-

30 JUNI

Kategori: vardag



Har precis påbörjat min packning, och avslutat min städning. Innan jag fortsätter med min packning måste jag vänta på tvätten typ, och ropa på pappa så han får se mitt "fina" rum!
Får se om jag hinner med nån bloggning innan jag åker. Nej, men vi säger så.

30 JUNI

Kategori: vardag

Här var det dött...orkar inte bryyyy mig heller.
Igår var det ingen kul daaaag.....
Idag vandrade jag över till Sara för lite sol & bad, och imorn åker vi bort i sådär tre dagar, skönt! Så förmodligen blir det ingen update, men man vet ju aldrig. Nej men nu ska jag packaaa..fett jobbigt, och städa mitt rum. Ännu jobbigare!

HAN SLOG DIG, OCH ALLA DOM ANDRA!

Kategori: vardag

Tillbringade som sagt hela min dag i Sala, vid Månsan med en gammal kompis jag inte träffat på 4-5år eller vad vi kom fram till. Sjukt kul var det att träffa henne :) Komm hem vid halv åtta eller nått sånt och fick besök av Daniella som kikade på lite kläder. Och direkt efter det gick jag och Sara ut på en promenad.
Nu ska jag försöka sova. Imorn väntar troligtvis en dag med massa sol, lite städning och en match mot Enköping!

27 JUNI

Kategori: vardag

Hann ligga i solen ändå. Tog ungefär bara en halvtimme om inte mindre, att göra mitt jobb i Våla. Vattna gravar och plocka bort lite fula blommor.
Var ute ungefär hela dagen. Vid halv fyra åkte jag in till stan med pappa, med hopp om att få med mig nått hem, men icke. Isåfall hade jag missat träningen och det hade inte vart okej. För träningen idag var skoj!
Men nu ska jag upp och ta mig en macka, och sen försöka sova. Imorn tio i tolv sätter jag mig på bussen mot Sala och tillbringer min dag där, skönt! 


Läderlopper jao.

27 JUNI

Kategori: vardag

Känns ganska sådär att åka till Våla och göra nått som jag inte vet vad. När man skulle kunna göra annat, typ sola när solen lyser på rätt bra. Och det bara står sådär 29 grader på våran termometer.
Nej dax att göra sig klar, pappa ropar typ för 159:e gången....

TILLSAMMANS SKRIVER VI LÅÅÅNGA BREV

Kategori: vardag

Hade en hare på besök utanför fönstret. Trodde den dog sittandes där ute på vägen tills det kom en bil och den sprang fort som fan, gick undan gjorde det ahah!
Nu ska jag gå och borsta mina gaddar, ha en bra natt :)




Fyra bilder från Polen, sämst kvalité men vad gör det? Hade det riktigt kul iallafall, en kanon start på sommaren!

DET ÄR ÖVER NU

Kategori: vardag

Vilken fart det är här...
Sitter äntligen vid en dator nu, fick igång den på första försöket!!
Idag har tvn vart min bästa vän, som dom senaste dagarna. Synd bara att det är så jävla dåliga program på tv!
Ska försöka sova tidigt ikväll så jag kommer upp imorn. Blir förmodligen en sväng till Våla, och kanske hamnar jag en stund i Uppsala också. Men det får vi se.
Bara för att jag sitter vid datorn just nu, så orkar jag inte bjuda på nån bild. Hejdå.

EGENTLIGEN ÄR ALLT EN DRÖM

Kategori: vardag

Jag gick in i nått....nu är det inte längre kul. Problemet är att jag inte vet hur jag ska ta mig ur.

WHAT CAN I DO?

Kategori: vardag

Först ska jag bara säga att jag är sjukt stolt över tvillingarna som båda tog sig vidare till Halmstad! Sjukt bra är dom!
Igår satt jag vid tvn iprincip hela dagen, vädret igår gjorde mig deppig... Mot kvällningen kom tvillingarna hit och vi kikade på en skräckis, fy för såna. Senare kom Sara och gjorde oss sällskap. Vid halv två kanske var det bara att inta sängen, då var jag trött.
Och nu sitter jag här igen, framför tvn med MTV på, galet bra! Var till affären en stund med Vickis och inhandlade smaskigheterna för kvällen! Blir ute hos Amanda, och vi hoppas på en bra kväll :) Nej men nu blev det mycket text. Ingen bild har jag att lägga upp heller, dels för att jag sitter på mobilen och dels för att nu har den andra datorn börja cpa sig rejält!!!!

JAG VET INNERST INNE ATT DU HAR RÄTT...

Kategori: vardag

Kom precis hem från lekparken. Har suttit där och nördat med Sara & Jim i några timmar, mys!
Ska strax gå och sova, galet trött...mina fötter är kalla också..tror jag kommer bli förkyld. Mår illa gör jag med, klarar inte av att gunga, blir typ spyfärdig då, ehehh mys.
Nej nu klagar jag alldeles för mycket, godnatteeeens!

GIVE ME EVERYTHING TONIGHT

Kategori: vardag

Åh dom spelar fett bra musik på MTV, och då menar jag det också!!
Tänkte bara säga det. Nu ska jag fortsätta slappa som jag har gjort hela dagen, och kommer fortsätta med det. Ikväll blir det lite fotboll.

HUR JAG ÄN FÖRSÖKER GÅR DET INTE...

Kategori: vardag

Harbos match mot Heby blev inställd. Rätt synd, för ville faktiskt se den matchen! Men istället tog vi bussen till Våla och kikade när deras herrars a-lag spelade 3-3 mot Citykamraterna.
Just nu ligger jag på min vänstra sida av sängen och Pillis ligger på den högra. Hon hade tänkt sleepa över här!
Imorn väntar kanske lite jobb, nästan så jag hoppas lite, för måla är kul hehehe :)
Nej men nu ska jag försöka sova liteeeee.

IT'S OVER NOW

Kategori: vardag

Sitter ute på bron och njuter av livet och små fryser, heh. Fint väder har vi haft idag iallafall :)
Inte behövde jag jobba nå mycket heller, hade borstat lång framsidan och kort sidan och skulle sen börja på andra lång sidan, då la jag borsten i gräset och gick. Fan en meter högt gräs, och inte blev det bättre när jag kom och tänka på att pappa sa att det kunde finnas ormar där.......
Ska strax stoppa lite mat i magen, ikväll ska jag kolla fotboll med Pillis. Men vi vet inte vart vi hamnar, Harbo eller Våla. Troligtvis Harbo.
Nej men nu blev jag hungrig.

21 JUNI

Kategori: vardag

Jäääävlar va regnet vräkte ner strax innan den roliga träningen, hagel och sånt skit.
Kul också att värmepumpen typ var cp så jag fick inte duscha....typ as långt efteråt.
Aja, sitter här i min ensamhet och försöker rensa lite bilder från allt typ. Upptäckte att hälften av bilderna från skolavslutningen inte går att kolla på, gissa om jag höll på att slå sönder datorn...får fan damp!
Men nu ikväll ringde pappa Robban, och min bärbara funkar och jag ska snart få den typ, åh överlycklig ♥♥♥♥
Imorn väntar jobb för mig, inte alls taggad....
Nej men hejdå, detta var inge kul längre.

20 JUNI

Kategori: vardag

Värsta natten på länge tror jag, fast ändå så blev den rätt kul. Trodde ett tag att jag hade fått vattenkoppor, och inte blev det bättre när två till trodde det. Så låg där mitt i natten och kliade järnet, men inga märken nu, skönt det!
Har enbart städat mitt rum idag, eller rensat mina kära kläder..så jävla jobbigt. Men nu kanske jag kan klicka hem lite nya :D
Men nu ska jag fortsätta med min "städning" så jag blir klar...senare väntar träning!

19 JUNI

Kategori: vardag

Skön seger det blev, 9-4 inte illa!!
Måste bara säga att det e så extremt kul att läsa kommentarer på facebook och folks bloggar vad dom säger om matchen.
Har enbart vart hemma, förutom besöket nere på IP, tog en springtur med Sara, tror jag glömde kvar min kondition i Polen.....jobbbigt.
Hade tänkt sova, skulle va något skönt. Men icke, ett tag till lär jag vara uppe....

19 juni

Kategori: vardag

Strax cyklar jag ner till IP med Saraaaa. Självklart hoppas vi på en vinst!!

inte ok

Kategori: vardag

Nu ser det för jävligt ut här, igen...

19 juni

Kategori: vardag

Kändes bra med första poängen idag, 4-4 mot Rö!
Kom hem vid fem, och trött var jag då kan jag tala om..sov nån timme, fick besök av Mandi och senare av Sara. Stoppade i oss lite kladdkaka, och nu mår jag inte så bra. Ska strax gå och sooova. Ska bli skönt! Imorn blir det kolla fotboll, derby Tärnsjö-Harbo!
Nej, det var ju typ det dåå.

alldeles för dum, men alldeles för bra

Kategori: vardag

Snart förfryser min höger hand...ibland ogillar jag att sitta vid datorn..
Sitter just nu på en stol ute i Östa och spelar spindelharpan, och snart får jag damp på spelet...Har spelat minst 20gånger och har vunnit 0gånger, så jävla tråkigt..men slutar inte förns jag vunnit en gång!
Inga bilder från Polen blir det idag heller eftersom jag inte har dom bilderna här.
Nej men nu ska jag fortsätta med mitt spelade..

17 juni

Kategori: vardag

Kom hem vid fem igår, var fruktansvärt skönt!!
Gillar vädret här...hade sol typ hela tiden där borta. Men nu ska jag springa upp och käka frukost. Får se om jag slänger upp en och en annan bild senare.

11 juni

Kategori: vardag

Lite halvseg här.
Men sommarlov har vi fått nu, och jag kan inte annat än älskat!!
Firades med lite fin mat och andra smaskigheter med några av favoriterna. Bra start vill jag lova!
Sitter här och väntar på Amanda......fortfarande helt otaggad på att åka :(
Nu kommer hon, puxx får se om jag skriver därborta :*

9 juni

Kategori: vardag

Fett ovärd dag, kikade niornas spex, gick tipspromenad tog tolv bussen hem med några andra filurer. Orkade inte vara kvar..
Åkte ut och bada i Östa, igen med trevliga människor och hade det allmänt trevligt :) Har även hunnit med en lång promenad med Sara, gick ut till Amanda och fick avslagen loka. Inte okej...fika skulle ha vart mycket bättre!
Nej men nu ska jag börja småpacka lite....inte ett dugg taggad på Polen....vill inte..

du gör mig galen

Kategori: vardag

Tror aldrig jag har varit på nått så tråkigt som besöket i Domkyrkan idag...as tråkigt. Inte speciellt intresserad om man säger så + att vi typ vart där 452ggr tidigare...
Fick med mig hem en bikini överdel och ett linne hem och nöjd är jag med det. Tog kvart över tre bussen hem, fett ovärt....kunde ha åkt hem tidigare typ, dumt av mig att inte tänka efter lite med skallen...
Har hunnit med träning och en skön dusch, bra att jag publicerar....
Nu ska jag plocka upp lite skit från golvet, ser förjävligt ut...som alltid. Fast nu är det värre än vanligt skulle jag vilja säga..

7 juni

Kategori: vardag

ÅÅÅÅÅÅH, kul att all text försvann!!!!
Hade en svettig dag i skolan, men lite små kul var det allt. Efter skolan åkte jag ut till Östa med mina fina vänner för lite sol och bad, fett nice!
Nu ska jag kolla på Sverige-Finland, coolt det skulle vara att va en såndär liten unge som följer med ut på planen hhiiih. Nej, nu ska jag koncentrera mig på matchen, sen duscha.
Imorn väntar en dag i Uppsala, hoppas på vackert väder!

6 juni

Kategori: vardag

Orkar inte kliva upp tidigt imorn och åka buss till skolan och ha hälsodag...Vill ligga hemma och sola, hört att det ska bli bra väder imorn!
Aja....åkte med på släktträffen. Och kom hem vid sju kanske, kanske tidigare. Trött som jag vet inte vad, ska ta mig till sängen nu. 



Isabell & Max

6 juni

Kategori: vardag

Stannade ute i Östa över natten, gick bra det med.
Konfirmationen var as jobbig igår, eller nej inte riktigt. Men var fett nervös när vi började gå mot kyrkan, nästan så jag skulle kunna svimma. Men det gick bra till slut det med.
Åkte ut till Östa, käkade massa mat, nöjda som fan över mina presenter :D As nöjd verkligen!
Nu ska jag fortsätta fundera om jag ska följa med dom andra på släktträff eller stanna hemma.

4 juni

Kategori: vardag

Kändes sådär att stå och dela ut vatten idag när solen lyste på rätt bra och man kunde ligga hemma och sola, menmen...
Gick riktigt bra, fick hjälp av Elin och Frida ett bra tag, tack och lov för det!
Men nu ska jag åka ut till Östa och äta, och får se om jag stannar där över natten........hoppas jag får sova hemma!

3 juni

Kategori: vardag

As nice med massa sol idag!
Fett trött...sitter hemma hos Sara och ska nog vandra härifrån snart eller om ett tag, samma sak typ. Imorn väntar Läderloppet, hoppas det blir fint väder!

2 juni

Kategori: vardag

Fett avis jag var idag, heeela dagen. Vill också ta studenten, fyra år kvar....orkar inte vänta!
Åkte in vid halv elva och kom hem ungefär halv elva.
Kameran var uppe, men bilderna blev inte vidare, och inge roliga heller för den delen. Men några ska jag nog allt kunna bjuda på.
Borde egentligen sova nu, ska upp kl sju imorn och duscha och packa, vill inte.
Imorn väntar läger......och studentmiddag 2. Fett gott, ska äta på mig lite mera kilo. Kommer rulla fram efter denna helg....