-

10 JUNI 2010.

Kategori: vardag

En sista inlägg innan 2010's skolavslutning :)
Har precis målat mina naglar, och ska strax måla tånaglarna..får bli genomskillningt tror jag, men iallafall.
Träningen gick sådär, var trött som ett djur! Blev typ match hela träningen..duschat och testat kläderna en sista gång också, skulle ju inte vara så kul om något inte passade.
Blev ett riktigt tråkigt inlägg nu, men eftersom Svanis tvingade mig att skriva så.
Måste upp och ta en huvudvärkstablett innan jag börjar med målandet..har grymt ont i huvudet :(
Förresten så fick jag ny lins idag
!

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Sv: Japp jag är 96;a du med lr ?:)

    2010-06-10 | 21:51:47
    Bloggadress: http://jenniferjarlestal.blogg.se/
  • Anonym säger:

    sv: hahah, jag vet.. sista bilden är grym! det där är riktig GIRLPOWER! :D

    äh skit samma att du blunda, det syns ändå inte :)

    2010-06-10 | 22:04:26

Kommentera inlägget här: