-

Jennie gästbloggar! :)

Kategori: vardag

hejsan gott folk!
ja, jag tänkte gästblogga lite här hos jennifer! (:
idag har jag letat efter min telefon som jag hade tappat bort, hehe..
men pappa har hittat den.
så har vi försökt installera tele2 som inte gick!
och sen hade jennifer ringt mej, så jag ringde upp.
och hon&pellan undrade om jag ville trampa trampbåt med dom.
och det ville jag,
så jag begav mej mot campingen.
vi trampade i en timme,
sen åkte pellan hem.
jag och jennifer badade lite,
nu sitter vi här.
senare ska jag dra hem och sova.
ha de bra,
kyssss :*
/JENNIEANDERSSON'
jag bjussar på en otroooligt snygg bild sen vi var med några i laget och bada! (:


här har ni en länk till min blogg: http://j-andersson.bloggplatsen.se :*

Kommentarer

  • matilda säger:

    sv bra här också! :D

    2010-06-28 | 12:55:49
    Bloggadress: http://matildakristinaa.blogg.se/
  • Tele2 säger:

    Hej Jennifer,



    Om du inte kan installera Tele2 i din mobiltelefon kan detta bero på att mobiltelefonen är operatörslåst till någon annan operatör. Oftast kan man låsa upp mobiltelefonen från den befintliga operatören för några hundralappar.



    Med vänliga hälsningar



    Michaela Lindell, Tele2.

    2010-07-15 | 13:13:05

Kommentera inlägget här: