-

KANONDAG

Kategori:

Har varit ute hela dagen idag, hur skönt som helst! Därför har det varit dåligt med uppdatering. Men tar dagen rätt snabbt, för snart somnar jag.

Cyklade ut till Östa idag med, känner mig rätt duktig faktiskt. Anita var redan därute i stugan och även Maria med barnen, så lekte lite med Linus och Ida. Sen kom Sara G :-)
Vi åt korv, badade solade och pratade i mängder. Och gud så trevligt jag hade det därute med henne.
Sen åkte vi hem, åkte bil då för hon hade ingen cykel. Jag käkade, sen gick vi ut nästan direkt gick till konsum och köpte winerbröd och dricka och gick till lekparken och fikade lite :-)
Sen gick vi runt och runt, var upp till Pellans en sväng också med lite folk. Sen for vi hem hit och den andra Sara kom och sen åkte Sara och det var bara en Sara kvar. Hängde ni med där, hoppas det iallafall ;-)
Så nu har precis Sara gått hem, och jag ska sätta punkt här, kyss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: