-

28 SEPTEMBER 2011

Kategori: vardag

Måste dom göra om alllllla sidor.........hatar typ nya facebook, fattar inte riktigt det + att dom gjort om på mobilen med..och nu har dom gjort om bloglovin också, orkar inte lixom!
Skrev nog ett G iallafall på hemkunskapsprovet idag, och jag och Dennis gjorde typ godaste potatisröran, kommer inte ihåg vad det heter...
Imorn ska jag klara av engelskaprov "del två" och sen lite tråkiga lektioner, sen är det helg!! Om jag längtar!

27 SEPTEMBER 2011

Kategori: vardag

Trots att pluttisarna går mig på nerverna vissa tillfällen, går det inte att vara sur på dom. Dom e så sjukt jävla söta, när dom kommer fram och ber om att få hjälp med skorna, eller inte förstår vad dom ska göra, eller när dom kommer med sina söta ögon och kallar en fröken! Haha..ångrar inte att jag tog på mig den här rollen med tvillingarna. Nu ska jag göra mig klar för sängen och bädda ner mig, och sen plugga tills ögonen slocknar.

27 SEPTEMBER 2011

Kategori: vardag

Fett otagg jag var på friluftsdag idag, men det gick ganska bra ändååå.
Var egentligen otagg på allt eftersom älskade Hampus typ fick lämna Idol igår...känns tungt. Så fick sörja lite tillsammans med Alex!
Vi är alltid så seriösa tillsammans hon och jag. Idag byggde vi World Trade Center + New York på matten istället för att jobba, inte så bra..men vi tyckte det var roligare :)
Gjorde även "del ett" på engelska provet, hör- och läsförståelse. Hatar äckel engelska..kommer få IG igen, då går mitt liv under ännu mera typ

Nej men nu ska jag fortsätta plugga till hkn, sen om tre kvart sådär ska jag traska till sporthallen och träna pluttisarna, lite nervös är jag då allt!!

26 SEPTEMBER 2011

Kategori: vardag

Skrev fel på rubriken senast dååå. Illlllla asså.
Hade en slappdag i skolan, var funktionär för 8:orna på deras fridrottsdag, från åtta till elva. Sen hade vi visst håltimme från spanskan, och sen återstod bara två lektioner som bestod av prat och lite facebook typ.

Nu ska jag plugga till hemkunskapsprovet, efter jag kollat klart på lite tv.

26 SEPTEMBER 2011

Kategori: vardag

Har haft en helt okej helg :)
Kollade på idol och käkade chips. Vid tio traskade jag och tre andra flickor till Simon. Träffade nya och gamla ansikten, hade det trevligt. Halv tre gick vi ett gäng till Henke, tog det lungt. Hamnade i hemma i säng halv fyra, rätt slut.
Tog sen en rejäl sovmorgon. Kikade iväg på fotboll med Sara, blev en vinst och Tifen spelar kvar i 6:an! Tog en hemmakväll med Sara x2. Kollade på tv och käkade chips med dipp, fick även ett litet besök :)
Idag blev det fotboll igen med Sara, men denna gång blev det oavgjort, tror jag? Sen har jag bara vart hemma, kollat på mina favorit program på MTV, försökt att pluggat och kikat lite med saknade Pellan ♥
Ska kolla klart på tv, försöka sova lite. Har en jobbig vecka framför mig...Längtar redan tills på fredag, lediga och då blir det mys med bästa klassvännerna ♥

23 SEPTEMBER 2011

Kategori: vardag

Har försökt skriva en text i två timmar nu, och det går inge vidare..
Så säger såhär. Äntligen helg! Tråkigt att jag inte kunde följa med Alex & Alice till Stockholm och kolla på Maggio...
Men nu ska jag fortsätta kolla på Zack & Cody filmen, har längtat efter att få sett den ♥♥♥
Sen ska jag pallra mig till affären och ladda på min mobil med lite mooney, fast jag orkar inte. Men känner mig tvungen....Nej men puss då!

21 SEPTEMBER 2011

Kategori: vardag

Sitter här och lyssnar på råkass musik som spelas på radiosporten. Väntar på att andra perioden ska börja i Leksand-Örebro matchen.
Pluggar även som en tok till spanskaprovet, och jag fattar ingenting, för engångsskull satsar jag inte på G eller IG, men jag kan ju ge upp mina drömmar om bra resultat på detta prov.
Ska även få pappa att beställa kläderna som jag suktat efter i veckor, de kalla tiderna börjar komma sakta och då behövs liiite varmare kläder lixom.
Det var bara det jag ville säga tack och hej.

21 SEPTEMBER 2011

Kategori: vardag

Mådde toppen ungefär efter att ha sovit nån timme. Så åkte ner och tränade båda träningarna. Är osäkert om jag överlever nästa träning med pluttisarna eftersom jag blir själv, tvillingarna överger mig, det tackar jag för!!

Traskade iväg till skolan, kul att jag hade ont i huvuder direkt jag kom till skolan, men det gick över. Gjorde äcklig mat på hkn idag, fan sämst hitills, förlåt mina matkompisar men det är sant..
Pinade mig igenom dagen som vanligt, och slutade en kvart senare pga intervjun med SA. Det betydde alltså inget mentorsfika!! Sjukt ledsen jag blev då..!
Imorn slutar jag runt tolv, lite innan kanske, nice! Mindre nice är spanskaprovet som vi har sista timmen då, och jag fattar noll. Alltså dax att plugga

20 SEPTEMBER 2011

Kategori: vardag

Skönt att vara hemma nu!
Sprang 2,5 på idrotten och mådde inge vidare efteråt, allt typ snurrade. Sen pinade jag mig igenom halv biologin, extrem jävla huvudvärk! Så sket i skolan och åkte hem.
Fick sms när jag satt på bussen av mina otroligt bästa klasskompisar som gjorde mig gladare! Ni är bara för bra ♥

Ska ta och sova lite nu, och hoppas på att bli bättre. Är ju träning x2 ikvälll!

19 SEPTEMBER 2011

Kategori: vardag

Skönt det var att sluta kvart i två idag. Så kom hem typ en och en halv timme tidigare, aldrig fel!
Kollat på tv med Ida, sovit, pratat med Sara och ätit är ungefär vad jag hunnit med sen jag kom hem.
Ska kolla klart på tvn, sen ska jag och min vän ta en springtur, sen väntar lite plugg, fast det hoppas jag nog över, får inte missa Idol idag igen...
Men det var ungefär det då, puss! 

Tänkte göra inlägget liiiite roligare med en gammal bild :) 


18 SEPTEMBER 2011

Kategori: vardag

Åkte ju som sagt hem till Camilla och åt mat & lite kladdkaka med glass! Inte klagar jag då inte :) Myste sen framför tvn med Maya & Daniella.
Senare spenderade jag resten av kvällen hemma här med fina tjejer. 

LÖRDAG : Tog en otroligt skön sovmorgon. Chillade galet hela dagen. Åkte ner och kollade när Tifen förlorade mot ett pajas lag. Käkade på pizzan med Sara x2, hur gott som helst. Vandrade runt i Tärnsjö med fina vänner ungefär hela kvällen. Slutade med att alla låg och halvsov i soffan innan jag typ blev ensam.
SÖNDAG : Vaknade kvart över tio, kunde inte somna om. Åkte till Harbo runt två. Kollade på derby. Harbo - Tärnsjö 1-4, inte illa!
Sitter just nu och kollar på MTV och det hade jag tänkt kolla på tills halv åtta ikväll. Bara super program nu! Måste kolla på fysiken som är tills imorn, prov..haha IG-varning kanske, jadå!

16 SEPTEMBER 2011

Kategori: vardag

Fan va sämst jag var idag på matteprovet illa fan.
Ska kila iväg till Camilla och dom och fira Kim nu om ett tag tror jag. Känner att Clara-Fina behöver lite påfyllning!! :D
Senare ändå ska jag nog tillbringa lite tid med mina vänner, mysa runt lite sådär.
Men ska gå och byta om till lite fräschare kläder än det jag bär just nu, pussdå!

17.28

Kategori: vardag

Måste gratuelra G ännu en gång! Hoppas du fått en bra fortsättning på din dag ♥

Sitter här med matteboken och Wordfeud på mobilen och försöker äga på båda sakerna, tyvärr misslyckas jag totalt med det..
Ett matteprov (och ett soprov) väntar imorn, och jag blandar ihop allting...borde kanske ha lyssnat och jobbat bättre på lektionerna. Istället för att töntat runt med Alex & Frida, men det var ju faktiskt roligare så.

Ska göra lägga ett sista ord innan mobilen dör, och göra ett sista tal i matteboken. Sen ska jag göra i ordning mig för lite träning. Vill helst inte..för då måste jag troligtvis ta på mig underställ, och det betyder att det snart är dax för dom kalla tiderna :( Men då är det trots allt inte långt kvar till julafton, och min födelsedag :D

17.57

Kategori: vardag

Jobbiga val vi lär ta här i livet.
Nu ska jag ta och plugga och hoppas på att bli lite smartare...har alldeles för mycket prov & läxor i de kommande veckorna. Avlider nästan!

16.01

Kategori: vardag

Nån klagade lite på min bloggning i skolan idag..men jag har faktiskt inget speciellt att säga.
Att jag lever, och har haft en braaaa helg trots vår storktorsk igår...
Nej men får se när jag skriver nästa gång, pussssen :)

Måste bara säga att jag ägde Mattias idag och drog ihop lite mer än 300poäng på Wordfeud!! Sjukt nöjd jag var då :D

15.21

Kategori: vardag

Provet igår gick helt okej, ett G skrapade jag nog ihop allafall :)
Har haft skolfoto både igår och idag, och jag undrar om jag kan ha sett surare ut, hehhe...orkar inte bry mig ändå så.
Nu ska jag plugga nån timme, sen sova tidigt. Är helt slut.

18.37

Kategori: vardag

Vilken dag...jobbigt har jag haft det med min käraste mage...uscha!
Nu sitter jag här och har precis skrivit en alldeles egen sammanfattning efter många om och men.
ska strax börja plugga, och hoppas på att jag lär mig väldigt snabbt och att det går bra på provet imorn. G räcker gott och väl!!
Nej men här blir det ju faktiskt inget gjort....

18.38

Kategori: vardag

Matchen i fredags gick ju otroligt bra! Tråkigt att Sverige inte också vann.
Klev upp tidigt igår för att spela mot Bälinge, blev en förlust. Åkte direkt till Våla för att kolla på lite derby, och Tifen åkte på en förlust dom med, tråååkigt!
Tog sen bussen till nått töntigt ställe och spenderade min kväll där, mysigt :)
Imorse klev jag upp ännu en gång tidigt...åkte till Morgongåva med småttingarna och spelade lite match. Blev en vinst med 3-2! Oj så glada dom var, riktigt kul :) 
Sen åkte jag med G och Pellan och kollade på en halvlek av Vålas match, sen åkte vi hem för det var så tråkigt..
Nu ska jag börja plugga biologi lite seriösare, bilket jag borde ha gjort tidigare!

16.07

Kategori: vardag

Hatar UL som ska göra om alla jävla busstider... Jag och Sebbe fick gå hem igår!! Eller vi fick skjuts också, vi vandrade bort förbi Kuggelbobacken, sen kom snälla pappa och hämtade oss :) Tacka för det, för strax efter började det spöregna. Nu ska jag göra nått vettigt, ska försöka dra mig till IP senare och kolla på matchen mot Nordia. Sen spelar ju Sverige ikväll! Nej men detta var ju tråkigt. Tråkigt. Tråkig blogg. Orkar inte bry mig.