-

18.33

Kategori: vardag

Första skoldagen efter lovet, och allt är sig likt.
Engelskan spårar ur...ingen sitter och lyssnar på SO'n, svenskan suger för tillfälligt hårt och spanskan lika så.

Nu ska jag fortsätta med min pluggning, går inge vidare....helt sämst på matte känner jag att jag är. Sen väntar en timmes träning, sweet. 


SÅNT HÄR GÖR MAN NÄR MAN HAR TRÅKIGT..

Kategori: vardag

Du heter: Hanna
Smeknamn: Brukar mest kallas Hanna? Men ibland hör man Arvidsson eller Bacon.
Låt som när du är ledsen sörjer till: Brukar inte sörja till låtar..
Vad tycker folk om dig? Jag får alltid höra att jag är glad hela tiden. Sen finns det väl folk som tycker om mig och folk som inte tycker om mig, vad vet jag?
Stämmer det? Ja, jag är en glad person.
Vad får du oftast komplimanger för? Hm.. Löshåret, tänderna och fotbollen tror jag.
Brukar du skratta för dig själv? Kan hända..
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Okej gumman! ;-) Men ska ringa och kolla med henne!
Var bor du? Harbo.
Trivs du där? Jadå.. Fast kommer att flytta härifrån när jag blir äldre.
Hur svarar du i mobilen? Det beror på vem det är.
Vem ringde du senast? Det var nog Alexandra.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Syster ringde nyss och sa en massa saker!
Antal timmar sömn inatt? Sju typ.
Sov du ensam? Yes.
Brukar du komma i tid? Jadå.
Hur känner du dig just nu? Ganska trött, lite småhungrig, glad, taggad och lycklig.
Vanligaste färg på dina kläder? Vet inte.
Vad/vem saknar du? Dig.
Hade du en bra kväll igår? Nja, var bara hemma och inte gjorde ett skit typ.
Favorit dryck på morgonen? Juice, nyponsoppa eller o´boy.
När brukar du oftast gå och lägga dig? Det är väldigt olika.
Är du blyg? Nej, det kan jag väl inte påstå.
Sysslar du med någon idrott? Fotboll, fotboll och fotboll.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag vet inte. Jag har aldrig känt det men andra har nog gjort det.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Haha, mycket!
Är du nöjd med ditt liv? Ja, det är jag.
Är du bortskämd? Nej.
Vad gör du i morgon? Går i skolan och efter det åker jag till stan med Alexandra sen hoppas jag på att få en bra kväll också.
Vad är det värsta du vet? Falska människor, död, orättvisa, krig, russin, lakrits, sniglar, jobbiga människor, när barnbidraget är slut, beslutsångest, plugg, prov, kaffe, blodpudding, när det inte finns någon god frukost.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, jag har nog de bästa vännerna man kan ha.
En speciell dag du minns? Många..
Du samlar på? Inget.
När grät du senast? På Arlanda i januari. Fast jag har skrattat tills jag har gråtit många gånger sen dess.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Ta med mig familjen till Australien och hälsa på Martin och Henrietta, ta med mig mina vänner till någon storstad typ som New York och shoppa sönder, köpa en massa fina saker, spara, köpa pappas drömbil och skänka om det blev något över, hihi.
Vill du gifta dig? Ja, och det ska bli ett jävla bröllop!
Vill du ha barn? Ja.
Är du musikalisk? Jag kan spela mungiga!
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten.
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja, det gör dom!
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Ja, lite halvt.
Biter du på naglarna? Nej, fast jag kan göra det om jag tittar på något spännande..
Du heter: Jennifer
Smeknamn: Biffen och JP burkar jag oftast få höra om inte Jennifer
Låt som när du är ledsen sörjer till: Ingen
Vad tycker folk om dig? Jag vet inte, fråga
Stämmer det? -
Vad får du oftast komplimanger för? Jadu..
Brukar du skratta för dig själv? Ibland kanske
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Vet inte. Kan heller inte kolla för mobilen har dampat
Var bor du? Tärnsjö
Trivs du där? Yes
Hur svarar du i mobilen? Hej det är Jennifer, oftast iallafall. Beror på vem det är
Vem ringde du senast? Pappa tror jag
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Kom upp och ät
Antal timmar sömn inatt? 9 timmar ungefär
Sov du ensam? Nej
Brukar du komma i tid? Ja
Hur känner du dig just nu? Trött fast ändå pigg
Vanligaste färg på dina kläder? Svart
Vad/vem saknar du? En heldel
Hade du en bra kväll igår? Mycket
Favorit dryck på morgonen? O'boy eller mjölk
När brukar du oftast gå och lägga dig? Beror vad det är för dag, och vad jag ska göra dagen efter
Är du blyg? Kanske lite
Sysslar du med någon idrott? Fotboll och innebandy
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag vet inte
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Mycket
Är du nöjd med ditt liv? Yes
Är du bortskämd? Jag tycker inte det, men folk säger det
Vad gör du i morgon? Först skolan, sen väntar träning och plugg
Vad är det värsta du vet? Folk som går bakom ens rygg
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, mina vänner är bäst
En speciell dag du minns? Finns oerhört många
Du samlar på? Inget vad jag kommer på
När grät du senast? Kommer inte ihåg
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Åka utomlands och handla i mängder
Vill du gifta dig? Ja, och jag ska ha grymmaste bröllopet
Vill du ha barn? Ja
Är du musikalisk? Nej
Vad dricker du helst när du är törstig? Mjölk
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Yes
Biter du på naglarna? Nej, det är äckligt...

16.12

Kategori: vardag

Detta lov börjar gå mot sitt slut nu, och jag ser inte alls fram emot skolan imorn. Skulle inte sitta fel med en veckas lov till...

Hade det trevligt igår! Synd bara att jag hade ont i magen som en gris! 
Men nu ska jag kolla på förra veckans OTH-avsnitt. Sen funderar jag på att plugga, två prov nu i veckan. Känns extremt kul. Älskar skoooolan.....

sebastian är typ bäst?

Kategori: vardag

eller hanär bäst:)

- JAG SJUNGER TYP SOM RICKY MARTIN, ELLER NEJ TYP SOM AMANDA JENSSEN

Kategori: vardag


Hahaah, söt Amanda är! Hon sjöng så fantastiskt bra i bilen påväg hem från Kungsberget, eller det var iallafall var hon tyckte. Vi tyckte dock nått helt annat, hhiehiei :D

Det blev en lyckad dag i skidbacken med trevliga människor :) 
Lärde mig både det ena och andra, och lyckade skämma ut mig ett x antal gånger.....
Kvällen spenderades med film och prat med mina älskade friends!
Men nu ska jag slutaaaaa, natti :*

00.21

Kategori: vardag

Tillbringat tid med tre söta, helt underbara flickor idag :) 
Kikade på Mean Girls 1 & 2, och dom eee braa! 
Mycket mer har vi inte gjort, suttit och kollat igenom gamla bilder inklusive filmklipp och oj så kul det var..men lite små kul vara, men ytterst lite.
Men nu ska jag sova, ska bara vänta på Pellan som är snabb som vanligt.
Imorn väntar en dag i kungsberget, inget jag ser framemot. Jag och DG hade tänkt börja i barnbackarna, och jag antar att han och jag kommer bli kvar där heeela dagen...
Nej men godnatt.


Sött..........skidproffs 1 & 2? Ohja!

CONVERSE

Kategori: vardag

Att sova en halv natt med Ida det är som att sova med en elefant eller nått liknande, oj så snäll jag är....hon är dubbelt så mindre än mig och tar upp mer än halva sängen och använder allt täcke...sakpligt skönt det var att sova inatt.

Kilade iväg till Faster Vera och fikade lite tillsammans med några familjemedlemmar.
Egentligen borde jag inte skriva nu, utan borde vara påväg mot Sara................men jag orkar inte.
Men lär väl gå snart antar jag.


Bra bild va? Nej. Dessa skor följde iallafall med mig hem iförrgår.

22.49

Kategori: vardag

Ibland ångrar jag starkt att jag köpte den mobil jag köpte, men ibland kan det vara helt underbar. Min alldeles egna älskling ♥

Nu ska jag gå och sätta upp mitt blöta hår i en tofs, prata med pappa....fast det skippar jag nog, sen ska jag ta kvällis :) Hoppas intresseklubben antecknar! 

YOU'VE HAD YOUR CHANCES

Kategori: vardag



Hockey om en timme...åh spännandeee match! 
Träning om 2,5 timmar....inte speciellt taggad....
Nu ska jag göra lite nytta!

VILL HA.....:(

Kategori: give me

DUMMA KNAPPAR!!!

Kategori: vardag

Efter nÅgra OTH-avsnitt, tvÅ Äpplen och tÅrar rinandes ner frÅn kinden funderar jag pÅ att lÄgga mig oxh sova.
Skulle vara rÄtt skÖnt med tanke pÅ att jag inte fick speciellt mycken sÖmn inatt.
Nu blev det alldeles fÖr jobbigt att skriva pÅ detta lilla tangentbord. Plus att jag fÅr damp pÅ ÅÄÖ som blir stora och dom vill inte bli smÅ!!!
Men nu ska jag sova, nattinatti kÄra blogglÄsare :DD

DUMMA KNAPPAR!!!

Kategori: vardag

Efter nÅgra OTH-avsnitt, tvÅ Äpplen och tÅrar rinandes ner frÅn kinden funderar jag pÅ att lÄgga mig oxh sova.
Skulle vara rÄtt skÖnt med tanke pÅ att jag inte fick speciellt mycken sÖmn inatt.
Nu blev det alldeles fÖr jobbigt att skriva pÅ detta lilla tangentbord. Plus att jag fÅr damp pÅ ÅÄÖ som blir stora och dom vill inte bli smÅ!!!
Men nu ska jag sova, nattinatti kÄra blogglÄsare :DD

19.49

Kategori: vardag

G stannade över natten, och skoj har vi haft det kan jag tala om! Underbar chey ♥
Idag drog vi till stan och spenderade några timmar där.
Fick med mig hem lite saker som jag kanske visar bild på senare nån gång, vilket troligtvis inte kommer hända men kanske.
Men nu ska jag fortsätta med min städning, vilket pappa tycker är väldigt bra....snäll jag är som lyssnar på han!

GRATTIS GULLIS ♥

Kategori: vardag

Åh, blir så arg på denna äckliga dator!!! Slår ju fan av var 13:e minut...
Sen vill jag skjuta av min skalle, äckliga huvudvärk!
Det är bra att jag är så posetiv såhär första dagen på sportlovet.
Aja...nu ska jag gå och kolla på OTH fick nämligen igång dvdn tillslut, diktig som jag e :)


Suddig bild på födelsedagsbarnet ♥

19.00

Kategori: vardag

10 minuter till på den där crosstävlingen och jag hade vart död nu. FYFAN så kallt det var! Aldrig i mitt liv att jag gör om det där när det är -13000 grader ute :o
Kom hem vid fem, och jag fryser fortfarande..
Men nu ska jag gå och trixa lite med dvdn om jag lyckas så sitter jag och kollar på OTH om ett litet tag, under ett vaaarmt täcke ♥
Nej men det lockade extremt mycket nu, puss!

00.58

Kategori: vardag

Nu har tvillingarna traskat härifrån, eller för 20 minutas ungefär. Trevligt har vi haft det kan jag tala om :)
Dom är så snälla och säger att jag liknar apan på framsidan av vår biologibok, snällt va....?
Nu hade jag tänkt sova, eller snart iallafall. Först lite OTH, fast nej juste mitt play station tog flyget till himmeln hur fan stavar man? ikväll kuuul. Orkar inte gå ut och hämta dvdn heller.
Nej men ointressant.se, godnattens :*

19.24

Kategori: vardag

Just nu sitter och väntar på tvillingarna som är ooootroligt sega!
Träning tidigare idag. Följde med pappa ut till stugan också för engångsskull. Evigheter sen jag var där? 
Tog med mig Pontus på en liten promenad ut på sjön, kallt som fan! 
Hade med mig kameran så fick några bilder på minneskortet.

Braaaa att jag publicerar inläääggen.
Nu sitter jag iallafall här med tvillingarna, och nu ska jag gå och göra dom sällskap, puss :* 

23.42

Kategori: vardag

Jag och skräckfilmer är ingen bra kombination...
Iallafall, kikade på Paranormal Activity 2 nu ikväll. Och inte igen säger jag bara. Usch. Kul sen att det typ spökade runt här nere, och jag blev rädd som en 3åring.
Nej men nu ska jag sova, iallafall försöka. Imorn väntar träning in the morning och sen får vi se vad som händer :) Godnatt.

LOOV

Kategori: vardag

Tror det är helg och lov på nått sätt, alla skriver det typ på faaacebook.

Provet gick galant idag tror jag, svarade iallafall på alla frågor. Får se resultat om två veckor eller nått sånt.
Iallafall, ska fortsätta vänta på Sara nu och sen ska vi kolla på nån film tror jag? Bra start på denna helg :)


2011's tråkigaste bild? Jo kanske det, men vad gör det om 100år?

GLÄDJE ♥

Kategori: vardag

Sitter här med min kemi sammanfattning och fattar i stortsett noll. Vilket inte är speciellt bra, eftersom vi har prov imorn. Kul.
Skolan är eeextremt tråkig som vanligt, och jag vill bara sjunka genom jorden varje lektion.
Men nu ska jag inte vara så negativ.
Om en ynka dag är det äntligen helg och äntligen lov! Som jag har längtat.
Har inget planerat förutom att jag ska stå ute och frysa på söndag i Sala när jag är flaggvakt på nån crosstävling, tack och lov att jag har Ankan vid min sida :) 
Sen ska jag ta mig till Kungsberget och en tripp ner till Stockholm. Skönt att komma iväg lite från detta ställe.

DET SOM KOMMER FRÅN HJÄRTAT GÅR TILL HJÄRTAT

Kategori: vardag

Skönt att ha sovit nån timme, har jordens huvudvärk. Vilket jag har väldigt ofta när jag tänker efter?
Iallafall...kollade på I rymden finns inga känslor på svenskan och lästimmen idag. Skönt att vi slapp jobba iallafall.
Innan idrotten gick jag ner och kollade resultatet på hemkunskapsprovet, och tro det eller ej men jag fick VG!! Och lite smånöjd är jag för det, eftersom det kändes som att det gick åt helvete när jag lämnade in provet...
Sen kom jag på idag på idrotten att jag ska spela i NBA inom en snart framtid....kan ju alltid drööömma, eheh.
Men nu ska jag käka, sen väntar en timmes träning!

NECKLACE

Kategori: vardag


Vilken snäll pappa jag har ♥
Fick detta halsband av han i present igår när han kom hem från jobbet :)

DREAM TEAM

Kategori: vardag

Alborgen tog verkligen på alla krafter, vill bara gå och sova resten av dagen. Det skulle vara skönt.
Hade det riktigt kul idag, och sen så kom jag i bästa gruppen. Vi fick namnet Dom Bästa, vilket var väldigt passande eftersom vi vann över alla andra grupper :D Jag, Linn, Camilla och Sebbe, vilket dream team! 

Nu ska jag med min kemibok och spanskabok, lägga mig i sängen och plugga....


En söt Linn inne i "äggrummet" :*

HTC DESIRE Z

Kategori: vardag

Nu ska jag gå och lägga mig bredvid min nya älskling! Kommer sova bra inatt :)
Imorn väntar en heldag på Alborgen tillsammans med alla andra åttor, får hoppas på en trevlig dag.
Men nu mot sängen!

SWEET

Kategori: vardag

Sitter en glad Jennifer bakom denna dataskärm!!
Nu drar jag iväg på träning, och hoppas jag är lika glad när jag kommer hem :D

ALLA ♥ - DAG

Kategori: vardag

Första skoldagen på denna vecka avklarad, skönt! 
Ingen har nog missat att det är alla hjärtansdag idag heller. Alex och jag skrev en liten kärleksdikt idag på spanskan, och den vart gullig kan jag lova :)
Men nu ska jag fortsätta med min matteläxa, sen med allt annat skit. Min plugg hög måste minska.....


Bara för att fylla ut lite på bloooggen typ.

VARE DIG DU VILL ELLER INTE SÅ ÄR JAG ALLTID HÄR VID DIN SIDA

Kategori: vardag

Tillbringade kvällen med tvillingarna igår, alltid lika trevligt :)
Mindre trevligt var ju när Vickan gjorde så mitt hjärta tog en tur upp till Haparanda, då var jag rädd kan jag säga....

Men nu ska jag springa upp och stoppa en macka i magen eller nått liknande. Sen resten av dagen ska jag enbart plugga till provet jag har imorgon :( Bra att jag är ute i goood tid.....

ILSKAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kategori: vardag

KUUUUL!!!!
Jag vill ha min mobil NUUUUU.
Jag vill ha en nu dator NUUU!!! Jag tror min bärbara typ kraschade nyss eller nått liknande :@ Och alla jävla bilder ligger där, ooch åhååhh! Orkar inte med detta längre.......tur att jag har en blogg som jag kan ta ur all ilska på.

TILLSAMMANS MED DIG SVÄVAR JAG PÅ MOLN

Kategori: vardag

Skapligt trött och frusen jag är!! :(
Hur som helst hade jag en grymt trevlig dag med tjejerna, och jag har då skrattat i mängder! 
Slutade på en tredje plats i bowlingen efter jag var extremt dålig i början och skrapade ihop endast sex ynka poäng medans dom andra typ hade 20...men sen drog jag om dom, men tappade åter igen...Aja otroligt tråkig infoo.
Nu ska jag gå och lägga mig, imorn väntar träning och klockan står på nio, kuljul.

SADGFHJKLKT

Kategori: vardag

Datorn började leva igen, tack och lov :D
Detta känner jag kommer bli intressant.....fast nej.
Ska springa upp och ta kvällis, sen plugga sista byter ut detdär till ett OTH-avsnitt.
Imorn väntar en heldag i skolan, med alla tråkiga lektioner man kan tänka sig! Sen drar jag och mina älskade vänner till Sala och har det kanon kul, grym start på helgen :*
Nu måste jag byta skiva, avsnitten tog visst sluuut....

10 FEBRUARI 2011

Kategori: vardag

Kul att min äckliga bärbara dator typ hängde sig och dog!! KUUUL, mitt HK-prov ligger nämligen på den datorn och det tog minst tre timmar att skriva dendär skiten!! Nu är jag arg igen......

Nu ska jag fortsätta med min pluggning, och det är engelska som står på schemat jiiippie!
Kanske om jag har riktigt tur så får jag hem mobilen ikväll, som blev hemklickad igår :D
Men nu ska jag flytta mig härifrån och få nått gjort, pussen!


HAAAAPPY FACE!

Kategori: vardag

NU ÄR JAG GLAAAD IGEN, EFTER ATT HA SURAT SÖNDER I MÅNGAMÅNGA TIMMAR!!! 

Träningen gick kanon, körde lite tävlingar och kul var det :)
Nu ska jag gå och borsta tänderna, sen ska jag läsa fysik, vilket bra avslut på kvällen (y) 
Tur att jag är otroligt glaad :D :D :D

FÅNGA ÖGONBLICKET

Kategori: vardag


Stolt moster jag är, guldvärda ♥

Inget speciellt har hänt idag. 
Efter skolan gick jag och mina kära konfavänner på en konfaträff och bakade bullar, ganska goda faktiskt :)
Nu ska jag plugga som alltid och vänta till träningen börjar!

MY MISTAKES ARE YOURS MISTAKES

Kategori: vardag

NOT HAPPY.....

Kategori: vardag

Efter en springrunda med Sara och Ponti, sitter jag nu här nu med en hundduk i håret och är små sur. Pappa har verkligen lyckats få mig tjurig flera kvällar i rad nu....och jag har även insett att jag har lärt mig att slå som fan i dörrar dom här kvällarna. 
För att inte ta ut min ilska på bloggen, vilket jag känner att jag gör när som helst så sätter jag stopp här och slår på ett OTH-avsnitt!

EVERY SECOND IS JUST A DREAM

Kategori: vardag

Sitter en duktig Jennifer bakom denna dataskärm!
Sitter just nu och pluggar till ett av alla tretton prov vi har till nästa vecka, bra att jag för engångskull är ute i god tid!
Har även hunnit med att städa liite grann i mitt rum, fast det synd knappt ;)
Fick även reda på matteprovet idag...Alex och jag passade på att skapa ett litet team för G-barn utan MVG-kvalité. Vi kände oss lite utanför eftersom vi var typ dom ända :( Men faktiskt så var jag bara ett poäng från VG!
Men nog om skolan, nu ska jag gå till pappa och kanske klicka hem lite nya saker, men bara kanske....

......

Kategori: vardag

F A N ! ! !
Nu går jag och lägger mig, är arg på allt nu!!!!

I CAN'T RESIST MUCH LONGER

Kategori: vardag

Denna dag var extremt jobbig! 
Alex klagade på min fisk jag gjorde på hemkunskapen, elak chey.
Sen så gjorde jag mitt SO-prov som jag var jätte stolt över och trodde jag hade alla rätt, tills jag gick ut från klassrummet och kollade på provpappret och insåg att jag hade typ hälften fel...
Sen har jag Sveriges drygaste klasskompisar typ? Nästan iallafall. Sebbe, Viktor och Marcus verkade tro att jag kunde ta alla deras hockeytacklingar, och att jag var hur stark som helst. Känner mig som en mosad banan nu eller nått liknande.
Men har inte alls tid med detta, massvis med plugg väntar och en timmes träning. Men först ska jag ta ett snack med my dad :)

6 FEBRUARI 2011

Kategori: vardag

Känns skönt med lite nytt här på bloggen.
Nu ska jag stänga av denna dator som vilken dag som helst kommer att överhetta, ska ge den till Sebbe så att hans pappa kan fixa den åt mig, kanske ;)
Hoppas jag får nått virus, eller att hela datorn kraschar så jag får en ny! En gröööön ♥
Men nått nytt jag skulle behöva är en mobil....min tegelsten är sämst :( Till helgen, om pappa e riktigt snäll kanske jag inskaffar med en, hoopppas!
Men nu måste jag plugga till mitt prov som jag har tills imorn, kan ungefär 13%...inte bra.

DINA BLICKAR SÄGER ALLT

Kategori: vardag

Snäll jag är som bjuder på fina bilder, eheh :)

Blev inget skrivande igår?
Tillbringade kvällen med några godingar med lite film, en massa skratt och lite käk på Pellans, mysfaktor hundra på det! Pellan sov även kvar här :)
Denna dag kommer att bestå av OTH-avsnitt, något jag gör varje dag känns det som, sen lite hockey och lite SO-plugg med tanke på att jag har prov imorn....pussen :*

LEDSEN ÄGARE AV EN TEGELSTEN.....

