-

ONE TREE HILL ♥

Kategori: vardag

Jag tror att jag har gått och blivit kär, hhiih! Är inne på sjunde säsongen, och har fyra avsnitt kvar, nu tre visst.
Jaja, nog om det. Har inte mycket mer att säga, inget speciellt iallafall. Är lite dålig uppdatering nu, och kommer nog att vara det fram tills augusti. Men det kan ju ändras vem vet? :-)
Nu måste jag fortsätta kolla, p u s s!

HIHIHHI

Kategori: vardag

Blev ingen bikini igår, för det blev inget stan..
Men idag blev det båda och, hihhi. Fick tillochmed mig två bikinisar..fast två överdelar och en underdel.
Men jag orkar ine skriva mera nu, jag är trött. Och jag ska sova, för jag tror att jag ska till stan imorn med :-)
Pussssss & nattttii

IN SVERIGE'S HUVUDSTAD

Kategori: vardag

Jag känner mig väldigt aktiv..eller inte. Hur som helst, just nu befinner jag mig i Sveriges huvudstad, och den som inte vet det är efterbliven :-D
Blir väl här hemma hela dagen, om jag inte lyckas övertala min kära syster att vi kan åka ner till stan..för jag behöver en ny bikini!
Men nu ska jag väcka henne, sen ska jag kolla på oth tills min frukost är klar :-)

ÄNDRADE PLANER

Kategori: vardag

Som sagt, ändrande planer! Åker till Stockholm idag istället, och jag vet inte heller varför..
Men iallafall, försöker packa..och som ni vet tidigare går det inte så bra för mig. Och det går ju inte bättre av att sitta här.
Men nu måste jag fortsätta, kanske jag hinner kolla på ett oth avsnitt också, hihihh :-)

TRO INTE ALLDELES FÖR MYCKET

Kategori: vardag

Borlänge gick inge vidare för oss, vi skippade placeringsmatchen eftersom vi hade typ halva laget skadat..så vi satsar på serien :-)
Orkar inte berätta om hela veckan, kan tala om att den var ändå helt underbar! Tillbringa en underbar tid med laget, det är ett av det bästa & roligaste som finns!

Ikväll har jag nördat oth heeela kvällen med söta filurer, och trevligt vare :-)
Men nu har alla åkt hem, och jag ska snart sova...eller inte. Imorn blir det att packa och tvätta för hela slanten, åker till Stockholm på måndag, och blir borta i två veckor ungefär. Och ska jag vara ärlig blir det nog dålig uppdatering, för jag kommer inte ha tillgång till dator så mycket..
Men nu ska jag kika runt på roliga bloggar, sen så..ja pusss!

Hejhejhallå! Befinner mig i Borlänge med...

Kategori: vardag

Hejhejhallå! Befinner mig i Borlänge med mitt kära lag, hann inte skriva nått igår, eller det gjorde jag men jag glömde. Jag var iallafall till Kupolen med Pellan. Sen på kvällen blev det vm, och dom bästa vann ju såklart :-) Nu ska jag fortsätta läsa, sen tio över två har vi våran första match mot Harbo!

Jag DÖR! Det är svin varmt på mitt rum, ja...

Kategori: vardag

Jag DÖR! Det är svin varmt på mitt rum, jag svettas som en gris och kan inte sova! Jag tycker synd om mig själv :(

LÖRDAGKVÄLL

Kategori: vardag

Sitter här hemma med Jenny & Dennis, eller dom ligger nog i sängen..sååååå sociala.
Jenny tar halv tolv bussen, och då ska jag nog dra mig mot sängen :-)
Imorn vid halv tolv, tolv åker vi upp mot Borlänge! Väskan är heller inte färdig packad, men lägger i det sista imorn, i värsta fall kommer väl pappa och Anita upp imorn, och kankse Maria + barnen fäljer med :-)
Blir väl mobilbloggning där uppe, med resultat och sånt dära, hoppas det blir bra och duger. Och sen har jag och min syster bestämt, nästan att vi åker bort i dagar till England kankse och vi inte åker någon annanstans, det kommer iallfall bli rriktigt mys :-)
Nu blev det mycket, och Jenny & Dennis ska snart dra sig mot bussen, puss!

LEV LIVET DET ÄR KORTARE ÄN DU TROR

Kategori:

Tur jag har en bror som är snäll ibland, han fixade internetet nyss :-)

Har bara kollat på film nu på morgonen Starstruck, rätt bra synd att slutet sög bara..Jag ska strax hoppa in i duschen, sen ska jag packa det jag inte hann lägga i igår. Sen är det nog klart :-D
Ska bara köpa lite godis och sådär, sen ladda in lite låter på mobilen, sen så.
Slänger in en bild på Amanda sen igår, råkade visst f med mig kameran :-)

Jag hatar verkligen min dator, jag gör de...

Kategori: vardag

Jag hatar verkligen min dator, jag gör det! Har inte blivit nått bloggande alls idag, delvis för att jag vart med Amanda hela dagen, och delvis för att vårat internet har krånglat och min dator nästan vägrat starta..känns som jag alltid har nån bortförklarning, menmen. Ligger i sängen nu och tänker sova, Amanda har typ precis åkt hem. Hoppas ni haft en kanondag idag, nu ska jag sova :-)

DEN ÄR FÖR BRA FÖR ATT VARA SANN

Kategori: vardag

Sara kom hit från nån timme sen och skulle hjälpa mig med packningen, och det gick väl lite bättre. Nu har jag iallafall packat det halva så imorn är jag nog klar :-)
Då drar jag även hem till Amanda på morgonen om det inte blir allt för varmt..då far jag ut till Östa.
Men nu ska jag sova, mina ögon dör snart och svider sönder :-(

PACKAAAAA

Kategori: vardag

Har inte hunnit blogga alls idag, tänkte köra ett mobilinlägg men somnade istället..

Har vart i Uppsala idag med pappa & Anita..pappa skulle ju såklart på alla sina tråk affärer. Men jag fick iallfall med mig lite saker hem, mest sånt som fattas till dale! 
Kom väl hem runt fem nångång och då kom Amanda, och vi åkte ner till IP och kolla på "träning" och hade det skoj :-)
Och nu har hon precis åkt hem, och jag har försökt att packa...och det går inte bra ska jag tala om! Det måste vara det tråkigaste som finns..fast jag har alltid tyckt att det vart kul, men inte nu.
Jag ska väl fortsätta med det nu, och sen måste jag städa. För det ser ut som ett bombnedslag här :-(

DET ÄR NU MAN VET..

Kategori: vardag

VILKA MAN KAN LITA PÅ OCH VILKA SOM ÄR ENS RIKTIGA VÄNNER.
-

Jag hatar denhära dumma bloggen!
Den vill inte alls som jag vill....och tydligen har det blivit fel med allt också, orkar inte fixa det nu.

Blev iallafall ändrade planer idag, pappa slapp jobba idag så han väckte mig istället och frågade ifall jag ville med ut till Östa. Och eftersom jag visste att det skulle bli fint sa jag sjävklart ja :-)
Men Amanda hade inte ätit frukost eller nått, och hade ingen skjuts så hon kunde inte följa med ut..så det blev inget lek med henne idag :-(
G kom iallafall ut hit runt halv tolv kankse, och vi tillbringade våran tid på stranden från kom tills hon drog hem runt fem.
Och nu har jag nördat massa The Sims 3...och ska väl fortsätta göra det tills fotbollen börjar!

NYTT & FRÄSCHT

Kategori: vardag

Har gjort om lite på min kära blogg..och ändå är ja inte riktigt nöjd, men blir väl lite förändringar under tiden som går :-)

Ska gå och sova nu, för snart somnar jag med huvudet i tangentbordet..är skit trött!
Imorn blir det fint väder har jag hört, en sväng till Amanda först tror jag? Sen ska jag nog försöka ta mig ut till Östa för lite sol och bad!
Nu slockar jag snart....godnatt :-*

NÄRA NÄRA NÄRA

Kategori: vardag

Kom hem från Harbo - Sala matchen för ett litet tag sen, åkte dit med trevligt folk :-)
Sala vann, vet inte hur mycket det blev..för de var straffar efter att dom redan hade vunnit efter fulltid. Hann träffa My en snabbis också (y.

Nu sitter jag och kollar på fotboll, och ska väl fortsätta med det, lite halvt iallafall. Tänkte ta och kolla på packlistan och börja packa lite sakt sådär!
Det är ju inte långt kvar lixom, på söndag drar vi upp! :-)
Får se hur det blir med uppdatering, blir nog lite mobilbloggning skulle jag tro.

