-

MYCKET MAN VILL HA..

Kategori: pictures

Vill ha en haribokalender!
Vill inte att alla ska berätta hela julkalendern imorn i skolan eftersom jag kommer att få se den när jag kommer hem!
Vill ha jullov!
Vill ha julafton!
Vill ha nyår!
Vill ha helg!
Vill ha så mycket mera!!


Såhär såg det ut förra året när vi firade jul här hemma allihopa. Iår firar jag den nere i Stockholm.

16.35

Kategori: vardag

Vilken jävla piss dag!! Blir arg bara jag tänker på vilken dålig dag jag haft. Hatade verkligen syslöjd idag, allt gick åt helvete. Avslutade skoldagen med lite fika på mentorsträffen, gotti.
Imorn blir det en chilldag i skolan känner jag på mig, och det tackar jag inte nej till!
Ska kolla klart på Värsta pojkvänsakademin nu, och sen stoppa lite mat i magen :)

LA LA LA IT DOESN'T MATTER

Kategori: vardag

Hej mina vänner och ovänner! Idag började jag min dag med dans på idrotten!! Så sjukt kul det är. Synd bara att man är råkass..
Skoldagen har rullat på i fint tempo. Skönt att veckans jobbigaste dag är avklarad.
Sitter och funderar om jag ska köra en 30 dagar om mig igen. Gjorde ju det i januari. Men vet inte om jag orkar. Ska tänka på saken :)
Nu ska jag måla om mina naglar, tack och adjö!

LEKSINGEN

Kategori: vardag


Detta gör mig sällskap nu!! Älskar när denna tidning landar i brevlådan :D

JAG KÄNNER IGEN OSS I DET

Kategori: pictures


Idag har jag vart hos SYV. Blivit sjukt nöjd över mitt engelskaprov!! Insett hur mycket jag kommer att sakna min klass nästa år...Har även insett att jag måste lära mig att inte somna efter skolan, och inte äta mig alldeles för mätt. Just nu har jag ont i magen..

SNÖÖÖ

Kategori: vardag

Äntligen snö!! Som jag har längtat :D Hoppas det kommer ännu mera inatt, men troligtvis kommer allt smälta och mina skor kommer bli genomblöta imorn...
Nu ska jag bädda om min säng, sen ska jag krypa ner under täcket och kolla på ännu ett Gossip Girl avsnitt :) PERFEKT SÖNDAG!

1:A ADVENT

Kategori: vardag

Känns som de flesta rubriker ser likadana ut idag. Iallafall...jävligt tråkigt att det inte är någon snö. Känner att det behöver komma lite nu faktiskt.
Har sega hela dagen. Sjukt skönt. Inget att plugga till har jag heller!
Nu ska jag ta och stoppa in hörlurarna i öronen och sen göra min bok sällskap. Sen vänta på mat, äckligt hungrig. Dör snart.

JAG HAR SETT VAD DET TIDIGARE HAR LETT TILL

Kategori: vardag

Hej mina vänner! Förlåt för ur usel bloggning. Har inget att skylla på heller så...
Min fredag bestod av skola. På kvällen tog jag mig till bion med Jim och Pellan och kikade på Breaking Dawn. Kom på att jag inte hade sett trean...
Idag vaknade jag alldeles för sent, missade träningen......Men galet så skönt det var att sova ut! Kvällen spenderade jag med G. Dryg som vanligt var hon...
Nu ska jag sova, och imorn ska jag bara slappa heeeela dagen lång!


UTLANDSRESA? JA TACCCCK!!!

OFFF

Kategori: vardag

Känner mig lite off här. Ska ge er ett riktigt inlägg innan jag går och lägger mig senare ikvälll :)

SVARTVIT SKOLAVSLUTNING

Kategori: pictures




YOU THE ONE THAT I DREAM ABOUT ALL DAY

Kategori: pictures


Idag säger jag bara HEJ! :)
Julafton om en månad. Ingen snö!! Plusgrader idag. Vad är det som händer? Nu ska jag skriva en önskelista till tomten/pappa.

22.17

Kategori: vardag

Onödigt att jag åkte in och kollade på Öppet Hus idag. För det första var det inte ens nått program på skolorna som jag var intresserad av, och för det andra vet jag redan vad jag ska gå :)
Nu ska jag sova. Imorn väntar ytterligare ett prov, i spanska. Dö. Och det är även en av det värsta dagarn i veckan. Känner på mig att jag inte kommer vara glad imorn.

