bakade vi ostgifflar. Och jag tror att jag&alice gjorde lite för många, vi fick sexton var och man skulle sammanlagt få typ 12 men våra är alltid så goda så :)
Nu sitter jag här med biologiboken och anteckningsblocket och det suger nå oerhört mycket. Kommer gå åt helvete på provet känner jag, men så brukar det ju låta och ändå går det kanon. Nu ska jag fortsätta med skiten så att jag blir klar någon gång :)
Kl sex är det träning!

/ Jennifer

BIOLOGI

Kategori: vardag

Jennifer hatar biologi, det är verkligen en sak som är säker!
Jag har suttit här med denna skit hela kvällen, snacka om inget liv.
Men jag är duktig tycker jag, håller på att skriva en sammanfattning.
Så då slipper jag läsa alla 735868892sidor sen, rätt smart va? :)
Nu ska jag fortsätta med denna skit och samtidigt prata med benny på msn, vilket är najs!

/ Jennifer

SKÖT DITT SÅ SKÖTER JAG MITT

Kategori: vardag

Har inte blivit nått skrivande i helgen, för datorn e helt cp!
Men nu tror jag att den funkar någorlunda.

Lördagen började som sagt runt sju och slutade runt två..
Runt fyra där drog jag, amanda&pellan ner till ip och kollade på harbo's killar som förlorade med 6-3.
Sen for vi hem kikade på tv och hade det skoj.
Halv åtta kom marcus, och sara kom väl någongång senare och lämnade oth skiva.
Vid tio där, om jag inte minns fel gick vi en bit med pellan.
Sen for sara hem och halv tolv drog marcus&amanda.
Halv tolv kom iallafall sebbe med halv tolv bussen och ta följde han med mig hem.
Vi kollade på oth och han gick runt halv två.

Igår minns jag inte vad jag gjorde?
Jo jag lekte med amanda :)
Jag vet, grymt ovanligt..
Vi gick och köpte oss en varsin daimstrut och satt i solen och bara myste.
Skapligt skönt det var.
Sen runt fyra tog vi oss till ip igen tillsammans med ankan och kollade på våla's damer.
Dom förlorade med typ 5-1..
Senare mot kvällen åkte jag&pappa ut till stugan.
Åh herregud så fint det är!
Vart lite chockad, trodde inte det skulle vara så fint faktiskt.
När jag kom hem så kom sebbe och försökte få igång min dator.
Och det gick ju inte så bra direkt.
Fick igång den halv elva, och då skulle han jem.
Men nu funkar den iallafall någorlunda :)

Nu blir det långt här..inte bra.
Men ska försöka ta dagen kort.
Den rullade på bra och gick snabbt.
Fick reda på omdömena på so'n idag också, och dom ser bra ut tycker jag :)
Sen hade vi orgentering på idrotten och måste bara säga att jag, elin&frida äger och marcus&viktor.
Vi var ju helt klart bäst, vi tog 9kontroller tror jag.
Och vi sprang inte vilse heller, inte vad jag minns iallafall ;)
Nu ska jag sluta här så det inte blir allt för långt.

/ Jennifer

VINST VINST VINST

Kategori:

Har jag berättat att vi skulle ha match idag? Tror jag glömt det.
Men vi hade det iallafall mot norrby 94/95, och vi vann med 9-0 :)
Vi är helt enkelt bäst, tycker iallafall jag.
Ävan fast det blev lite småtråkigt mot slutet men..

Kvällen igår var riktigt skoj, kom hem till vikkan runt kvart över fem typ.
Sen så hade vi det skoj och sprang runt och brottades :)
Efter ett tag så kom jenny, och vi tog oss en tripp till tempo och köpte grönsaker och dipp.
Gjorde i ordning det, gick ner för att slå på nån film.
Men vikkan hittade den, medans hon letade satt jag&jenny och svullade upp allt typ.
Riktigt gott vare :)
Sen kom linnsan och vi kollade på hannibal tillslut.
Och den var bra men väldigt seg, och jag tröttnade efter typ halva filmen.
Gick ut en sväng och mötte pellan&amanda som verkade ha haft nå enormt tråkigt.
Sen bussen hem tio över elva.
Slog på ett oth avsnitt, och slocknade efter det..

Imorse var jag duktig och hade ställt klockan på sju.
Fast jag gick upp ur sängen kvart i åtta, tog frukost och bytte om.
Halv nio kom pellan förbi och fem minuter senare åkte vi till sara och sen ner till ip.
Match sen, och det gick ju som sagt bra :)
Ska hoppa in i duschen nu, och sen frunt fyra tar jag mig ner till ip igen.
Harbo's killar har match, och jag har lovat viktor att komma.

Nu ska jag hoppa in i duschen, men innan vill jag bara säga att..
Idag är det ingen vanligt dag.
För vikkan fyller nämligen fjortis!
Så grattis till dig och hoppas att du får en superdag för det är du helt klart värd (k.


grattis sötpropp!

/ Jennifer

HELGGG

Kategori: vardag

Åh så underbart, me like myyycket!
Skolan var riktigt lugn idag, skänt det också ibland.
Hade Thomas på SO'n och underbart var ju det.
Sen engelska i musiksalen och idrott i idrottshallen.
Sista timmen svenska och jag sov typ..
Det sög ju att sitta och lyssna så blundade istället.
Slutade kvart över ett, tog bussen hem.

Och nu sitter jag här, funderar om jag ska ta kvart i fyra eller tio i fem bussen till våla.
Men det blor nog tio i fem, för det skulle tydligen amanda&pellan ta :)
Går hem till vikkan, för vi skulle kolla på film med linn&jenny också.
Men det kan ju ändras snabbt, vem vet?
Sitter iallafall och hjälper vikkan att hitta praoplats just nu, snäll som jag är :)
Nej nu ska jag plocka undan på mitt super stökiga rum!

/ Jennifer

TORSDAG

Kategori: vardag

Snart helg, och det är väl underbart?
Bara morgondagen kvar, och kvällen tillbringas med Linnsan tror jag (y.

Dagen var som alla andra torsdagar, fast vissa var otroligt dryga..
Det blev inget twister för mig idag heller, var inte ett dugg sugen :(
Var inte soligt, men lite varmt.
Men snälla Marcus gav mig en tjuga, eller jag vet inte om jag fick den men..
Han ville inte ha tillbaka den så.
Jaja, efter skolan följde Micha med hen hit och vi gjorde inte så mycket.
Vi skrev i min "kompisbok" och skulle svara med nått som började på B vilket var ganska kul :)

Nu har jag precis kommit hem från träningen typ, och ska nu hoppa in i duschen.
Sen ska jag kolla på oth, och plugga biologi :/
Jag har faktiskt kommit på ett riktigt bra "schema".
Nu måste jag till duschan annars hinner jag inte kolla på oth, och det är gryyyymt!

/ Jennifer

TWISTER

Kategori: vardag

Jag äääääälskar twister, så oerhört gott när det är varmt och soligt ute..
Självklart gick alla runt och köpte sånna idag :(
Och jag hade förstårs en tia, men ingen ville följa med mig till kiosken och köpa en med mig.
Får köpa mig en imorn istället för då har vi lång rast också :)

Skolan gick väldigt bra annars, inga läxor att göra.
Och skönt är det..
Fast vi har biologiprov nästa vecka :/
Det skulle tydligen vara stort också, så ska väl börja plugga lite smått på det ikväll tror jag.

Nu sitter jag och kikar på skolavslutningsklänningar med musik i högtalarna.
Och det går inte så bra för mig..
Hittar ingen jag verkligen vill ha, utan massa som jag skulle kunna tänka mig att ha..
Vilket är jätte jobbigt för då har jag en massa alternativ och kan då inte bestämma mig.
Nu ska jag iallafall härifrån och byta om till träningskläder.
Sen kommer nog Sebbe och hämtar upp mig och vi tar en liten springrunda..

/ Jennifer

ONE TREE HILL

Kategori: vardag

Halv sex så hämtade Vickan och Petra upp mig, och vi for till Sara och hämtade upp henne sen ner till IP för fotbollsträning :)
Gick väl som vanligt, bra.
Sen hem åt lite mat och duschade.
För en halvtimme sen kankse, 40minuter?
Iallafall så kom Ankan hit en sväng, pratade lite med henne.
Sen kollade på på oth, eller jag har redan börjat innan hon kom.
Och nu har hon precis gått hem, och jag ska slå på ett till avsnitt :)

Idag är det också en speciell dag eftersom Jennie blir 13år!
Så får gratulera henne väldans mycket.
Sen så fyller oxå Agust 15år, så får gratulera han oxå :)

Nu mot sängen och oth.

/ Jennifer

VÅR

Kategori: vardag

Nu har den äntligen kommit, underbart väder måste jag säga!
Skolan gick som vanligt bra, gjorde småkakor på hemkunskapen och dom var riktigt mumsiga :)
Jag och Alice gjorde kolakakor och Frida och Olivia gjorde nå chokladkakor.
Fast dom är typ mos nu, dom har legat i min jackficka..
Kl sex blir det träning iallafall, och det ska bli sköönt.

Designen går det inge vidare med..
Försökte igår, men tappade tålamodet nästan direkt men tänkte försöka nu igen.
Men först ska jag springa upp efter ett glas mjölk till mina goda kakor :)

/ Jennifer

TUR

Kategori: vardag

Ja rubriken har helt rätt, det är tur att det finns folk som verkligen är ärliga!
Borde finns mycket sånt folk, vilket det nog inte finns..synd det.

Jag har iallafall smällt i mig en hel skål glass, och det känns inte bra..
Borde äta mindre nyttigheter och röra på mig mera, den hära datorn kankse ska bort? Nej vad vore livet utan dator? Inget, typ..
Jag och Sebbe har iallafall bestämt att vi ska ut och springa på onsdag efter min bandyträning om jag har nån.
Få se hur det går, inte bra tror jag.
Eftersom han är mycket snabbare än mig, och har betydligt bättre kondition än mig..
Men bra för mig, får ju röra på mig :)

Har även kollat igenom bilderna lite, och dom vart inte så bra..
Så ni får ingen bild, tyvärr.
Men kankse en annan gång, man vet ju aldrig :)
Nu ska jag iallafall försöka ta tag i designen, för den ser inte så bra ut.

/ Jennifer

BACK TO SCHOOL

Kategori: vardag

Ucsh så jobbigt, tänk så skönt med längre lov!
Fast är inte så oerhört långt till sommarlovet, men en bit är det iallafall.

Skolan gick ganska bra faktiskt, men det kuned ju förstårs ha gått bättre.
Lektionerna flöt på bra och var för en gång skulle snabba :)
Sista timmen skulle vi haft fysik, men Britt var borta och hennes vikarie hade visst åkt hem.
Så vi fick håltimme, inte helt fel det heller.
Då tog jag mig mot låg-och mellanstadiet med lite annat trevligt folk och satt ute i solen och prata.
När jag kom hem for jag ut nästan direkt med kameran, och tog en hel del kort.
Men dom blev inte så himla bra..
Och jag kunde ju inte ta systemkameran heller eftersom pappa inte har laddat över bilderna från deras semester, och han låter inte mig göra det heller..vilket jag gör snabbare än han ;)

Nu ska jag kolla runt lite här, och sen ska jag nog ut i det fina vädret.
Måste ju ta vara på det fina vädret, inte sant?
Juste..bilderna sen idag lägger jag inte upp nu, för jag har inte kollat igenom dom så noga men ska försöka göra det.
Och kankse slänger upp en bild, vem vet.

/ Jennifer

FEMTE ÅRET I RAD

Kategori: vardag

Fyyfan säger jag bara..vilket bra slut på lovet
Vickan kom hit nån gång minns inte när, och tur att hon var här.
Annars hade mitt lov slutat..fåse, åt helvete kankse?

Runt fyra satte vi oss vid tv'n med en varsin skål glass :)
Mums på det måste jag säga, grymt sugen på glass var jag.
Blev hockey, och eftersom dom inte sände Leksand-Almtuna så fick vi sitta och kolla på AIK-Växjö..
Vilket sög, för vi ville ju se Leksand..men vi fick iallafall se målen som dom gjorde.
Leksand vann iallafall med 2-1, och vi var jätte glada :D
Tills slutsignalen gick på hovet..då var vi inte alls lika glada.
Eftersom AIK vann med 2-0 så betydde det att dom hade tagit sig upp i elitserien.
Vilket ingen av oss ville, vilket lag som helst, men inte AIK!
Jag tål dom helt seriöst inte..vi satt där uppe och deppade eftersom inte vårt kära Leksand hade tagit sig upp och misslyckats för femte året i rad, och att vi skulle få stå ut ett helt år till med allt tjat..

Nu har hon iallafall gått hem, och jag är trött och springturen skulle jag behöva ta men jag orkar inte.
Kom på oxå att jag hade fysikläxa till imorn, och jag borde göra den eftersom jag bara har gjort två av alla fysikläxor tidigare..det är inte så himla bra.
Men jag får ju inget gjort här? Nej precis.

/ Jennifer

SISTA LOVDAGEN

Kategori: vardag

Ja det är vad det precis är, och jobbigt är det också..
Nu måste man vänta i en hel vecka till nästan på nästa helg.
Nog om den tråkiga skolan.

Vaknade runt halv elva av att pappa ringde och väckte mig, låg och drog mig i 5minuter kanske.
Sen klev jag upp, och nu sitter jag uppe i vardagsrummet och kollar på The City..vilket är småtråkigt eftersom jag redan har sett det hära avsnittet.
Ska väl gå och äta frukost nu, sen skulle Vickan komma en stund tror jag :)

Funderar seriöst på att köpa en bärbar dator, jag har inte gillat såna dirket..men när jag sitter här uppe vid denhära bärbara datorn känns allt mycket lättare.
Eller det är väl för att min dator är helt cppppp oxå!
Men denhära datorn är bra, kanske ska prata med pappa vad han tycker? Ja det ska jag nog göra.
Nej nu börjar magen kurra och ropa efter mat.

/ Jennifer

SOVDAGS

Kategori:

Nu snart är det sovdags för mig, är nå oerhört trött.
Kvällen blev iallafall väldigt lyckad.
Lite ont i magen efter allt godis, chips och läsk bara.
Funderar på att ta en liten springtur imorn kankse? Få se hur det blir med det.
Imorn är det sista dagen på detta lov, och då är det bara att gå upp kl sex på mornarna igen tillbaka till den hemska skolan som tar kål på oss stackars barn..
Ahja, inte så jätte långt till skolavslutningen iallafall.

Bilder..ja jag vet inte riktigt hur det blir med dom.
Eftersom jag inte har världens bästa kamera, och pappa inte lånar ut sin just nu..så blir det dåligt med sånna.
Men jag kan ju alltid bjuda på några gamla, vilket inte är lika kul men bättre än inget alls :)

Ni får iallafall en bild på Maya, för hon är nå oerhört söt och jag bara älskar hennes underbart gulliga hår <3



/ Jennifer

LÖRDAGSMYS

Kategori: vardag

Matchen gick väl bra, blev 2-2.
Amanda och Pellan stod för målen, och dom var riktigt snygga :)
Hade medvind i första och motvind i andra, lite onödig information.
Efter matchen följde Linnsan med hem hit hem och jag tog en snabb och varm dusch.
Hamburgare till mat fick jag, och det var riktigt muuuums!

Linn åkte hem runt halv sex, och Pellan och jag tog oss till Konsum.
Där köpte vi läsk och chips, och glass till Amanda.
Sen gick vi hem hit..nu sitter vi här.
Eller jag vid datorn och Amanda, Pellan och G vid tv'n och kollar på oth.
Nu ska jag vara social med dom :)

/ Jennifer

MATCH MATCH MATCH

Kategori: vardag

Jag e taggad för match, det är en sak som är klar.
Sitter och väntar på att matchtröjan ska bli klar i tvätten bara, eftersom någon glömde stoppa in den!
Runt tolv går jag iväg till Camilla för att ta ut Emma en liten sväng.
Dom är nämligen på dop, och visste inte hur länge dom skulle bli borta.
Då är jag snäll och tar ut henne, vilket är väldigt konstigt.
För jag som verkligen inte vill gå ut med Pontus ;)

Nu sitter jag och pratar med Ida på facebook, och det går som det går.
Eftersom hon fortfarande är lite mindre så vet jag inte riktigt vad hon skriver.
Men ibland får jag minnsan till det :)
Masomepusar fick jag nyss reda på var "massor med pussar".
Hehe, ja :) Nej nu ska jag fortsätta att tagga med musik.

/ Jennifer

VÅLAFREDAG

Kategori: vardag

Nu kör vi här. Blev en vålakväll idag, alltid lika mysigt även fast jag velade fram och tillbaka om jag skulle åka eller inte.
Men lika bra att få allt överstökat, nog om allt detta skit.

Kvällen var helt okej, men kunde helt klart vara bättre.
Tillbringade den med Jenny, Dennis, Sebbe, Amanda, Linn och Vikkan :)
Det var väl mest att det var lite småtråkigt, men man kan ju inte ha kul jämt väl?

Nu ska jag nog ta och sova.
Har match imorn kl 2 mot Uppsala tror jag det var.
Hoppas att det går bra :)
Linn kommer runt halv tolv, och sen kikar hon på matchen och så får vi se vad som händer därefter.
Nu blire iallafall sängen.

/ Jennifer