DU GJORDE MIN DAG

Kategori: vardag

Fint väder idag..nej inte dirket dåva!
Och tråkigt har jag också, finns inte så mycket att göra här ute när det är dåligt väder. Men ska väl in till Tärnsjö lite senare hoppas jag.
Ikväll ska jag nog ta mig till Harbo, ifall jag kommer in i Tärnsjö, med några andra, har inte koll på vilka än. Men ska nog dit iallafall och kolla på lite fotboll. Får väl se hur det går där :-)

BAD I VATTEN

Kategori: vardag

Härligt med lite bad och vollyboll spel med laget :-)
Det var nå grymt skönt i vattnet måste jag säga, varmare än det var på land tycker iallafall jag.
Synd Petrus att jag inte fick i dig helt, men nästa gång dåru! Då får du passa dig ;-)

Nu ligger jag iallafall hemma, eller ute i Östa, i soffan och kollar på tv och nördar på faceee! Faktiskt nån bra film jag kollar på, eller kollar och kollar..lyssnar kankse låter lite bättre. Har inte ens en aning om vad den heter, men vem bryr dig? Inte jag.
Bilder från ikväll finns på Petrus blogg såg jag, så ni får helt enkelt kolla där :-)
http://lillasysterpetra.blogg.se/, as kooool blogg, jag lovar!

PUCKO

Kategori: vardag

Jag är väl lite små störd, måste hålla med om det just nu...
Har vart inne idag hela dagen och svettats som en gris! Får helt enkelt skylla mig själv.

Men runt halv sju eller nått sånt, då får jag nog svalka mig lite! Förmodligen befinner laget sig ute i Östa, trevligt :-)
Och snart ska jag äta för jag är hungrig..och så har jag ont i huvudet. Synd om mig va?





VÄRME VÄRME

Kategori: vardag

Gårdagen var rätt varm! Och det ska vi inte klaga på tycker jag, bara härligt!
Jennie och Amanda kom hit en sväng lite tidigare på dagen, sen vid halv fem åkte Amanda, och Jennie tidigare än så. Och vid fem ungefär kom Eddie hit. Vi tog oss ner till fotbollsplanen och spelade lite. Sen gick vi och badade och spelade igen, och så gick vi sådär några gånger. Och vi fick lite folk med oss också :-)
Sen så gick vi hem och Eddie fick sova hos oss.

Nu sitter vi och äter frukost, eller jag är klar. Sen tar vi nog oss ner till vattnet och badar lite. Ska tydligen bli varmt idag med, tror jag :-)
Nu ska pappa ha datorn, pussss!

RUBRIK SAKNAS

Kategori: vardag

Jag ska bli bättre lovar...men det är så fint ute då kan man ju inte sitta inne!

Har iallafall tillbringat dagen med Vikkan, Linn och Amanda. Och trevligt har vi haft det också :-)
Vi har vartit ute i Östa och trampat trambåt och kört race, och jag och Linn åkte på stryk...
Sen har vi badat hemma hos Linn och hade det trevligt, och nu är jag trött som en grek.

Nu ska jag snart sova, borsta gaddarna! Upp tidigt imorn, hört att det ska bli kanon väder :-)

GRATTTTIS

Kategori:

PETRUS FYLLER 16ÅR IDAG, GRATTTTTTTTTIS!


Kvinnan är väl för söt! :-)
Från förra året på Dalecarlia.

VINST

Kategori: vardag

Fotbollen igår gick inge vidare...Tärnsjö åkte på stryk, och jag minns inte hur mycket det blev heller.

Idag har jag inte gjort ett skit, nästan. Har suttit framför tvän nästan heeela dagen. Fast tjugo i sex begav jag mig ner till IP och sen vidare till Marmorvallen! Där det skulle spelas lite derby :-)
Och bra gick det också, för vi vann med 1-0!! Och Pillan stod för målet.
Skönt, nu leder vi serien med 5poäng och inte helt fel är det.

Nu är det bara att vila sig, sen tagga tills Dalecarlia! Längtar som tusan, bara 9dagar (bättre petrus?) dit :-)
Första matchen spelas mot Harbo, igen. Skoj..hoppas det blir repris från ikväll.
Nu ska jag klä på mig, ta mig nått att äta, sen krypa under sängen tror jag, kysss!