-

4 JUNI 2010 - JENNY BLOGGAR IGEN! :D

Kategori: vardag

Jag orkar igentligen inte blogga, men jennifer ville de, så jag är snäll och gör de. Jennifer och Vickan liggen i min säng just nu och kollar på meangirls och jag ska kolla på den jag me när jag är klar me detta inlägg. Kl 19.00 ska vi nog dra oss mot lunda för lite fotboll, de är herrarna som spelar, ska bli kul de :). sen kommer Linn snart oxå, trevlanssssss!, sen vet jag inte vad vi ska hitta på, jennifer tar iaf 11 bussen hem, men vi kommer iaf hitta på nått skit skojj tills dess, hoppas jag.

Imorron ska jag och Linn till tärnsjö för att kolla på läderloppet och va med jennifer och kanske dennis och sebbe, kommer blir skit skojj! :D

Nej men detta får räka, ha de bäst!



förra gången så tog jag ju en bild på jennifer, men då tyckte hon att de va roligare om jag tog en bild på mig, så nu gjorde jag de! :)

/ Jenny

Kommentarer

  • ida säger:

    hahah, detta får räka.

    lovley stavning du kör med jenndo :D(K)

    2010-06-04 | 19:19:03
    Bloggadress: http://iholward.blogg.se/

Kommentera inlägget här: