-

PEACE

Kategori: vardag

Härligt att det stod fläskfilégratäng med potatis på köksbordet när jag kom hem, m u m s! 
Efter en timmes innebandyträning väntar nu en timmes fotbollsträning. Om sådär tre kvart. Innan det ska jag göra klart min spanskaläxa som är typ klar.

Blev inte mycket lektioner för mig idag, spenderade inte en enda lektion tillsammans med hela min klass ifall ni vill veta. På hemkunskapen lyckades iallafall jag, Alex och Frida göra en av Sveriges godaste köttgrytor typ :) Sen dom sista tre timmarna satt jag på skrivarkurs, vilket nog var nått av det tråkigaste jag gjort typ.  
Men nu ska jag göra klart det sista sen traska vidare till Sara!


Kolla vilket dunder snyggt halsband jag fick av Ankan i present i fredags! Bättre bild kommer nån gång i framtiden...

I WONT SAY

Kategori: vardag

Börjar med att berätta att hamburgaren jag åt för ett lag sen var ganska god, sen ska jag berätta att jag tycker att jag är grymt duktig. För jag har städat my room today! Synd bara att det inte är klart än :( Alla OTH-avsnitt lockar så fruktansvärt mycket, och faktiskt så tycker jag att jag förtjänar att kolla på ett avsnitt exakt nu :) 



Vad stooooor bilden blev, orka bry sig!
Iallafall så stod det här linnet på mitt kvitto igår när jag kom hem.

DAG 28 - TVÅ SAKER JAG INTE KLARA MIG UTAN

Kategori: 30days about me

Familjen & the friends ♥

A LONG TIME AGO

Kategori: vardag

Tänkte skriva lite snabbt här, ett mycket ointressant inlägg tror jag detta blir.
Gillar Ankan's dator lite smått, det är skön att skriva på!

Iallafall så tänkte jag försöka få mina kära vänner upp ur min säng så vi kan vandra till Pellans. Blev extremt sugen på pommes eftersom Ankan har suttit och tjatat om mat sen tolvslaget typ, nje kanske inte med aja.
Men antar att vi inte kommer iväg förns jag flyttar mig härifrån och det ska jag göra nu, för vi nån gång vill jag ju komma hem och sova oxå hihihi :)

U.S.A

Kategori: vardag

Ett av alla linnen jag fick med hem, är helt förälskad i det ♥

Som vanligt orkar jag inte lägga in nått på kläderna jag köpte....men jag fick iallafall med mig hem : linne x5, kofta, nagellack x2, bandeau bh, trosor x2, söt mössa, trippelring, örhängen, ansiktsmask, hårinpackning, hårspännenoch en goodie bag med massa fula saker i :( nej men jag ska inte klaga!
Det var typ det.

Synd att pappa hade så bråttom iväg idag till Sala att jag inte hann följa med, dom har ju trots allt klädesaffärer där med ;) 

Nu ska jag städa mitt rum, oj så fun. Tur att jag får kanon besök senare ikväll :D

DAG 27 - DIN FÖRSTA KÄRLEK

Kategori: 30days about me

Den som kommer ihåg det är grym!
Men det var väl nån söting på dagis skulle jag tro ;) kommer inte alls ihåg?

ALL PAIN FROM YESTERDAY

Kategori: vardag

Var till stan igår, och fick med mig en hel del hem :D
Blev lite film och så med trevliga filurer igår ikväll. Dom gick hem där vid två? Efter att både jag, Sara och Jim somnat i soffan, Ankan lyckades hålla sig vaken.
Skapligt trött imorse när jag klev upp fem i halv elva för att göra i ordning mig för träning.....
Nu ska jag klä på mig, sen ska jag försöka lägga upp bilder på det jag köpte igår :)

Jävlar så trött jag är....orkar inte skriv...

Kategori: vardag

Jävlar så trött jag är....orkar inte skriva nått. Godnatt :*

DAG 26 - TIO SAKER JAG GILLAR ATT GÖRA

Kategori: 30days about me

Umågs med mina friends
Kolla på film
Spela fotboll
Spela innebandy
Åka utomlands
Shoppa i mängder
Lyssna på musik

Kommer inte på flera saker just nu, så kör resten saker jag ogillar att göra.

Åka Forsbergs buss
Plugga
Städa

27 JANUARI 2011

Kategori: vardag

Kul att jag nyss vaknade typ och kommer aldrig att kunna somna ikväll....
Fortfarande händer inget alls i skolan och jag är extremt skoltrött och vill bara gå och dö på varje lektion typ.
Skönt att missa idrotten idag, för det hade jag aldrig orkat..synd bara att jag kommer typ få IG i skridskor eftersom jag missar skridskolektionen nästa vecka oxå...:(
Men nu ska jag ta tag i mitt pluggande så jag blir klar nån gång.
Längtar mängder tills imorn, helg och då far jag in till staden med Sara :)

WHEN THE STARS GO BLUE

Kategori: vardag

Borde egentligen plugga nu, både Växjö - Leksand matchen och datorn är mer lockande. Pluggningen kan ju faktiskt vänta liiite :)
Har egentligen inget att säga alls, skolan är som vanligt, onsdagarna är som vanligt dock blev det ingen bandyträning idag heller, jag som var taggad på det! 
Förresten så insåg jag idag att det är rätt kul att stå i mål på handbollen, trodde aldrig att jag skulle säga det. 
Men nu ska jag fortsätta följa hockeyn, och där blev det 1-0....fuck.....aja om en timme är det fotbollsträning!

DAG 25 - NÅGOT JAG VILL HA

Kategori: 30days about me

Jag vill ha en massa saker, väldigt mycket saker när jag tänker efter. Orkar inte skriva allt men en ny mobil touch eller tangentbord, iförsig har tangentborsmobiler touch men ja ni fattar och en ny dator har spanat in en grön, fett snygg! 
Det står högst upp på min vill-ha-lista :) tror jag iallafall.......

WHEN I'M SORRY I READ EVERYTHING OLD YOU WROTE TO ME AND SMILES

Kategori: vardag


Börjar få till det lite här på bloggen :D Tycker att min header är grymt snygg också...

Nu ska jag fortsätta kolla på OTH, sen ska jag städa mitt vackra rum och sen ska jag kolla på handboll. Bäst att ni tar fram erat anteckningsblock och antecknar, glöm inte att jag gillar att stryka över ord :D 

Och bara för att Alexandra säger att deras Globen börjar bli snygg på tekniken, kan jag tala om för henne att ni slår då inte Dennis, Sebbes och min papp-dator!! Det är MVG klass på den :D

DAG 24 - DEN HÄR MÅNADEN

Kategori: 30days about me

Nytt år blev det denna månad, och det har varit skapligt kallt ute! Vilket nog ingen har missat, iallafall...
Lyckades komma tvåa i Salacupen med världens bästa lag ♥ Sen såg jag även när Heby P95 vann Salacupen. 
Fyllde även byxmyndig, det ni ;) 
Har haft otroligt mysiga stunder med mina älskade vänner ♥ filmkvällar, pratstunder och otroligt mycket skratt! 
Skolan drog även igång, skulle gärna ha jullovet ett bra tag till..men icke! 
Får inte glömma att jag lyckades få kontakt med en gammal vän, kanon!

Denna månad har vart grym! Känner på mig att detta år kommer bli mer än bäst :D

KUUUUL.....

Kategori: vardag

Jag tycker extremt synd om mig själv just nu.....massa plugg väntar, och jag är trött! Sen så kliar minst halv min kropp :( Och jag får damp!! 
Känner mig inte alls positiv nu för tiden......

I WISH THAT RIGHT NOW

Kategori: vardag


Suddig & dålig picture...tur att mina kära vänner e söta :) 

Skippade innebandyträningen, dels för jag var den ända från Tärnsjö som hade tänkt träna och dels för att jag har massa plugg ikväll.....
Ska återgå till min pluggning nu, senare blir det fotbollsträning! 

......

Kategori: vardag

Snart om ett litet tag går jag och möter Sebbe och vi vandrar till kyrkan.....och jag är fortfarande grymt irriterad på det. Missar bandy-vm, handbollsmatchen och oth detta kan ju inte bli mycket bättre! Tack & hej.

DAG 23 - DET HÄR FÅR MIG ATT MÅ BÄTTRE

Kategori: 30days about me

Mina dunder underbara vänner! ♥

THE LOVE WE HAD

Kategori: vardag

Nu har precis Sara & Jim traskat hem. Skrattat har jag allt gjort ikväll, och var otroligt osocial med. 
Somnade i soffan för jag var så jävla trött,och det är vad jag är precis nu med....trött. Fast närjag känner efter är jag inte så trött, kanske ska slå på ett OTH avsnitt? 
Nej det ska jag inte, för jag ska sova!
Imorn väntar fem timmar i kyrkan med konfan, och jag skulle kunna dra alla jävla ord jag kan men säger bara fyfan!!! 

Sen får ni ursäkta hur det ser ut här på bloggen, men jag hatar blogg.se och jag hatar hela bloggen!! Och jag känner att jag ska sätta punkt här.

DAG 22 - EN BILD SOM ÄR FRÅN NÄR JAG ÄR LITEN

Kategori: 30days about me


Det ända jag hitta på denna dator...rätt gullig, fast nej.

A BURNING CANDLE

Kategori: vardag



Har inget alls att skriva..
Efter en jobbig träning tänkte jag slå på ett OTH avsnitt :)

HELG!

Kategori: vardag

FREDAG = HELG!

Nu blir det mys med Pellan & G, grymt!

DAG 21 - EN SAK JAG SKA GÖRA INNAN JAG FYLLER 30

Kategori: 30days about me


Jag vet inte hur många gånger jag ska nämna ordet LA i denna blogg haha, men innan 30 ska jag vara där iallafall. Och sen ska jag ha en liten bebis, tänk så guulligt!!

SKRIDSKOKUNGARNA

Kategori: vardag

Måste säga att jag är king på skridskor och speed date! :D Fast nej, där ljög jag lite halvt.....
Skridskor på idrotten blev mycket roligare än väntat. Synd bara att jag hade Sveriges jobbigaste hjälm på mig :( Den drog med hela pannbandet när jag skulle sätta hjälmen på skallen så jag vet inte hur jag såg ut...men sak samma! 

Nu har jag ätit, kollat klart på Solsidan och nu väntar bara pluggningen och lite städning som jag tänkte fixa typ nu.


En med mongohjälm, en otroligt glad, en som aldrig vill vara med på kort och en som spelar i Björklinge söta va?
Och ja jag vet, vi har röda ögon men ingen bryr som om 100år.

DAG 20 - TVÅ SAKER JAG LÄNGTAR TILL

Kategori: 30days about me

Går lite segt med mina 30 dagar......

Jag längtar tills sommarlovet, för det kommer bli grymt! Börjar med en resa till Polen, sen lite senare på lovet blir det tre veckor till Malta förmodligen, och Amanda blir förmodligen mitt sällskap! Kan inte bli mer än grymt :D
Sen längtar jag tills....jag kommer inte på nått faktiskt. Eller tills när jag blir stor, då SKA jag befinna mig i LA!

SOLSIDAN

Kategori: vardag

Härligt med en liten springtur :)

Kul att äckliga bussen var en timme försenad imorse, sådär stod vi ute och frös!!!
Skapligt kallt det var! Sen var ju inte idrotten så mycket roligare...
Blev ingen bandyträning efter skolan, tog mig till församlingshemmet med mina älskade
konfirmationvänner. Inte jag, eller vi såg framemot men vi lyckades ha ganska kul iallafall :)

Nu ska jag fortsätta kolla på solsidan, min otroligt snälla klasskompis lånade ut den till mig.
Så snäll han är :D

EXAKT SNART, TYP NU

Kategori: vardag

NU : springrunda
SEN : ja det återstå att se!

DET GÅR INTE MED ORD!

Kategori: vardag


Jag kan inte med ord beskriva min kärlek till denna unge! ♥
Och jag vet inte hur många gånger jag sagt det, och jag vet inte heller hur många gånger jag
kommer säga det!

EVERYTHING IS IN YOUR HANDS NOW

Kategori: vardag

Händer inget alls i skolan nu för tiden....vi bara jobbar ihjäl oss, får en massa läxor och ja allt detdära. Men ändå lyckas jag ha det riktigt roligt på nått sätt? ;)

Sara gick hem för ett litet tag sen, hon var hit och lämnade present till mig :) Och inte säga nått annat än extremt snygga! Hoppas ni blev nyfikna eheh ;)
Ska ta och hoppa in i duschen nu, sen ska jag sätta mig framför tv'n och kolla på lite handboll :)

VINST & FÖRLUST

Kategori: vardag


Typ såhär såg jag ut när jag såg Sverige vinna över Sydkorea i handboll, och när jag såg Leksand förlora mot Tingsryd i hockey......

Nu ska jag borsta tänderna, läsa nått kapitel i min bok som ska presenteras framför klassen.......sen ska jag sova!

DAG 19 - EN SAK JAG GÖR VARJE DAG

Kategori: 30days about me

Sätter min mobil i ladderen och lägger den bredvid mig i sängen är något jag gör varje dag.
Sen äta och sånt där, ja ni vet ;)

OPEN MY EYES, YEAH; IT WAS ONLY JUST A DREAM

Kategori: vardag

För det första måste jag säga tack för alla gratulationer!
För det andra måste jag säga att jag har världens bästa vänner ♥
För det tredje måste jag säga att Viktor får pris för världens bästa klasskompis, stört skön kille!

Skön dag idag i skolan, på ett sätt är det rätt bra att gå i skolan när man fyller ;) 
Har inte hänt nått speciellt idag annars.
Men nu ska jag plugga det sista till spanskan, kolla klart på matten sen ska jag äta mat. Kan inte bli mer än godast eftersom jag bestämt exakt vad det ska vara idag!

I GOT DREAMS, I GOT LOVE

Kategori: vardag

Bara för att Petra vill att jag ska blogga så slänger jag väl in ett inlägg till ;)

Fick främmande idag, och stoppade i mig Sveriges godaste tårta, ni anar inte! Iallafall så fick jag några presenter också och jag orkar inte visa nån bild eller nått. Men kan säga att jag myst runt i min nya jump in dräkt hela kvällen. Ville egentligen hellre ha en one piece, men denhär är säkert minst lika skön :) 
Nu hade jag tänkt plugga svenska och spanska sen sova för imorn när jag vaknar är jag 15!

RUBRIK SAKNAS

Kategori: vardag

Har inte haft nån blogglust alls idag....sen har jag inte heller haft så mycket tid.
Ska hoppa in i duschen nu, kanske slänger in ett inlägg lite senare :)

16 JANUARI 2011

Kategori: vardag

Ska alldeles strax sova, vilket är väldigt behövligt! Ska bli otroligt skönt att få sova ensam också kan jag tala om för er :)
Men iallafall så kikade jag på Avatar ett tag med Philip och hans kompis, men den sög så himla mycket och var nå fruktansvärt lång så jag tog några pauser ibland. 
Sen har jag suttit och pillat på ytterligare en design.....och suktat efter massa kläder :(
Såg också att jag hade typ 13st klädcollage som jag inte har lagt upp, så det kanske kommer ett sådant snart.
Men nu är jag trött, syster kommer hit imorn vid 12 tror jag. Alltså ingen sovmorgon......

Förresten får jag damp på domhär 30 dagar om mig, för dag 1 är tydligen borta, och jag vet inte hur långt jag ligger efter eller nått, så jag orkar inte skriva ikapp om jag ligger efter.

DAG 18 - VAD ÄR KÄRLEK

Kategori: 30days about me

Det beror väl på hur man lixom har det inom kärlek typ ja, sen är det väl olika från person till person.
Är jag kär och allt går hur bra som helst, så skulle jag säga att kärlek var underbart! Men är jag kär och allt går åt helvete och blablabla då skulle jag säga att kärlek är bara skit typ.
Sen är kärlek äckligt jobbigt vissa gånger, det är iallafall vad jag tycker...
Men oftast är kärlek underbart ♥
Så svårt var inte det...synd bara att jag skriver som ett mongo/cp haha :D typ samma sak.......

ÅÅÅÅÅÅÅÅH

Kategori: vardag

Snart lackar jag ur på allt och alla!
Fyfan, varmvattnet vägrar funka fast pappa säger att han har fixat det....kul, nej inte direkt.
Och jag måste duscha ifall jag ska bort ikväll, får se hur det blir med det men ändå.

Hur som helst hade jag det jätte trevligt igår med mina älskade vänner, synd bara att man säng är för liten att sju stycken ska ligga och trängas i den..
Men orkar inte berätta, kan tala om att jag var rätt mätt när jag gick och la mig iallafall :)

Nu ska jag springa upp och kolla duschen, sen ska jag klä på mig och sen får vi se vad kvällen har att bjuda på! Kanske dans? Skulle inte tro det, men det lär märkas.


Fin vän jag har, helt underbar ♥

DAG 17 - KILLEN I DINA DRÖMMAR

Kategori: 30days about me

Oj vilken svår..
Jag orkar inte göra den, det tar sån tid...kanske senare i framtiden ;)

HAPPYFACE

Kategori: vardag

Äckligt plugg står högst upp på min göra nu-lista.........don't orking!
Svenska, Matte, Spanska, Biologi och SO...snacka om att vilja ta kål på oss stackars elever :(
Jag får ju inte heller nått gjort här, hejdå....oj så positivt detta blev.
Men jag har en sak till, jag fick VG på min biologiuppsats!!! Ni anar inte hur jävla glad jag blev :D

DAG 16 - VAD TYCKER DU SJÄLV OM DINA FÖRSTA BLOGG INLÄGG, NU NÄR DU LÄSER DE I EFTERHAND?

Kategori: 30days about me


Det är egentligen inte så jätte stor skillnad. Berättade lite mera i detalj i början, vilket jag kan göra nu också ibland. Sen är det rätt långa inlägg, men det kan komma såna nu också. Ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men allt är inläggen annorlunda nu jämfört med dom första ;)

BLÄÄÄ

Kategori: vardag

Härligt att jag haft sprängande huvudvärk hela dagen i skolan...då är jag ju alltid så glad mot mina älskade klasskompisar!
Har inte gjort mycket alls idag, blev ingen bandyträning heller...
Ska ta och duscha nu, sen ringa Amanda, kolla i en tidning som jag redan kollat en timme i...sen ska jag sova! Sådär grymt intressant information :)

SOMMARPOJKARNA

Kategori: music

Jag älskar skooooooolan........tjalalala eller där ljög jag.
Lyckades få med mig hem två läxor, usch fy och blä sådär första dagen känns ju sådär.....
Efter skolan gick jag till affären med två svullon och vi köpte med oss hem en kladdkaka, som jag fick väldigt ont i magen av :(

Nu ska jag göra en matteläxa som ska vara inne tills nästa tisdag! Men duktig som jag är, gör jag den nu :D





HAHA, minns när man nötte dom här som mest!! GRYMMA

DAG 15 - MIN FAVORITBLOGG

Kategori: 30days about me

Jag har ingen favoritblogg direkt, mina kompisars bloggar läser jag dagligen :)
Men av dom större bloggarna läser jag Kenza & Kissie dagligen. Kenzas blogg läser jag för den är bra på nått sätt, och jag gillar att kolla hennes outfits, sen Kissies blogg läser jag för att hon är typ störd? Haha, nej men det är bra på nått sätt för mig, och fråga mig inte varför....

DAG 14 - ETT MINNE

Kategori: 30days about me

Ett minne? Ja jag har många fina minnen, men nått jag alltid kommer att minnas det är nog första året på Dalecarlia!
Det var helt underbart, åkte från Borlänge som etta i cupen och vi var bra glada :) Tårarna bara sprutade på oss!
Den känslan var helt underbar.


Små? Kanske en aning ;)


Lyckliga Dalecarliavinnare!


Gruppfoto med 2:an Järla :)

GRYMT

Kategori: vardag



Kollade igenom bilderna på datorn och hittade denna, hur den nu kom dit :o Lite små skumtsådär, men iallafall typ sådär såg våran gran ut på julafton! :D

SISTA DAGEN

Kategori: vardag

Sista dagen på jullovet har närmat sig med stormsteg nu, och imorn drar skolan igång..Längtar inte alls, skulle mer än gärna ha ledigt en vecka till :)
Men jag ska inte klaga, för detta lov har vart underbart! 

Nu ska jag måla mina naglar, sen ska jag dra ihop ett klädcollage :)

DAG 13 - FYRA BILDER SOM GÖR MIG GLAD

Kategori: 30days about me


Glädjespridare! Två helt underbara småflickor ♥


Världens bästa lag ♥


Sommar, värme och grymma kvällar ♥


Leksands IF ♥

DAG 12 - VARFÖR BÖRJADE DU BLOGGA

Kategori: 30days about me

Jag kommer inte riktigt ihåg, men jag tror det först och främst var för att jag ville skriva av mig och så. Sen var det nog också att jag ville testa att ha en blogg, hur det lixom var.

DAG 11 - MINA PLANER INFÖR HELGEN

Kategori: 30days about me

Ja, denna helg är väl så gott som över...
Hade egentligen bara en plan för denna helg och det var att spendera fredagen i Sala. Vilket jag även gjorde och vilket som var grymt, men kunde ha blivit några millimeter bättre :)


Ja, här står vi ut med oerhört suddiga bilder :)

DAG 10 - DET HÄR HAR JAG PÅ MIG IDAG

Kategori: 30days about me

Just nu har jag på mig : svarta strumpor, mörkgråa mjukisbyxor, ljusrosa trosor med en gullig fjäril på, vit t-shirt, lila bh och sist men inte minst min super sköna svarta aptröja, Paul Frank.

THE WINNERS

Kategori: vardag

Såg igår att jag hade missat 30 dagar om mig, och hade tänkt att skriva om dom idag ifall ni ville veta.

Har inte gjort nått speciellt idag, så detta känns gaanska ovärt.
Men ska laga lite mat, duktig som jag är, sen ska jag hitta på nått innan jag somnar i stolen här uppe...


Vinnarna av Salacupen P95!

I DON'T CARE WHAT OTHERS SAY

Kategori: vardag

Som jag sa förut, blev Sala hela dagen. Kan ju tala om att jag har ont i min rumpa eftersom läktarn var oerhört obekväm, sen var jag grymt trött och hade väldigt ont i ryggen. Kände att det blev ganska mycket klag där, men jag tillbringade denna dag med underbara tjejer iallafall :)

Kom hem nån gång och då ville jag bara sova, men Sara följde med hem hit och hon gick typ precis. Så nu hade jag tänkt att sova. Slänger in en bild från Salacupen också. Kan meddela att jag har en hel del bilder som jag ska försöka lägga upp så snabbt som möjligt :)

6 JANUARI 2011

Kategori: vardag

Drar gårdagen lite snabbt då.
Spelade som sagt cup och det gick bra, vi fick med oss ett silver hem :D
Alla våra matcher slutade oavgjort i gruppen, men hamnade tvåa och gick till semifinal. Och där väntade IK Franke som vi slog med 2-1 efter en spännande sudden death, men i finalen föll vi...Ingarö IF lyckades få in ett mål i sista minuten, kändes lite tungt...

Men nu ska jag hoppa in i duschen sen försöka sova.
Kommer nog inte att skriva nått imorn eftersom jag kommer att befinna mig i Sala ungefär hela dagen.

RUBRIK SAKNAS

Kategori: vardag

Salacupen gick ju rätt bra, tar allt senare idag eller hur man ska säga. Har även en heldel bilder som blev knäppts under dagen :)
Men nu ska jag fortsätta muppa vidare med mina älskade vänner!

ARTHUR OCH MINIMOYERNA

Kategori: vardag


Denna film ska jag alldeles strax slå på och se :D 

Nu har jag nästan packat klart, det sista ska ner imornbitti. Jag är nu extremt taggad.
Kvart över sju imorn har vi samling, det känns lite jobbigt men är det cup så är det! 

Idag har jag bara tagit det lugnt annars, lyckades göra av med 850kr på några minuter bara..det känns tungt.
Men nej det var typ det så godnatt :)

DAG 9 - NÅGOT DU VÄLDIGT GÄRNA VILL GÖRA

Kategori: 30days about me

Något jag väldigt gärna vill göra?
Det är att flytta till LA när jag blir äldre. Verkar så himla underbart där borta!

SOCCER DOG : EUROPEAN CUP

Kategori: vardag


Denna film kikade jag nyss klart på, helt okej!
Kollade även precis klart på hockeyn, och ja där gick det ju som det gick....fan!
Får hoppas på att dom tar brons iallafall.
Men nu hade jag tänkt sova, ska bli riktigt skönt eftersom jag inte fått särskilt mycket sömn detta lov.

15 DAGAR KVAR TILL 15ÅR

Kategori: vardag

Har bara tagit det lugnt idag, har suttit och fixat med designen och det var nära att jag avslutade detta konto för jag inte fick till det....blev så trött på blogg.se.
Men fick till det tillslut, och jag ska försöka ha det såhär ett tag nu :)

Annars så hade jag träning nu ikväll, sista träningen innan Salacupen. Bara två dagar kvar nu!! Och bara 15 dagar tills jag fyller 15 :D
Nu ska jag kolla på film, och försöka titta lite på hockey.


DAG 8 - EN NYTAGEN BILD

Kategori: 30days about me

OJJDÅ

Kategori: vardag

Oj...nu ser det ut som en soptipp här på bloggen ungefär.....

3 JANUARI 2011

Kategori: vardag

Amanda stannade över natten, och vi har haft det nå grymt roligt, som jag har skrattat :)
Hon åkte hem mot kvällningen, så då tog jag det bara lungt.
Vid åtta kom Sebbe förbi och plockade upp mig och sen så vandrade vi hem till Ankan.
Kom hem vid elva, och under tiden jag var där så hann mitt hjärta åkte upp till Kiruna minst 13gånger...det blir så när man kolla på Saw, iallafall för mig.
Men nu ska snart, om ett tag ska jag sova och innan jag sätter punkt här så slänger jag in en bild på fina G :) 

DAG 7 - MINA SYSKON

Kategori: 30days about me

Jag har inga "riktiga" syskon, jag har bara två halvsyskon.
Min äldsta syster bor här i Tärnsjö tillsammans med sin man och har tre barn, Kim, Eddie och Maya. Jag är alltså moster åt dom alla tre :) Hon och jag har samma pappa men inte samma mamma.
Sen har jag min andra syster. Hon bor i Stockholm med sin kille. Henne träffar jag inte alls lika mycket som min andra...Hon och jag har samma mamma men inte samma pappa.

Sen har jag även två plastsyskon, dom är tvillingar. Ena bor hemma och den andra i Våla :)


DAG 6 - MIN DAG

Kategori: 30days about me

Kan ju börja där lite efter tolvslaget. Var som sagt i Våla, tog kvart över tre bussen hem. G sleepade över här och vi gick och la oss vid halv fem kanske? Hon somnade som en stock ungefär, och jag häll mig vaken ytterligare en halvtimme. Vid elva nångång åkte hon hem, och jag fortsatte att sova och vaknade vid två ungefär.
Amanda kom mot kvällningen och vi vandrade iväg till pizzan för att få lite mat i magen.
Sara kom lite senare, och vi drog igång ett OTH-marathon.
Ja ungefär så har min dag sett ur :)

NEW YEAR

Kategori: vardag

Ja då var det ett nytt år :) Hoppas detta år blir som 2010, bättre tillochmed kanske?

Blev käk igår med Sara, Sara & Vickan och lite senare kom även Amanda. Vi åt oss riktigt mätta!
Vid halv tio tog vi bussen till Våla och var lite med killarna där, tog kvart över tre bussen hem och G övernattade här :)
Men nu ska jag fortsätta med mitt OTH-marathon som jag har här hemma.