Kategori: vardag

BUHU, jag är ledsen! :'(
Min älskade telefon gillar inte mig längre, min mittenknapp begravde sig...Meningslöst utan en mittenknapp lixom. Så fick låna pappas andra tegelsten, och det tar typ en timme att skriva sms, och den är jätte ful och tjock...Jag vill inte ha den :( Sen har jag inte ett enda nummer typ, ännu värre...
Som tur var hade jag det väldigt trevligt hemma hos A :)
Nu ska jag kolla på mobiltelefoner och jag har några som är favoriter, sen ska jag kolla klart på mitt OTH-avsnitt och försöka ställa in alarm på telefonen ifall det går...Godnaaatt :*


SÖT CHEY

Kategori: vardag

Sitter här med Sveriges jävla huvudvärk! Jag tror jag svimmar snart....
Matteprovet gick nästan galant, ett G har jag iallafall :) Sen tycker jag det är jätte kul att min fysikbok fortfarande är borta, och jag hittar den verkligen inte. Och jag måste köpa en ny!
Nu ska jag kolla klart på ett OTH-avsnitt, sakna efter min vante, lida med min enorma huvudvärk. Sen ska jag upp och äta nått, förmodligen åker jag till A ikväll, massa mys :) 

RUBRIK SAKNAS

Kategori: vardag

dfghjklÖLKJHGFDSUIÖÄLK34567980+åäö., ,.x-jif kla,s.soköled.,smjgkljcelxkdöjlksagfioc - exakt så känner jag just nu! 

Har vart riktigt duktig ikväll känner jag, hunnit med en hel del. Jag tror jag kan matten, räcker iallafall till ett G, sen har jag lyckats hitta en bikini jag vill ha! Sen har jag hittat två ställen som det lutar mest åt till Malta, St Paul's Bay eller St Julian's, men det får jag titta på närmare nästa vecka. Var till och med ut med hunden!
Nu ska jag kolla på film, orkar inte plugga mera....


3 FEBRUARI 2011

Kategori: vardag

Skönt det var att sova nån timme efter denna dag.
Trodde det skulle bli en skön dag, men icke...Började kl nio med matcherna tillsammans med Viktor, och jagkände mig extremt duktig när jag stod där och skrev upp när det blev mål, och skrek till Viktor när han skulle blåsa av matchen. Men sen fick jag dömma själv...missade att dömma ett mål, vilket det blev en väldans tjatter om. Dagen gick rätt bra, även fast jag inte gjorde så himla jätte mycket men iallafall.
Nu ska jag plugga till allt skit vi har imorn engelska, fysik och ett matteprov. Kanske ska börja med att leta reda på min fysikbok som har vart borta i tre veckors tid..känns bra!

DAG 30 - MIN FAVORITTID PÅ ÅRET

Kategori: 30days about me

Sommaren helt klart!
Fast vintern är ju rätt bra den med...med tanke på alla fina presenter man får på julafton, och sen när jag fyller ;)

I'M HERE WITHOUT YOU BABY

Kategori: vardag

Hallå där! Rutten dag i skolan, var trött ungefär hela dagen och allt var så tråkigt...Men jag ska inte vara så negativ. Imorn väntar en heldag uppe i sporthallen, ska nämligen dömma innebandytuneringen för mellanstadied tillsammans med Viktor :) Skönt att slippa alla lektioner, förutom idrotten som jag lär vara med på...
Nu ska jag fortsätta göra ingenting tills halv nio, då drar jag på träning! 


Vilken söt liten figur :*

DAG 29 - DET HÄR SAKNAR JAG

Kategori: 30days about me

Det mesta....

1 FEBRUARI 2011

Kategori: vardag

Hejhejhallå! Tisdag idag, och jag är kung på att redovisa böcker inför klassen, en sak vi måste göra oftare...fast ne. Händer inget alls i skolan, min dataskärm på tekniken blir bara fulare och fulare för varje gång, och jag trodde inte att jag skulle erkänna det där men.
Har inte nått alls mer att säga, ska upp och ta mig en riskaka och plugga och kolla på OTH, vilken skoj kväll....

Och typ såhär såg jag ut idag :