21.04

Kategori: vardag

Fin text jag käckte ur mig i senaste inlägget va? :)
Just nu har jag sjukt jävla tråkigt. Skorna var inte så sköna som i affärn, men behåller dom ändå. Märkte nyss att det var skit svårt att kissa när jag hade min Jump In på mig, hahaa.
Nej men detta var ett världelöst inlägg. Ska gå och plugga in två svar som jag kan skriva ner på SO:n imorn, så att jag får VG i religion. Älskar Lassssse!! :D haha

MASSA KÄÄÄRLEK

Kategori: vardag

Lärde känna denna sötnos när jag fick i fyran kanske? Kommer inte riktigt ihåg när det var, men det var några år sen :) Kommer tillochmed ihåg första gången vi va. Hahahha, dog så stelt det var!! Men efter nån timme så lossnade det :)
Hade turen att komma i samma klass som denna tjej också, och det var det jag önskade mig på ett utvecklingssamtal.
Nu har jag gått i samma klass som henne i mer än 2år, och jag har haft det sjukt kul!! Vi har en termin kvar tillsammans, sen så går vi skilda väger. Blir ledsen när jag tänker den tanken :( Men vi ska se till att ha kul den sista tiden som är kvar!
Hon är en fantastisk tjej, får mig att skratta och må bra. Men hon kan också få mig på dåligt humör, och dum kan hon vara ibland också......men det ingår i vänskapen ;)
Världens bästaste och underbaraste klasskompis är hon, AAAALEXANDRA JONSSON!! :D Fast glöm inte gumman, du delar plats med tre andra tjejer i klassen också, haha!

HATAR ATT JAG SAKNAR DIG

Kategori: pictures


S O M M A R <3

Det är mörkt när man åker till skolan, och det är mörkt när man kommer hem från skolan. Deprimerande.
Skolan rullade på rätt bra för att vara segaste dagen i veckan.
Nu ska jag traska ut i kylan. Andra paret av nya skorna ska invigas. Dom andra hade jag och dansade i i lördags, as sköna! Oj så jag älskar dom. Ska visa er senare :)

HELA VÄRLDEN VET ATT HANS SISTA CHANS ÄR BRÄND

Kategori: vardag

Dö. Hela denhär dagen kan gå och dö. Har vart sjukt trött i skolan, längtat efter en säng typ hela dagen. Skrev ett prov första timmen, fick G iallafall. Fick reda på att vi har prov på torsdag. Sen skrev jag ännu ett prov.
Plus allt detdär, så smärtar min hals ganska mycket. Kanske var osmart att stå ute i linne typ en halvtimme i lördags. Har bara mig själv att skylla på, nästan..
Nu ska jag äta och sova lite, sen kl åtta går jag ner och tränar!

BUSIGT AV MIG OCH SNO BILD FRÅN FACEBOOK

Kategori: vardag


Suddigaste bilden ever. Men vad gör det när han är en grym vän ♥

DET ÄR ÖVER NU.

Kategori: vardag

Hade det trevligt igår. Kom hem alldeles för sent inatt, men lätt värt.
Ska ta och plugga lite nu. Prov imorn första lektionen. Orkar verkligen inte.
Sen ska jag sätta mig framför tvn en lååång stund, duscha och sen sova tidigt. Bra söndag.

20.11

Kategori: vardag

Philip skjutsade mig till Uppsala, snäll han :) Sen åkte jag med Markus & Isabell till GUC. Och jag vet vad jag kommer ta som första val nu tror jag :)
Tog tio över fyra bussen hem.
Tar ett tråkigt inlägg såhär. Om nån timme tar jag mina ben och går till folkan för lite partaj! Hoppppas på en kanon kväll. Puss


Tagggggade brudaar!!

2 MARS ♥ ♥

Kategori: vardag

Vilken toppen dag. Bildprovet gick fint, debatten gick kanon och idrottslektionen gick toppen!! Allt detta gjorde att skoldagen rullade på extremt snabbt.
Tog bussen in till stan. Fick med mig två par skor jag suktat efter länge, ett snyggt linne och lite smycken :)
Har spenderst kvällen med Sara & Vickan. Lite idolmys, mina fovoriter åker ut en efter en, känns jobbigt...
Sara gick precis, ska sova nu. Ska egentligen på Öppet Hus imorn, men vi får se hur det blir med den saken...
Det bästa av allt denna dag, bokade biljetter till Avicii!! L Y C K A :)

SJUKT VÄRT DEN LÅNGA VÄNTAN

Kategori: vardag

Fick stora problem på biologin igår, så bestämde mig för att vara klar fast jag inte är det.

Idag fick vi åter en håltimme från spanskan, klagar inte ett dugg :D Blev en lunchrast på två timmar ungefär, chill.
Äntligen helg imorn. Åker in till stan med G ihopp om att få hem tröja, byxor och skor. Men innan det ska jag avverka en dag i skolan, och det är vår tur att ha egen idrottslektion k u l...
Nu ska jag måla klart minanaglar, och sen sätta upp mina bilder jag fick hem igår :)

17.02

Kategori: vardag


Så glad :D

Har fixat ännu en skoldag, och endast två dagar kvar till helg!! Låt det gå snabbt.
Har haft en ganska skön dag. Briljerade på syslöjden idag haha. Håltimme på spanskan, chill. Sen blev det inte så mycket jobb alls på resten av lektionerna.
Men nu ska jag göra biologiböckerna sällskap, ska fan se till och bli klar ikväll!!

LYCKA

Kategori: vardag

Fick tillbaka min älskling idag!!! Sån jävla lycka ♥ ♥ ♥
Allt med gymnasiet kan ju typ gå och dö eller nått...blir mer och mer osäkrare, fyra till skolor att besöka innan mitt val blir lite lättare.
Nu ska jag gå upp och ta en macka. Sen så jag leka med min telefon tills jag somnar. Har saknat den så!!

GLAD YOU CAME

Kategori: vardag

Haft en bra dag i skolan, dock har jag vart gaaalet trött hela dagen. Ska strax sova. Vill inte vakna upp imorn, hatar tisdagar!! Men efter att jag har tagit igenom mig skoldagen åker jag in till stan med Sebbe :) Ska försöka hitta en tröja, sen så blir vi upphämtade och åker på öppet hus på JB, igen..
Nej men nu ska jag vara social med med kära vän, puss!

JAG KOMMER ALDRIG ATT BLI RIKTIGT NÖJD

Kategori: pictures




ÖNSKAR JAG HADE SVAR PÅ ERA FRÅGOR

Kategori: vardag

Hade galet trevligt igår ikväll! Och det tackar jag hela laget för :)

Idag har jag bara tagit det lungt, gjorde klart matteläxan så jag slapp den. Skönt. Och nu sitter jag här med svenskan och kommer ingenstans. Funderar på att slå igen böckerna och gå och lägga mig.
Imorn kör vi på en ny skolvecka, orkar inte. Hoppas iallafall veckan går snabbt så vi kan få helg!!
Nej men nu ska jag gå och göra i ordning mig för sängen.

♥ ♥ ♥

Kategori: pictures

11/11-11

Kategori: vardag

Sitter och kollar på Spy Kids 2. Trodde det typ sög, men var ju helt okej :)
Skoldagen var helt okej.
Ikväll blir det idolmys, och lite fotboll. Nu måste jag kolla klart på slutet!!

DANIELLA BERG

Kategori: pictures




Kolla vad jag hitta bland de orensade bilderna :) Har många fler, men får se om dom hamnar här.

HÅLL HÅRT I DIN GODA VÄN

Kategori: vardag

G är en söt vän. Hon är snäll, och ibland är hon tillochmed lite omtänksam. Jag gillar henne mycket. Speciellt när hon gör sina miner och töntar sig. Hon är en kul vän, och får mig att skratta. Jag älskar att titta på henne, särskillt genom datorn. När hon sitter där framför den lilla kameran på datorn och ser ut som ett mongo. Nu när jag skriver dethär är hon väldigt oseriös, och jag behöver hennes hjälp! Men hon vägrar hjälpa mig. Nu ska jag försöka vara mer seriös..

Försöker plugga till SO'n imorn. Men det går fan inte. G är för snygg i camen, hon distraherar mig, Sjukt jobbigt!! Men ska göra ett nytt försök senare. Nu ska jag snygga till lite på mitt skrivbord, och försöka göra mitt liv lite roligare hehehe :)


13.32

Kategori: vardag



Slutade klockan tolv!! Körde med snebena idag. Käkade pannkaka som var sådär. Insåg hur lite små konstig våran spanskalärare är, fast det har jag vetat länge men ändå. Insåg även hur råkass jag är på engelska, läst 20sidor på 2lektioner.

Har precis gjort klart matteläxan, och nu ska jag läsa massa bloggar. Intressant vaa?

DU ÄR SOM MIN BÄSTAVÄN

Kategori: pictures

Denna skoldag var ju helt okej. Håltimme från spanskan, så sjukt skönt!! Dock fick vi inget fika på mentorsträffan..besviken. Inte blev det bättre att vi fick vara i kemisalen heller..kunde knappt andas där inne.
Men imorn då är det en sån där underbar dag! Slutar kl tolv ♥
Men slut på tråkig info. Ska plugga lite engelskagloser nu och sen göra ett försök till att sova.

 
Känner att jag vill ha tillbaka min älskling nu oxå...

HON KOMMER INTE FINNAS DÄR FÖRALLTID

Kategori: vardag

Trötttttttt!! En stor hög med plugg väntar just nu...

EMA's 2011

Kategori: vardag

Älskar MTV!! Älskar Awkward!! Det har gjort min dag, och jag klagar inte ett dugg :)
Ska fortsätta kolla på EMA nu, får se hur länge jag blir fast här. Fick nyss se Justin Bieber på tvrutan. Alltid lika gulllllig :)

Imorn börjas det tråkiga igen. Halv sju är det uppstigning..Måste iallafall säga att jag har haft en underbart lov, och jag längtar redan till jullovet!

14.26

Kategori: vardag

Hade en mysig dag igår. Och det blev återigen en sen natt. Så idag tog jag en rejäl sovmorgon och sov läänge!
Idag är det bara jag och tvn. Så sjukt skönt!
Nu ett Gossip Girl avsnitt innan alla mina program börjar :)

SOMEONE LIKE YOU

Kategori: vardag

Här sitter jag med en helt tom mage, helt ofixad osv....bussen går om en halvtimme och jag vaknade för en halvtimme sen. Men kan ju enbart skylla mig själv.
Blev en gaanska sen natt, somande efter kl 4. Men det var det värt, mina vänner är ju bäst!! ♥

Idag är en stadstripp planerad, och vad vi gör får vi se. Men jag vet att det kommer bli toppen :)

15.52

Kategori: vardag

Satte mig vid tvn direkt när jag vaknade och kollade på Hannah Montana The Moive. Har sett den tustentals gånger, men vad gör det lixom?
Duschade för ett tag sen, och nu tittar jag på Plain Jane, och jag älskar Louise Roe!!
Ska kolla klart på dethär, sen göra lite middag åt mig själv. Jobbigt...

-

Kategori: pictures



SAKNADEN ÄR STOR

Kategori: vardag

Tillbringade kvällen med Vickan och Amanda, massa mys på det! Dock lämnade Amanda oss ganska tidigt..
I två timmar har jag och V iallafall suttit och pratat mängder, galet skönt att få prata av sig lite :)
Hon tog precis cykeln och drog hem typ, och jag funderar på att gå och lägga mig. Men inte riktigt än, tänkte bjuda på sex nya gamla bilder igen! Tycker det är kul, alla är så små och så söta, själv ser man förjävlig ut!! :)
Men dom får ni i ett annat inlägg. Pusss :)

-

Kategori: vardag

NU ; Macka, Gossip Girl och The Sims 3 hehehe

OOOOOOLD

Kategori: pictures

Svar till Mikkan : Läste du ordet julklapp? Hahaa :):):)

Laddade över alla bilder från min burkdator, och jaaa. Fan så gamla bilder jag hittade. Tänkte bjuda på sex bilder såhär på natten.






-

Kategori: vardag


Alltid lika snygga och alltid lika glada!! Hahha....

IT'S BETTER I HURT YOU NOW THAN LATER

Kategori: vardag

Älskar min pappa ♥ ♥
Han kom hem med en julklapp till mig idag, och ja alldeles för tidigt.
Självklart skulle han göra det svårt för mig och fråga om jag ville ha den nu eller vänta tills julafton. Efter att ha velat lite så sa jag att jag ville ha den idag. Får se presenten när jag kommer hem senare, och där står en ny dator! Lycka säger jag bara!!!
Så nu ska jag äntligen försöka få ordning lite på denna tråkiga blogg. Men det blir inte förns senare.
Imorn åker jag troligtvis bort och rensar hjärnan i sådär tre dagar :)