-

30 juni 2012

Kategori: vardag

Hade myskväll med mina vännner vid Laksjön. Har börjat jobbba, asdrygt, men skönt med lite cash sen. Har spelat match. Förlorade med 3-2 mot serieledarna, jävligt surt eftersom vi ledde med 2-0. Tänkte bara uppdatera er sen sist.

Skulle spelat match idag med. Men eftersom halsen vägrar att bli frisk så hoppade jag den.
Ska fixa mig lite snabbbt och senare åka till tvillingarna för att käka med favvisarna. Sen drar vi oss vidare mot Vålaaaa.

...

Kategori: vardag

LESS. PÅ. LIVET. igen

24 juni 2012

Kategori: vardag

Efter mycket tvek och blabla bestämde vi oss för att inte åka till Björkis. Käkade istället mat på Pellans hahaa...fick sällskap av Pontus och Dennis, och hängde med till Våla. Hamnade i säng runt halv tre kanske, och var då slut som människa. Det var jag också när jag vaknade imorse, men bet ihop och stack iväg på match. En jävligt skön vinst blev det, och jag fick trycka in ett mål. Jäävligt skönt!!
Just nu är jag så jäävla sliten. Vill bara sova, men det är ju sommarlov!! Så försöker hålla ögonen öpppna ett tag till.

midsommmar

Kategori: vardag

Nu har jag upptäckt att det var lite omgjort här, och inga jävla plus är det..känner mig som en vilsen hund här inne nu.

Hur som helst, midsommar är nu avverkat, men dock inte hela midsommarhelgen.
Började med att åka till Storvreta med Sara x2 för käk och så hos Emilia. Vid halv elva ungeför hamnade jag i Öregrund med mina två kära vänner.
Hade en sjukt bra kvälll, träffa mycket trevligt folk och hade det askul. Tråkigt bara att jag såg imorse att det endast hade hamnat ungefär 3 bilder från gårdagen i min mobil....riktigt tråkigt, menmen. Hamnade i min egna säng halv sex, och det tackar jag Dennis!! Vilken klippa han är alltså!

Ikväll får vi se vart vi hamnar, lutar åt Björklinge men får se hur det blir med den saken. Imorn väntas en match också, jappp.

tisdag

Kategori: vardag

Hade toppen kväll igår med mina favoriter! Kommer sakna att se dom fem dagar i veckan nästa år...
Red och körde moppe för typ första gången i mitt liv, och briljerade såklart på båda sakerna heehe. Fikade, körde krocket och bara njöt av att få umgås med dom! Fick även uppleva moppetiden jag inte upplevde för nått år sen på senheten. Avslutade kvällen med lite Pellans käk och hamnade i säng halv tre.
Ska göra nått vettigt nu, sen kl fyra åker jag in till stan på kurs........

tre bilder från skolavslutningen

Kategori: pictures

 


17 juni 2012

Kategori: vardag

Blev ingen festival igår, och ledsen var jag för det, för ville hemskt gärna se Saade...istället blev jag uppäten av mygg ute i Östa på släktträffen och gick upp några kilo :)))
Kvällen spenderade jag med mina vänner, tog det mest lugnt och glodde på Summerburst, och hatade mig själv för det ungefär..
Idag stod klockan på åtta. Åkte iväg på sammandrag med småttingarna, och dom bara levererar!!! Vann alla matcher idag igen, och man kan ju inte annat än vara sjukt stolt!!
Ett tag efter ett åkte jag ner och kollade på herrarna, senare hamnade vi hos Camilla för att fira Eddie och åter gå upp några kilon, men det skiter man väl i hehee :))))) Har spenderat kvällen först i Våla och sen i Lakbäck. Nu ska jag dra en film och somna till den.

En dag kommer jag känna samma känsla som jag en gång känt

Kategori: pictures

Håller aldrig det jag lovar, hoppas ni läsare har insett det ;)
Började lovet lite chill, hängde hemma och va med mina vänner. Idag åkte jag in till stan med Sara och fick med mig hem en väska och två linnen.
Imorn skulle jag egentligen spela match, men den blev inställd. Och istället ska jag hinna med att gå på släktträff och återigen åka in till stan, men vi får se hur det blir med det. Nu ska jag iallafall sova :)

Sommmmarlov

Kategori: pictures

Har fan världens mest finaste och bästa vännerna!!
Delade rosor och tog emot rosor, spenderade en sista stund med klassen och hängde sen lite mer resten av niorna, hängde i kyrkan och blev fotad med vännerna.
Imorn kommer en massa bilder, och ikväll väntar spex och middag, och ett sista farväl av Östervåla Skola!

 

9 juni 2012

Kategori: vardag

Tisdagen gick åt Philips studentfirande. Satan så jag längtar tills det är min tur asså. Sjukt!
Onsdagen spenderade jag i Våla.
Torsdagen spenderade jag med alla nior i Stockholm. Cosmonova, stan, Skansen och Grönan. Verkligen toppen dag, och jag insåg hur jävla mycket jag kommer sakna vissa!! Bara att försöka hålla kontakten...
Igår var jag in till stan med tvillingarna eftersom vi var lediga. Tömde bankkortet och mös vid ån. Kvällen spenderade jag med Sara x2. Grillade, sparka lite boll och lira kubbbb.
Idag har jag vart på sammandrag med knattarna. Duktiga som dom är vann dom alla matcher med en målskillnad på 25-5 :) Glodde sen på derby som slutade 1-1.

Samma sak varenda gång, börjar lesssna

Kategori: pictures

Idag har vi typ endast glott på film och käkat glass i skolan, chilll. Fick även en biobiljett då jag ställde upp i en astråkig intervju.
Imorn är jag ledig. Philip tar studenten och ja, jag är avis. Men bara tre år kvar tills min tur!!
Får sovmorgon, och imorn är det även dax att damma av kameran!!

Rosa toppppar2

Kategori: pictures

Dålig bild på hur mitt hår såg ut i lördagskväll

Rosa toppppar

Kategori: pictures

Hamnade hemma hos Ankan & Linn på förfest, drog oss senare till Folkan. Jävligt dåligt med folk i början, men efter ett tag rullade det in lite folk, och det var kul.
Hade faktiskt en trevlig kväll, och hamnade i säng i skaplig tid. Vilket inte kändes när jag var tvungen att gå upp halv tio och åka och städa upp i Folkan med mina kamrater...
Annars så har jag mest sovit genom denna dag, åkte upp till tvillingarna och kollade på BB-finalen.
Nu ska jag sova, och hoppas att jag inte är allt för trött imorn.

Förresten så färgade Rita & Mikkan mina toppar rosa igår för lite skojsskull. Snyggt blev det och lätt att jag kan ha så, funderade ett tag imorse när jag kollade riktigt noga i spegeln om jag skulle våga göra det..men det vettefan..

2 juni 2012

Kategori: vardag


Chilllllar i bästa tröjan ♥

Blir riktigt less på dethär vädret på riktigt. Har inte haft någon höjdardag precis..Fick plocka cyklar nere på IP i regnet och missade hela Läderloppet. Såg ut som en blöt hund när jag kom hem, och slocknade ganska snabbt i fotöljen.
Ska leta fram kläder, träffa laget senare och sen får vi se vart kvälllen slutar...

1 juni 2012

Kategori: vardag

Jappp en vecka sen sist. Detta har vart en av de dåligaste veckorna i mitt liv. Men nu har jag tagit fram min positiva sida.
På tisdag, onsdag, torsdag och fredag går jag inte i skolan. Ska glo studenten, ha studiedag, åka till Grönan och få kompledigt eller vafan det heter. Jag klagar inte alls, förutom på det värdelösa vädret...
Ska stoppa mat i magen, och senare ska jag kolla på fotbolllll.